Nä vi har inte setts på nästan ett år, jag bor i västerås och han i stockholm
Åh kul! Nä men middag med några vännervar astaggad på fest menmen!
Men vi ska ju snart festa!
Gud vad najs med det senare du skrev, då har ni kanske fått lite uppsving?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä vi har inte setts på nästan ett år, jag bor i västerås och han i stockholm
Åh kul! Nä men middag med några vännervar astaggad på fest menmen!
Då var denna helg snart till ända och ja.. Vilken helg det varit
I fredags bjöd jag in en kille till en hemmafest som jag träffat genom Tinder. Han dyker upp och sedan är det mest misslyckanden efter misslyckanden. Jag är redan på festen när han kommer och jag är en sådan som gärna sitter på golvet men då går han och sätter sig i soffan istället. Pratar lite med honom och han snackar lite med de andra människorna på festen. Sen går jag ut och är rök-sällskap och när jag kommer ned igen så sitter han och snackar med en annan tjej och när jag sätter mig med dom så fortsätter han mest prata med henne, förväxlar mig med en annan tjej han snackat med på nätet etc etc. Vi fortsätter kvällen med att gå ut på ett uteställe och han fortsätter bara snacka med den tjejen förutom när han kommer fram till mig när jag står i baren och vi snackar men så fort den tjejen kommer fram så slutar han prata med mig. När jag gör mig i ordning för att gå där ifrån så kommer han fram och vill kramas, säga hejdå och bara "det är för din skull jag är här" och bla bla bla.. Det slutar i alla fall med att den andra tjejen går hem med honom. Skönt säger jag bara, då slapp jag honomBlir dock mest irriterad på henne då hon visste att jag bjudit in honom och sen när vi ska säga hejdå på baren så är hon värsta "åh vi är typ bästa vänner, får jag prova dina glasögon, vi syns snart" trotts att vi typ bara träffats en-två gånger innan
Går i alla fall därifrån till en (av två efterfester jag stängde den kvällen, kom hem strax efter sex på morgonen) och fick då mys-hänga med två andra killar jag spanat in, inte helt fel
I går var det dags för ännu en fest och jag kan ha råkat blivit lite full trots att jag inte hade med mig en droppe alkohol. Snackade länge med en kille men det visade sig att han hade flickvän på fastlandet och sen kan jag eventuellt ha råkat flirta lite med en snubbe som är femton år äldre än mighåller tummarna för att det inte är sista gången han dyker upp på en fest
![]()
Men vi ska ju snart festa!Förresten!! På den tråden (buketräff i vås) skrev du väl att du hade kille? Det var iofs i höstas, men vad hände med honom då?
Gud vad najs med det senare du skrev, då har ni kanske fått lite uppsving?![]()
Tro, hopp och kärlek - sökprogrammet
Kolla på den serien på svt 1! Mark Levengood (stavning?) hjälper 3 präster att hitta kärlekenJätteintressanta frågeställningar som man själv kan fundera på inför förhållanden osv
![]()
Jag kan ha råkat skicka ett meddelande till snubben jag pratade med i lördags.. Är nu så nervös och illamående så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Tror jag går och lägger mig och försöker glömma min ångest![]()
You go! Har han svarat? Härligt att du vågade tycker jag!!
Jag blir så trött på mig själv. (Känner att jag börjar alla mina inlägg såhär. Varning för gnäll och self pity) Hur kan jag ha så mycket trust issues? När Han säger att han inte kan ses för han ska göra ditten och datten så tänker jag direkt att han kommer med undanflykter. Tre gång har det hänt. Två av gångerna har han sagt innan att han kanske inte kan.
Gång 1: Jag surade för att han inte hörde av sig. Skäl: Han tömde sina morföräldrars hus. Dom dog samtidigt.Valid reason!
Gång 2: "Han var upptagen". Skäl: Han skannade in bilder från ovanståendes släkt och liv för att skicka till alla i hans släkt så alla kunde få ta del av det och så det finns dokumenterat. Valid reason. (F.ö. FINT GJORT!)
Gång 3. Kunde inte gå på hockey. Skäl: Födelsedagsöverraskning. Han tog sig dock tid att smsa mig (med bilder) under tiden han var på finmiddag och bodde på hotell med hela sin familj. VALID REASON!
Varför är man såhär?! De senaste dagarna är det HAN som har hört av sig! Och ändå går jag runt och tvivlar på att han är intresserad bara för att är en stalker som vill att han hör av sig 24/7. Bara för att jag har extremt mycket fritid och alltid sitter med telefonen. Att han har ett eget liv och inte är klistrad vid sin telefon är egentligen saker jag uppskattar hos en kille ju..!
Jag är fan sämst. (Nej, jag vet, jag är fan bäst! Men just i detta ämne är jag kass.)
Ska åka hem till Dalarna idag och bli där över påsken. Det ska bli skönt. Då kan jag får lite distans och ha saker att göra, så kah slipper sitta och glo på telefonen. SKÄRPNING!
@Gotthard - Meh, så onödigt och osympatiskt av honom!Jag hade antagligen också lackat ut och skitit i ägget.
...går och fnular på om jag ska skicka ett sms eller inte. Jag blir ju bara inte klok på grejen. Och det är väl det som är mitt största problem, jag hatar att inte ha stenkoll och vara oviss vilket ibland gör att jag driver saken i graven på egen hand. Nu har jag ju dock tänkt på det så varit rätt avvaktande eller vad man ska säga. Och så för lite att göra på jobbet så hjärnan snurrar och analyserar både mig och andra.
Nåväl. Trodde man skulle bli visare med åren (eller hitta avstängningsknappen) men ännu har det inte skett ^^
@Frokennorlin Har precis samma problem![]()
KL
Pratade med honom i söndags, han skulle spela fotboll idag och skickade iväg ett " Gör många mål idag då". Känner mig superstalkig och påträngande
Men får alltid vår-ångest så försöker intala mig att det är den som spökar och att han bara kommer se mig som gullig.. eller nått
Exet och jag jobbar på samma jobb, vi skulle leta påskägg idagmen jag hatar sånt, tycker det är otroligt förnedrande då jag är sämst på det och går alltid runt sist och får sjuttioelva ledtrådar utan att fatta nått. Cheferna tyckte att "åh med det är ju så kul och kolla på HAHA". Men iaf, försöker hålla gott humör och letar på. Så går han förbi och bah "jag har hittat dens och ditt ägg", med ett överbelåtet smajl. Hade lust och bah "du kommer aldrig hitta ditt för det har jag bränt upp
". Överreaktion maybe, men sket i att leta upp mitt ägg
![]()