Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Du kommer alltid vara Lillen!

KL

Kul med sån fart i tråden, hinner inte läsa ikapp innan det kommit mer ju! :D

Åh men kan du inte skicka lite random uppgifter från din bok till mig?
Det ligger flera tjänster ute nu som söker specifikt för den kursen.

Jag bor utanför Kungsbacka, men det kan ju vara värt att kolla iaf om det skulle dyka upp något tänker jag :)

Det minns inte jag! Men jag håller med om att det låter briljant.

Jag minns bara knarkarkvarten beståendes av KnarkHeddan och Sniffe.

Men om du ska stava det så så måste du ha en såndär snopp på c-et. Och det vet inte jag hur man gör på telefonen så då får du komma hit och lära mig det först.

Men om du ska stava det så så måste du ha en såndär snopp på c-et. Och det vet inte jag hur man gör på telefonen så då får du komma hit och lära mig det först.

:rofl:

Påminner mig om en gång på jobbet när en person skulle bokstavera sitt namn och säger "u med svans". Det ser tydligen ut såhär då: y

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka