Singeltråden no. 57

Vad är planerna för helgen då ladies? Har nå några planerade dejter? ;)

:banana: Ikväll är det fest! Ska bli hämtad av babe'en på krogen och åka hem till honom... Så blir väl en mysig natt hoppas jag ;) That body *dreggel* :d Haha! Imorgon ska jag rida och träffa några kompisar, så blir väl frukost i hans lägenhet bara innan det blir dags att dra vidare! På lördag ska jag jobba i stallet med världens sötaste barn, och på söndag ska jag vara hästskötare på en hopptävling, så jag ska ha en såå bra påskhelg! :bump:
Ni då??

Vad är planerna för helgen då ladies? Har nå några planerade dejter? ;)
Dejt och dejt, men jag ska träffa min vad-det-nu-är, i alla fall. Annars blir det väl att agera lite flytthjälp eventuellt, snickra lite i nya butikslokalen så den blir färdig nån gång och lite sådär. Passclinic på måndag också, men tyvärr utan häst då han är skadad. :(

Själv då?

@emmeloy låter som en riktigt bra helg! Vill också ha sovsällskap haha :p

@Hedinn Är du nöjd med dejt/vad-det-nu-är? :) Tråkigt med skadad häst :(

Jag ska till Stockholm igen hehe, åker tillsammans med min lillebror som ska spela dator med några vänner där. Kör dit honom och datorn.. Imorgon går jag på bio med en kompis och lördag eller söndag blir det bilutställning. Förhoppningsvis med Honom men såklart så hade han andra planer fick jag veta nu :mad: Hade iofs känslan av det men ändå. Blir väl så att jag får åka själv som vanligt eftersom ingen jag känner klarar av att ställa upp eller ha lite framförhållning med nått. :mad:

@Hedinn Är du nöjd med dejt/vad-det-nu-är? :) Tråkigt med skadad häst :(

Jag ska till Stockholm igen hehe, åker tillsammans med min lillebror som ska spela dator med några vänner där. Kör dit honom och datorn.. Imorgon går jag på bio med en kompis och lördag eller söndag blir det bilutställning. Förhoppningsvis med Honom men såklart så hade han andra planer fick jag veta nu :mad: Hade iofs känslan av det men ändå. Blir väl så att jag får åka själv som vanligt eftersom ingen jag känner klarar av att ställa upp eller ha lite framförhållning med nått. :mad:
Oh ja, mycket nöjd! :D Vi har känt varandra i några år, så det var ju inte direkt helt ovetandes om vad vi skulle få när vi väl konstaterade att det kanske fanns intresse för mer än vänskap... Känns jättebra. :)

Trist att du inte hittar nån som vill med på bilutställningen, hoppas helgen blir bra ändå. :)

Här blir det en lugn helg, i alla fall när det gäller dejting-fronten då jag åkt hem för att fira påsk. Tindrar dock på som vanligt och ett meddelande eller två på OkCupid & HappyPancake blir det nog :)

Men hur mycket har ni pratat? Hur många av gångerna är det som du har börjat med att höra av dig?

Om ni hörs av flera gånger i veckan och han hör av sig ungefär lika mycket som du skulle jag nog inte oroa mig. Han kanske har lite risiga förhållanden i bakgrunden som gör att han är rädd för att du ska vara lika "illa" som tidigare tjejer? :)

Nja, det är väl det vi inte gör. Oftast jag som initierat kontakt om vår konversation avslutats eller vad man ska säga. Och fått långa utläggningar om ditten och datten tillbaka. Jag hörde av mig i torsdags med en följdfråga på vad han hade skrivit en vecka tidigare (skulle iväg på en grej) och fick svar på det +info om hela påskens planer och lite till. Svarade på hans fråga men skrev sen också att jag förstod att det var dags för mig att slå honom ur hågen men att det hade varit trevligt att bli uppmärksammad i alla fall.

Kom senare ett sms blablabla och att han inte hade hört det ordet förut men förstod nog vad jag menade. Förtydligade dagen efter att ja, jag hade ju gärna träffat honom igen men att han inte gett några sådana indikationer från sin sida och som jag sagt tidigare, att jag tvingar mig inte på folk. Och nu har jag fått något skumt sms om att han kan ge sådana indikationer ibland, typ när han jobbar eller är sjuk mm, att han gillar att bara vara då och inte göra något. "Jag är lite skum tror jag :(" och så ett gonatt snygging.

"Lite" skum var ordet...

...meeeeeeen nu är det påsk och ledigt och igår var jag hos Söstra mi och gjorde egengjorda dumplings som blev svingoda, klippte katt och satt i solen! Idag blir det stallgöra och uteritt och imorgon stall och ridning och sedan hälsa på en vän i deras nya hus! :D

Alright, alright, alright!

Har tagit det lite lugnt med mobilandet gällande C nu i påsk. Skickat någon snap när jag kom upp för här är så fint och lite så. Inatt så smsade han mig halv sex på morgonen (inte nykter) och frågade när jag kommer hem till Skåne. För han hade en önskning som han inte vågat säga till mig..
Jag frågade vad det var men han ville ta det när vi ses. Jag sa att jag fick lite panik och han sa "Haha nej det är bara det att jag är kåt på dig" Jag sa att jag inte förstod varför han inte vågade berätta om vad det nu var. "För jag gillar dig.." Jag sa att jag fortfarande inte förstod. Han sa att han vill säga det när vi ses på måndag. (Vi ska tydligen ses på måndag?)
Sen skrev han lite att han saknade mig och det var en väldig massa puss- och hjärtemojis. Idag har han snapat hela dagen. Very snappy!

Jag känner såhär MIIIIH! Vad är det han ska önska?!?!!!! JÄTTESPÄNNANDE! Har gått igenom alla scenarios från att han inte vill ha kontakt till att han ska fria, ungefär. Men jag tänker att det antingen är att han vill vara KK och träffa andra samtidigt, eller att han vill dejta och inte träffa andra samtidigt.

MUY SPÄNNISH!

Wow. Nu slog det mig. Det är ju en sexgrej såklart! Något han vill göra/att jag ska göra. Det var ju inte alls lika spännande. Den enda sexgrejen jag kan komma på som han inte skulle våga säga är väl typ att han gillar att få saker i rumpan? Hmm..?

:D

Hej på er! Här kommer en nybliven singel och joinar tråden :grin:

Vet ifs inte ifall jag var flickvän direkt, men i onsdags bröt jag med killen som jag har träffat i ganska exakt ett halvår. Vi träffades på Tinder, jag hade haft det i en vecka när vi matchade och började skriva himla frekvent, sågs och kort därefter bestämde vi för att inte träffa andra. Det var egentligen det enda vi var överens om i vårt förhållande.

Han gjorde GMU i närheten där jag bodde (småland) men flyttade sedan upp till Stockholm igen, så enda sen november hade vi ett "distansförhållande". Vi sågs ungefär varannan helg, jag åkte upp dit och så kom han vill mig varannan gång. I början kändes det hur bra som helst, man fick längta som fan efter varandra och helgerna vi hade var helt fantastiska, kvalitetstid bara vi två :love: Jag kärade ner mig mer och mer, och blev mer och mer osäker, paranoid och allmänt jobbig då han inte alls kunde säga att han var kär i mig. Det var mer "du är en fin tjej och jag tycker om dig men jag vet inte ifall jag är kär än, men vill fortsätta träffas". Jag accepterade det men mådde ganska piss i perioder. Men helgerna vi hade var fortfarande hur bra som helst.

Men fick mer och mer känslan av att jag var hans men han var inte min, på sociala medier utstrålade han så så singel (inget uppenbart men bara en paranoid känsla jag hade) och jag fick inte den bekräftelsen jag ville ha. Det gick upp för mig mer och mer att jag får inte ut det jag behöver och vill ha, och i onsdags bestämde jag mig för att bryta (dagen innan jag skulle åka upp till honom och min magkänsla sa till mig för första gången att jag inte ville). Ett ganska snabbt beslut, jag ringde honom och sa som det var, han förstod fullkomligt och vi sa att vi får se vad som händer i framtiden.

Just nu pendlar jag från att må helt okej, när jag har fullt upp med att göra grejer till att bryta ihop totalt och bara vilja ha det som förut. Men förmodligen tog jag detta beslut åt honom för när jag fick kalla fötter och frågade honom om vi gav upp för lätt så tyckte han inte det utan sa att detta var det bästa just nu. Blev skitledsen och vräkte ur mig lite fula saker som att jag bara var ett tidsfördriv för honom osv. Inget gott kom ur det och jag sa att jag behöver bryta helt för att kunna få lite distans. Han var helt med på detta.

Ikväll fick jag ett meltdown igen, när jag såg på hans instagram att han grillar och super med sina polare och här sitter jag själv i soffan.. Skrev ett förhastat sms att jag saknade honom och att det här är skitjobbigt yada yada, skulle jag ju inte gjort såklart och nu svarar han ju inte såklart.. Jävla skit med.

Nu sitter jag här i min ensamhet och försöker tänka att det är ju faktiskt singlarnas årstid som kommer nu, nu ska jag fokusera på mig själv och när jag minst anar det så kommer den rätte dyka upp, som känner precis som jag och som jag kan dela vardagen med. Det är ju det jag vill ha och behöver.

Blev sjukt långt nu, fattar ifall ingen pallar läsa men skönt att skriva av sig lite..

@Ek3n

Åh, jag är egentligen inte "med" i tråden men ville bara säga att allt blir BÄTTRE. Så småningom. Jag tycker du var stark som kände efter och agerade på att det inte kändes rätt. Sms skickar vi alla ibland när vi känner oss svaga, det är inget konstigt.

Tiden läker och det finns killar som erbjuder mer än vad han kan, även om det är svårt att tro just nu.
Mvh/var med om samma sak förra året

@Ek3n

Välkommen till Bukes bästa tråd!

Starkt gjort med killen, och som Mulberry så säger jag också att det blir bättre så småningom.

Och kul med fler smålänningar här! De andra smålänningarna som hängt här har ju skaffat män!

@Mulberry @addicted

Tack hörrni :) Jag vet ju det också, har ju varit med om detta innan (lite för många gånger börjar jag tycka nu, haha) Så hoppas det blir bättre snart. Just nu försöker jag att fokusera så mycket på hästen som möjligt och det är ju inte svårt, hihi. Och ringa kompisar när det blir meltdowns. Och skriva här kanske? Han svarade inatt, bla att "du är en tjej jag skulle kunna starta en framtid med" Yeah right..

Jag är lite sugen på att skicka in ett brev till hästbonden när det är dags :D Någon annan som planerar att göra det?

@Mulberry @addicted

Tack hörrni :) Jag vet ju det också, har ju varit med om detta innan (lite för många gånger börjar jag tycka nu, haha) Så hoppas det blir bättre snart. Just nu försöker jag att fokusera så mycket på hästen som möjligt och det är ju inte svårt, hihi. Och ringa kompisar när det blir meltdowns. Och skriva här kanske? Han svarade inatt, bla att "du är en tjej jag skulle kunna starta en framtid med" Yeah right..

Jag är lite sugen på att skicka in ett brev till hästbonden när det är dags :D Någon annan som planerar att göra det?

Jag funderade på att skicka in. Men konstaterade att det där med tv är nog inte för mig! :D

@Ek3n Håller med ovanstående; det blir bättre! Och för övrigt, HEJ! Det var inte igår! Jag vill minnas att vi hängde mycket i Bolleruptråden och Flum-trådarna way back ca 2006. För visst börjar ditt förnamn på A? :D

(Och nej, jag är inte en stalker, jag har bara kusligt bra minne :D)

@Ek3n Håller med ovanstående; det blir bättre! Och för övrigt, HEJ! Det var inte igår! Jag vill minnas att vi hängde mycket i Bolleruptråden och Flum-trådarna way back ca 2006. För visst börjar ditt förnamn på A? :D

(Och nej, jag är inte en stalker, jag har bara kusligt bra minne :D)

Men HEJ där! Klart jag minns :D haha herregud flum kan man verkligen säga att det var, fjortis som man var vid 15 års ålder :D förhoppningsvis har man blivit lite mognare med åren :p

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 652
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat