Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Men om du ska stava det så så måste du ha en såndär snopp på c-et. Och det vet inte jag hur man gör på telefonen så då får du komma hit och lära mig det först.

Nej, det måste jag inte. Men det bör gå genom att lägga till ett konstigt språk som tangentbordsval.

Den har blivit så kort på senare tid :( Det var mycket mer att suga på innan du klippte dig :(

Du har inte testat om den blir längre när du suger lite på den..?

Tror du det? Spontant tänker jag att det sliter mer på flätan att suga på den och att flätan därför måste hållas kortare? :(

KL

Jisses vad ni skriver peoples, härligt att se! :D

Vad ska ni hitta på för kul i helgen?
Jag funderar på en sväng till Småland i morgon jag. Inte träffat föräldrarna sen jul typ så det kunde väl vara dags :p

Idag jobbar jag 14.40-00.35.Imorgon ska jag upp vid 6-6.30 för att åka på utställning i Mölndal.
På söndag så ska jag plugga inför ett prov på måndag & pussa på min fina M då han kommer hem idag.

Undret:Finns Hööks i Bäckebol?:crazy: Det måste jag ha missat totalt.

Ja, de öppnade för ett år sedan ungefär, ligger vid Dormy och en sängbutik en bit ifrån affärskomplexen.

Kl

Jag sitter på tåget hem till Värmland. Har blivit sjuk och får se hur det känns imorgon. Jag försöker nog promenera hela loppet förkylningen till trots (skulle jag ge mig på att springa så skulle det väl kunna bli farligt men inbillar mig att promenadtempo inte sliter mer än om jag hade jobbat ett heldagspass). Ska bli mysigt att åka hem i alla fall och lyckades få en sovkupé så har en stor soffa att ligga i, gillar dessutom att åka tåg. Labradoren är mindre imponerad men världens snällaste :love:

Idag plugg och besök av bror med familj, ikväll AW med quiz. Imorn renovering och fika på stan, söndag renovering. Tror jag. Om det regnar (som nu) får vi nog komma på något annat än att isolera och bygga upp en yttervägg utifrån... Hoppas att det sänds nåt roligt från OS också när jag får möjlighet att sitta vid tvn!

Jobbar litegrann, men framförallt ska jag och Killaelak på "En skam för Sverige" med Soran och Magnus på lördag och det ska bli SÅ roligt :)

kl

VARFÖR HATAR GUD MIG?

1. Min telefon gick sönder igår.
2. Kan inte komma ihåg min personliga kod till banken (fast jag VET att det är den kod som jag tror att det är) när jag försöker att använda den på datorn.
3. Har fått låna pappas iPhone över dagen, OCH JAG FÅR INTE SMILEYSARNA ATT FUNGERA NÄR JAG SKA SKICKA SMS?! Det är ju SMILEYSARNA som är POÄNGEN med iPhone.

AAAAAAH!!!

Men saknar fortfarande min telefon, tappade den i stallgolvet och skärmen gick sönder på insidan (antar jag, skärmen fuckar ur men den har ingen spricka eller så). :arghh:

Kl

Var hos en ny tandläkare idag. Åkte in till stan i degarunthemmakläder och osminkad för "jag skulle ju bara till tandläkaren". Tror ni då inte att tidernas snyggaste tandläkare står där när jag kommer fram?!

Var det inte detta vi diskuterade att man ska vara själv och sitt knäppaste jag och faller de inte för en då så är de inget att ha? ;)
Kul hur som helst med lite ögongodis!

Haha, åh. Fan vad jobbigt med snygg tandläkare? Jag menar, jag känner mig rätt osnygg när någon står och gräver i min mun...

KL

Vad ska ni hitta på för kul i helgen?
Jag funderar på en sväng till Småland i morgon jag. Inte träffat föräldrarna sen jul typ så det kunde väl vara dags :p

Skoj med Småland! :)

Jag ska jobba. Dag på lördag och dag OCH natt på söndag. Känner mig redan död. :p

Alltså, jag lider med dig och din lur. Hade typ dött om min Samsung gått sönder! :(
Måste dock göra en återställning på den för den är helt kaiko. Vågar dock inte riktigt för jag litar inte på att jag ska lyckas spara allt på den :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka