Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Äh, öva på dialekt är överskattat. :D Mycket nöjd med min småländska bland alla Göteborgarna :D

Pratar ju redan västgötska, så jag är på god väg. Men jag är bra på att sno folks dialekter, har haft göteborgsklang i mitt uttal sedan jag var nere nu senast :p

Lillen is goood.

Jag mår sådär faktiskt. Trött, snörvlig, blä. Lite ledsen över att ha ställt in ridningen också, men kroppen är tacksam tror jag.
Tänkte vara frisk imorgon faktiskt.

NEIN! Jag älskar samtliga andra namn jag fått här (och det är några stycken vid det här laget) utom just det. Dumma addan som började med otyget. :mad:

Släppo. Hur gillar du det smeknamnet, Sleepan? Vavava? Slappo?

Vet du vad du borde heta? Sleepovich. Respektingivande.

Och blä. Men tror det var bra att ställa in ridningen ändå, med jobbhelg och allt. Krya!

Hörru lillen! Tagga ner lite! du kan ju inte bara hoppa på andra sådär?!

Du är Lårdis för mig! Eller Lorden. Bara så du vet.

Tänkte skriva att det gick skitsmidigt för min bror att få studentlägenhet i Göteborg, tills jag kom på att det är typ ... sju år sen?!

För övrigt: Har just sökt läxhjälpsjobb, Undrets dåliga erfarenheter till trots. Det var till mellanstadiet och högstadiet vilket ökar mitt självförtroende lite, hehe. Eller det kanske är enklare om det är gymnasiekurser det handlar om? Känner mig så sjukt osäker på om jag skulle kunna hjälpa nån med Matte A. Vad läser man i den kursen egentligen? Och den heter väl nåt annat idag...

Om du står ut med lite längre resväg (fast kortare än Skövde) så kan jag också lägga ut några förfrågningar i min närhet. Det kan ju vara en start om inte annat, tills du hittar något bättre :)

Nu är du min bästa kompis. Lårdo accepteras också. Som min föredetta kompis Slappo brukade kalla mig innan vi slutade vara kompisar.

Om du står ut med lite längre resväg (fast kortare än Skövde) så kan jag också lägga ut några förfrågningar i min närhet. Det kan ju vara en start om inte annat, tills du hittar något bättre :)

Var ligger din närhet? Allt kan vara av intresse, men mest aktuellt i slutet av sommaren :)

TAR OFFICIELLT TILLBAKA ERBJUDANDET OM SOFFA!

(:D) gemener

Äh, jag kan erbjuda mys med tjockpälsad katt (även en tjock pälsad katt). Det borde få dig att mjukna!

Du är Lårdis för mig! Eller Lorden. Bara så du vet.

Tänkte skriva att det gick skitsmidigt för min bror att få studentlägenhet i Göteborg, tills jag kom på att det är typ ... sju år sen?!

För övrigt: Har just sökt läxhjälpsjobb, Undrets dåliga erfarenheter till trots. Det var till mellanstadiet och högstadiet vilket ökar mitt självförtroende lite, hehe. Eller det kanske är enklare om det är gymnasiekurser det handlar om? Känner mig så sjukt osäker på om jag skulle kunna hjälpa nån med Matte A. Vad läser man i den kursen egentligen? Och den heter väl nåt annat idag...

Den heter Matte 1a/b/c beroende på nivå (b är väl den som är mest lik gamla Matte A antar jag, den som finns i samhällsprogrammen och motsvarande, 1a finns i yrkesförberedande program och 1c i natur och liknande). Innehåller typ procent, algebra och ekvationer, statistik och geometri. Jag kan uppdatera dig när jag kommer. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII