Vad är planerna för helgen då ladies? Har nå några planerade dejter?![]()
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
Ni då??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är planerna för helgen då ladies? Har nå några planerade dejter?![]()
Dejt och dejt, men jag ska träffa min vad-det-nu-är, i alla fall. Annars blir det väl att agera lite flytthjälp eventuellt, snickra lite i nya butikslokalen så den blir färdig nån gång och lite sådär. Passclinic på måndag också, men tyvärr utan häst då han är skadad.Vad är planerna för helgen då ladies? Har nå några planerade dejter?![]()
Oh ja, mycket nöjd!@Hedinn Är du nöjd med dejt/vad-det-nu-är?Tråkigt med skadad häst
Jag ska till Stockholm igen hehe, åker tillsammans med min lillebror som ska spela dator med några vänner där. Kör dit honom och datorn.. Imorgon går jag på bio med en kompis och lördag eller söndag blir det bilutställning. Förhoppningsvis med Honom men såklart så hade han andra planer fick jag veta nuHade iofs känslan av det men ändå. Blir väl så att jag får åka själv som vanligt eftersom ingen jag känner klarar av att ställa upp eller ha lite framförhållning med nått.
![]()
Men hur mycket har ni pratat? Hur många av gångerna är det som du har börjat med att höra av dig?
Om ni hörs av flera gånger i veckan och han hör av sig ungefär lika mycket som du skulle jag nog inte oroa mig. Han kanske har lite risiga förhållanden i bakgrunden som gör att han är rädd för att du ska vara lika "illa" som tidigare tjejer?![]()
Bonde söker fru, det är ju en 25-årig hästbonde i Kungsbacka som ska vara medDuktig fälttävlansryttare, har tävlat i U21-landslaget! Och snygg som fan..
![]()
@Mulberry @addicted
Tack hörrniJag vet ju det också, har ju varit med om detta innan (lite för många gånger börjar jag tycka nu, haha) Så hoppas det blir bättre snart. Just nu försöker jag att fokusera så mycket på hästen som möjligt och det är ju inte svårt, hihi. Och ringa kompisar när det blir meltdowns. Och skriva här kanske? Han svarade inatt, bla att "du är en tjej jag skulle kunna starta en framtid med" Yeah right..
Jag är lite sugen på att skicka in ett brev till hästbonden när det är dagsNågon annan som planerar att göra det?
@Ek3n Håller med ovanstående; det blir bättre! Och för övrigt, HEJ! Det var inte igår! Jag vill minnas att vi hängde mycket i Bolleruptråden och Flum-trådarna way back ca 2006. För visst börjar ditt förnamn på A?
(Och nej, jag är inte en stalker, jag har bara kusligt bra minne)
Men HEJ där! Klart jag minnshaha herregud flum kan man verkligen säga att det var, fjortis som man var vid 15 års ålder
förhoppningsvis har man blivit lite mognare med åren
![]()