Määääh
Okej. Jag fungerar jättedåligt när jag inte vet exakt vad som gäller. Jag behöver ha saker svart på vitt för att inte min hjärna ska leva rövare med mig och göra så att jag inte kan fokusera på annat (gäller alltså inte bara pojkar, utan det mesta här i livet).
Så... eftersom jag tyckte att hans svar var svammelsammelisurium så skrev jag faktiskt idag att jag faktiskt inte förstår vad han menar och att det vore bra mycket enklare om han bara svarade "det stämmer, jag är inte intresserad av att ses mer" eller "det stämmer inte, jag vill gärna träffa dig". Och att jag avskyr att tvinga mig på folk och att vara/verka tjatig, att det är skitjobbigt att skicka detta men avskyr ännu mer att inte förstå vad som gäller.
Okej, så vad får jag för svar? Jo, att han "gärna vill träffa mig!" men att han också bara gillar att vara för sig själv. Och "jag kan gilla när nån tjötar lite...."
Jag gillar också att vara för mig själv. Har ett högt behov av egentid och ser inget konstigt med det. Men för mig innebär det ändå att nån gång under loppet av 4 veckor kan man ju komma på tanken att åtminstone yttra tanken att man skulle vilja ses när det passar.
Vet inte ens vad jag ska svara.
Och vet ni vad det värsta är? Jag känner ju honom inte ens - det har bara blivit en förbannad principsak i min hjärna!
....väldigt snart 31 och ändå är hjärnan stundtals knappt halvmogen...