Singeltråden no. 57

Deras förhållande tog väl slu
helt kanske 2-3 veckor innan vi träffades första gången, och det var han som gjorde slut... Men vi var på gymmet ihop i fredags samtidigt som extjejens kompis och då hade tydligen den kompisen "skvallrat" för extjejen... Asså vad är det för kompisar??? Låt henne vara så hon kan få komma över honom! Det kan hon ju aldrig om hon ska gå och oroa sig för vad han gör hela tiden? Tycker det är en så himla konstig situation, och jag kan ju bara tänka mig vad de tycker, tänker och säger om mig...

Låter som den där tjejen och hennes kompisar är väldigt omogna.. Som du sa, det hjälper ju inte henne att komma över honom om dom ska berätta vad han håller på med :confused: Tycker inte du behöver oroa sig för vad dom tänker och tycker, karma is a bitch så dom får nog vad dom förtjänar förr eller senare :p

Jag håller på att bli knäpp på mig själv.
Tycker det kan bli helg snart så jag kan reda ut lite mer (ska ses i helgen) samtidigt som jag håller på att få lite panik och nästan vill backa ur, men bara nästan.

Nu vill jag ju bara träffa honom igen och testa min plan!! Men det tog.. Tre veckor? mellan våra två dejter. Tänker inte vänta så länge igen!

Insåg igår att det är ingen direkt snygging jag träffat. Inte alls min typ - en stekare?! Och annars väldigt alldaglig. Men jag tycker det är så himla GÖTT! För han har ju något som attraherar mig men det är rättså skönt att han inte är någon hottie :D Känner mig hemsk, men det är rätt skönt att han (antagligen) inte är någon brudmagnet. :D

Jag håller på att bli knäpp på mig själv.
Tycker det kan bli helg snart så jag kan reda ut lite mer (ska ses i helgen) samtidigt som jag håller på att få lite panik och nästan vill backa ur, men bara nästan.

Hihi, jag tycker det är JÄTTEROLIGT att du har fått vårkänslor! Vill minnas att du så sent som förra veckan deklarerade hur skönt det var att inte ha någon karl ;)

Määääh :arghh:

Okej. Jag fungerar jättedåligt när jag inte vet exakt vad som gäller. Jag behöver ha saker svart på vitt för att inte min hjärna ska leva rövare med mig och göra så att jag inte kan fokusera på annat (gäller alltså inte bara pojkar, utan det mesta här i livet).

Så... eftersom jag tyckte att hans svar var svammelsammelisurium så skrev jag faktiskt idag att jag faktiskt inte förstår vad han menar och att det vore bra mycket enklare om han bara svarade "det stämmer, jag är inte intresserad av att ses mer" eller "det stämmer inte, jag vill gärna träffa dig". Och att jag avskyr att tvinga mig på folk och att vara/verka tjatig, att det är skitjobbigt att skicka detta men avskyr ännu mer att inte förstå vad som gäller.

Okej, så vad får jag för svar? Jo, att han "gärna vill träffa mig!" men att han också bara gillar att vara för sig själv. Och "jag kan gilla när nån tjötar lite...."

:banghead:

Jag gillar också att vara för mig själv. Har ett högt behov av egentid och ser inget konstigt med det. Men för mig innebär det ändå att nån gång under loppet av 4 veckor kan man ju komma på tanken att åtminstone yttra tanken att man skulle vilja ses när det passar.

Vet inte ens vad jag ska svara.

Och vet ni vad det värsta är? Jag känner ju honom inte ens - det har bara blivit en förbannad principsak i min hjärna!

....väldigt snart 31 och ändå är hjärnan stundtals knappt halvmogen... :meh:

Är hemma i hemstaden nu i helgen och här bor "the love of my life". Har varit kär i honom sedan typ fyra år tillbaka. Eller.. Kanske inte konstant men känslorna har ökat ju längre tiden gått. Han har haft flickvän till och från hela tiden vi känt varandra och så även nu. Trodde att mina känslor svalnat sedan jag flyttat men så träffade jag honom för någon dag sedan och det kändes som att hjärtat ville gå i tusen bitar! Varje gång jag ser människan blir jag påmind om att det aldrig kommer att bli vi och det gör så ont.. Vi ska även ses om någon dag vilket jag ser fram emot för han är en av mina bästa vänner, men ser samtidigt inte alls fram emot det. Fasiken.. Trodde jag lagt honom bakom mig!
Känslor hörni...

Vi träffades idag och det gick faktiskt bättre än förväntat. Kanske berodde det på att vi inte var ensamma utan en gemensam vän var med. Vi satt och tjötade lite nere vid ån nån timme eller två och det var faktiskt riktigt trevligt och jag är så glad över att det inte kändes krystat en enda sekund. Men ändå, hade han ställt sig på ett knä hade jag svarat ja direkt :o:D

Jaha .. Dags för mig att hoppa in i den här tråden.

Öppnade mig totalt för killen och han besvarade det. Dagen efter gjorde han slut. Det var det. Vi var inte tillsammans så länge men fy fasen vad man kan fatta tycke för någon ändå.. :( Han mådde också riktigt dåligt av uppbrottet men verkar inte ändra sig. Jag försöker leva på hoppet om att han fick kalla fötter och kommer komma tillbaka men måste nog bara inse att han inte känner samma för mig som jag gör för honom. Även om jag kan tycka att man kan säga det efter två månader och inte vänta tills det gått nästa ett år ... :( De senaste veckorna har varit väldigt upp och ner. Ingen matlust, gråtattackar och sover dåligt men däremellan kan jag ibland känna att ljuset återvänder. Har skaffat Tinder vilket egentligen inte är något för mig men det är kul att få bekräftelse från killar. Var på en extremt spontan dejt förra veckan vilket var trevligt men oj vad jag inte var redo. Pratar med lite olika just nu men ingenting som verkar seriöst ..

Kul att läsa vad ni alla har för er :D och längtar tills när jag kan börja dejta och flirta runt utan att tänka på Honom ..

Määääh :arghh:

Okej. Jag fungerar jättedåligt när jag inte vet exakt vad som gäller. Jag behöver ha saker svart på vitt för att inte min hjärna ska leva rövare med mig och göra så att jag inte kan fokusera på annat (gäller alltså inte bara pojkar, utan det mesta här i livet).

Så... eftersom jag tyckte att hans svar var svammelsammelisurium så skrev jag faktiskt idag att jag faktiskt inte förstår vad han menar och att det vore bra mycket enklare om han bara svarade "det stämmer, jag är inte intresserad av att ses mer" eller "det stämmer inte, jag vill gärna träffa dig". Och att jag avskyr att tvinga mig på folk och att vara/verka tjatig, att det är skitjobbigt att skicka detta men avskyr ännu mer att inte förstå vad som gäller.

Okej, så vad får jag för svar? Jo, att han "gärna vill träffa mig!" men att han också bara gillar att vara för sig själv. Och "jag kan gilla när nån tjötar lite...."

:banghead:

Jag gillar också att vara för mig själv. Har ett högt behov av egentid och ser inget konstigt med det. Men för mig innebär det ändå att nån gång under loppet av 4 veckor kan man ju komma på tanken att åtminstone yttra tanken att man skulle vilja ses när det passar.

Vet inte ens vad jag ska svara.

Och vet ni vad det värsta är? Jag känner ju honom inte ens - det har bara blivit en förbannad principsak i min hjärna!

....väldigt snart 31 och ändå är hjärnan stundtals knappt halvmogen... :meh:

I feel you! Är precis likadan och orkar inte med mig själv! Eller honom heller för den delen. Vet ej hur man gör utan kan bara sympatisera..

Jag funderar på att radera min Tinder. Känner att jag får ut noll av att vara med än att jag blir lite glad när jag matchar med någon, men vad spelar det för roll när man skriver och inte får någon respons? Alltså, det finns killar jag matchat med för flera dagar sedan, jag har skrivit något i stil med "hej, hur är det?" och ser att de varit aktiva men då alltså valt att inte svara. Varför tar man inte bort matchningen om man inte är intresserad längre, vilket är helt förståeligt?
Är personligen inte ute efter någon booty-call eller liknande så Tinder kanske inte alls är det rätta? Vad är era erfarenheter av appen? Får ni kontakt med någon eller är det mer bara matchning och inget mer?

Jag funderar på att radera min Tinder. Känner att jag får ut noll av att vara med än att jag blir lite glad när jag matchar med någon, men vad spelar det för roll när man skriver och inte får någon respons? Alltså, det finns killar jag matchat med för flera dagar sedan, jag har skrivit något i stil med "hej, hur är det?" och ser att de varit aktiva men då alltså valt att inte svara. Varför tar man inte bort matchningen om man inte är intresserad längre, vilket är helt förståeligt?
Är personligen inte ute efter någon booty-call eller liknande så Tinder kanske inte alls är det rätta? Vad är era erfarenheter av appen? Får ni kontakt med någon eller är det mer bara matchning och inget mer?

Jag träffade ju min senaste där, och vi sågs ju seriöst i ett halvår. Innan dess pratade jag med ett par stycken, vissa märkte man direkt att de bara var ute efter en sak, andra var jättetrevliga och vissa hörde man aldrig av (jag började aldrig skriva till någon, det var dom som skrev till mig). Tror nog dessvärre inte att jag har samma tur nästa gång :down:

Upplevde precis samma sak som du med Tinder! Både att matchningarna aldrig skrev (och om de gjorde de så ville de ligga) alt. inte svarade om man skrev till dem. Förstår liksom inte alls poängen om resultatet inte blir någon slags konversation..?

Jaha då var nojjan igång igen.. Jag frågade vad han hade gjort under dag igår och fick inget svar :cautious: Även fast jag egentligen tycker att det är helt okej att folk svarar segt så blir det självklart en helt annan grej bara för att det är just den här personen :mad:

Tur att jag har lite att göra om dagarna, annars hade jag nog blivit galen :p

Jaha då var nojjan igång igen.. Jag frågade vad han hade gjort under dag igår och fick inget svar :cautious: Även fast jag egentligen tycker att det är helt okej att folk svarar segt så blir det självklart en helt annan grej bara för att det är just den här personen :mad:

Tur att jag har lite att göra om dagarna, annars hade jag nog blivit galen :p

Är i exakt samma sits nu! Frågade vad han ska göra imorgon. Han sa att han skulle på fotboll. Jag sa att jag menade på dagen. Jag ska till Malmö och plugga och frågade om han ville luncha/ta en fika. Svar: "Hör av dig imorgon så kan vi se om vi kan lösa det".. WHAT DOES THAT MEAN?!
Jag vill typ gråta.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 530
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 660
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka