Hehe, jag vet inte om jag är så mycket mognare, lite klokare kanske bara![]()
Haha tror jag får skriva under där också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, jag vet inte om jag är så mycket mognare, lite klokare kanske bara![]()
Äsch, varför inte?Jag funderade på att skicka in. Men konstaterade att det där med tv är nog inte för mig!![]()
Äsch, varför inte?![]()
Min helg har varit lite upp och ner, mycket trevlig med att träffa vänner men stendött gällande Honom. Pratade visserligen i telefon i onsdags rätt vilket var jättemysigt och vi sågs igår tillsammans med några andra vänner. Igår var det lite "vibbar i luften" med långa blickar med massa ögonkontakt och sådär men inget bekräftande. Känns som han vill men inte känner sig redo? eller så inbillar jag mig allt
Vi pratade lite smått idag på sms, han var extremt dryg så jag fick nog.
jag "har jag gjort nått eller?"
han "nä är bara sliten och trött"
jag "finns fler som är det. du behöver inte prata med mig om du inte vill"
han "jajo. Nä men känner mig så off idag"
jag "hm förstår det. men vi hörs nån annan dag då, kram. "
Känner mest; fine, svara inte när jag hör av mig och va inte med mig om du inte vill, men du ska fan uppföra dig mot mig.Känns nog som att jag ska skita i honom nu.
Jag hade avvaktat lite. Man kan ha en dålig dag (ursäktar inte hur dåligt beteende som helst). Jag brukar tänka att folk får ha dåliga dagar, och vara lite dryga och så, men jag brukar också avvakta och låta dem höra av sig sen då...
Ja men precis, det är helt ok att vara trött och inte vilja prata men det är väl enklare att skriva tex "är trött idag, vi kan höras imorgon istället" än att hålla på och svara drygt på flera smsFick "nä" och "nähä" som svar innan...
Ska hitta nån trevlig på happypancake att prata med så jag kan tänka på nått annat![]()
Visst är det enklare i dina ögon. Men han kanske ville höras idag och orkade bara inte vara så seriös? Jag vet ju givetvis inte, men det kan finnas en bättre förklaring än man tror ibland![]()
Så sant som du säger, jag vet ju inte hellerIbland önskar man att man kunde läsa tankar. Tur att ni kloka bukefalister finns och hjälper en att räta ut tankarna
![]()
Brudar!!!!! Vi har haft "the talk" och jag är numera inte singel längrekänns jättekonstigt.. men underbart!!
Tänk att jag drog hem ett Tinder-ligg mitt i natten för en månad sen. Och så blev han kvar![]()
![]()
Är hemma i hemstaden nu i helgen och här bor "the love of my life". Har varit kär i honom sedan typ fyra år tillbaka. Eller.. Kanske inte konstant men känslorna har ökat ju längre tiden gått. Han har haft flickvän till och från hela tiden vi känt varandra och så även nu. Trodde att mina känslor svalnat sedan jag flyttat men så träffade jag honom för någon dag sedan och det kändes som att hjärtat ville gå i tusen bitar! Varje gång jag ser människan blir jag påmind om att det aldrig kommer att bli vi och det gör så ont.. Vi ska även ses om någon dag vilket jag ser fram emot för han är en av mina bästa vänner, men ser samtidigt inte alls fram emot det. Fasiken.. Trodde jag lagt honom bakom mig!
Känslor hörni...
Funderar på om man ska börja hänga lite i den här tråden, jag är ju trots allt evigt singel.
Är dock lite intresserad av en dude, men vet inte om han är ett dugg intresserad av undertecknad. Jag har iofs inte ens träffat människan (men pratat mååååånga timmar på skype, för vi gamear ihop) så det kan ju bara vara vårkänslor.
Borde lägga ner det här med kärlek igen, det förstör mig totalt..
Åh, jobbig situation! Svårt när känslorna lever kvar trots att ni inte träffas särskilt ofta... Det kan inte vara värt att ta ett snack med honom (eller vet han redan om att du är kär i honom?)?. Tänker att det kanske kunde hjälpa dig att gå vidare, slippa smyga med det och kanske känns det inte som en lika stor grej om ni kan prata om det?Är hemma i hemstaden nu i helgen och här bor "the love of my life". Har varit kär i honom sedan typ fyra år tillbaka. Eller.. Kanske inte konstant men känslorna har ökat ju längre tiden gått. Han har haft flickvän till och från hela tiden vi känt varandra och så även nu. Trodde att mina känslor svalnat sedan jag flyttat men så träffade jag honom för någon dag sedan och det kändes som att hjärtat ville gå i tusen bitar! Varje gång jag ser människan blir jag påmind om att det aldrig kommer att bli vi och det gör så ont.. Vi ska även ses om någon dag vilket jag ser fram emot för han är en av mina bästa vänner, men ser samtidigt inte alls fram emot det. Fasiken.. Trodde jag lagt honom bakom mig!
Känslor hörni...
Inte för att spä på din förälskelseFunderar på om man ska börja hänga lite i den här tråden, jag är ju trots allt evigt singel.
Är dock lite intresserad av en dude, men vet inte om han är ett dugg intresserad av undertecknad. Jag har iofs inte ens träffat människan (men pratat mååååånga timmar på skype, för vi gamear ihop) så det kan ju bara vara vårkänslor.
Borde lägga ner det här med kärlek igen, det förstör mig totalt..