Singeltråden no. 57

Är i exakt samma sits nu! Frågade vad han ska göra imorgon. Han sa att han skulle på fotboll. Jag sa att jag menade på dagen. Jag ska till Malmö och plugga och frågade om han ville luncha/ta en fika. Svar: "Hör av dig imorgon så kan vi se om vi kan lösa det".. WHAT DOES THAT MEAN?!
Jag vill typ gråta.

Men jaha :eek: Första tanken är att han försökte få till ett moget och vuxet svar, inte att det skulle låta svävande och undvikande :p Jag hade dock reagerat likadant som du... Liiite roligt kan det vara att leka katt&råtta, men inte hela tiden :meh: Då tröttnar man bara...Speciellt när man ser att dom är inne på facebook och inte har svarat :mad:

Han har fortfarande inte svarat :turd:

Men jaha :eek: Första tanken är att han försökte få till ett moget och vuxet svar, inte att det skulle låta svävande och undvikande :p Jag hade dock reagerat likadant som du... Liiite roligt kan det vara att leka katt&råtta, men inte hela tiden :meh: Då tröttnar man bara...Speciellt när man ser att dom är inne på facebook och inte har svarat :mad:

Han har fortfarande inte svarat :turd:

Jaa.. Jag tänkte också lite så. Men med den här killen känns det mer undvikande och svävande. Hade han skickat en ;) så hade jag tolkat det annorlunda.. Men vi får se imorgon. Jag vet inte ens varför jag har hängt upp mig på honom..!

Det jobbiga med sånahär killar är att när man väl har bestämt sig för att skita i dom så hör dom av sig. Och då är man tillbaka på ruta 1.

Jag har lärt mig en sak: krångliga killar (eller personer i allmänhet) är inte för mig. Jag behöver tydlighet och väljer numer aktivt bort dom som är veliga eller tvetydiga och alltså inte passar ihop med min personlighet. Det finns helt enkelt annat jag vill lägga min energi på än att bli förvirrad och irriterad i tid och otid.

Igår träffade jag den snubben som faktiskt hör av sig och vill träffas, käkade halva priset-glass i solen :)

Kan säga att den andre duden allt får lägga på ett kol om han nu menar vad han säger. Handling väger mer än ord och "ja jag får lösa något snart" som svar på att han faktiskt får styra upp någon väldigt snart, känns ju sådär. Jag tvivlar inte på att han menar vad han säger, men det är ju det där att lägga energi på folk som inte ger tillbaka.

Tur att jag är bättre på att sålla bort annat folk i livet än vissa pojkar, det är ändå så lite pojkar i mitt liv så störningsmomenten är inte så stora på det stora hela. Och har man inga andra problem här i livet får man väl skapa några så man får lite balans :D

Jag har lärt mig en sak: krångliga killar (eller personer i allmänhet) är inte för mig. Jag behöver tydlighet och väljer numer aktivt bort dom som är veliga eller tvetydiga och alltså inte passar ihop med min personlighet. Det finns helt enkelt annat jag vill lägga min energi på än att bli förvirrad och irriterad i tid och otid.
Låter klokt tycker jag, man borde bara lära sig det själv.

Jaa.. Jag tänkte också lite så. Men med den här killen känns det mer undvikande och svävande. Hade han skickat en ;) så hade jag tolkat det annorlunda.. Men vi får se imorgon. Jag vet inte ens varför jag har hängt upp mig på honom..!

Det jobbiga med sånahär killar är att när man väl har bestämt sig för att skita i dom så hör dom av sig. Och då är man tillbaka på ruta 1.
Ska ni ses idag då? Eller hur blev det?

Tänk om man kunde bestämma vem man skulle tycka om, vad mycket enklare det skulle vara då :p

Pendlar mellan att vara skitförbannad och tänka att det säkert finns någon bra anledning till att han inte har svarat. Vet ju att han inte brukar svara så bra på veckodagarna... O_o

Är inne lite på happypancake, är flera jättetrevliga som har skrivit till mig men deras hemsida är inte den enklaste att hålla på med.. hat-älskar mejlfunktionen. Hur går ni vidare med kontakt? Kik? facebook?

Tänk om man kunde bestämma vem man skulle tycka om, vad mycket enklare det skulle vara då :p

Pendlar mellan att vara skitförbannad och tänka att det säkert finns någon bra anledning till att han inte har svarat. Vet ju att han inte brukar svara så bra på veckodagarna... O_o

Är inne lite på happypancake, är flera jättetrevliga som har skrivit till mig men deras hemsida är inte den enklaste att hålla på med.. hat-älskar mejlfunktionen. Hur går ni vidare med kontakt? Kik? facebook?
Oj, vad är det du har för problem med mailningen då? Jag brukar försöka hålla mig till deras mailkonto innan jag träffat killen. Vill inte börja lägga till en massa okända personer på fb :p

Jag håller mig till pannkakan fram tills det är dags att ses. Tycker det funkar smidigt och enklare än många andra knepiga sidor. Så byter inte till vanlig mail eller andra konstigheter (hej ingen FB, Kik eller andra konstigheter folk pratar om ;)). När det bestäms att vi ska ses har det bytts nummer.

Agree! Här så vill glass-snubben vill hänga i helgen och så mycket som andra duden snoozar här så är det ju dött lopp.

Men inget nytt att uppdatera? Svarade han? Eller hittade du någon på bibblan? ;)

Inget att uppdatera, inget svar och inget ragg på bibblan. Men jag är farligt snygg idag så de kanske är rent avskräckta.

Men nu är jag iaf irriterad. Eller, jag är arg! Kuklösa fegis! Han har inte ens mage att svara på smset och säga att han inte vill/orkar?! :rage: Det är över fyra timmar sen jag smsade och inget svar - trots att han bad mig höra av mig? Skyll sig själv, det är hans förlust. Jag är ett kap!

Ska anamma allt från He's not that into you. "If a guy doesn't call you, he doesn't wanna call you!"

Jag tvår mina händer.

Kan vara för att jag inte ätit något idag mer än en proteinshake, men när han hör av sig (om han någonsin gör det, vilket han säkert gör, I'm a hot piece of ass and he knows it) så vill jag bara fråga vad fan han vill mig, egentligen?
Om det är jakten han är ute efter, no dice.
Ett tidsfördriv för att boosta självkänslan? No dice.
Ses var tredje vecka? No dice.
Bara ses och ligga? No dice. That ship has sailed, my friend.

Så, vad fan vill han mig när han inte har mage att höra av sig. Jävla fegis. Oavsett om det är för att han inte vågar ta steget, eller för att han inte vågar säga Nej tack så är han en fegis. Väx upp.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 530
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 660
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka