Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill å det bestämdaste hävda att du är bra jämt. Hur mår du nu då?Jag och E åt också semla innan. Kände mig som en sån där bra tjej igen. Städade lite, diskade, tände ljus, gjorde kaffe och hade köpt semla. Ibland är jag allt bra.
Hörru lillen! Tagga ner lite! du kan ju inte bara hoppa på andra sådär?!
Om du står ut med lite längre resväg (fast kortare än Skövde) så kan jag också lägga ut några förfrågningar i min närhet. Det kan ju vara en start om inte annat, tills du hittar något bättre
TAR OFFICIELLT TILLBAKA ERBJUDANDET OM SOFFA!
() gemener
Du är Lårdis för mig! Eller Lorden. Bara så du vet.
Tänkte skriva att det gick skitsmidigt för min bror att få studentlägenhet i Göteborg, tills jag kom på att det är typ ... sju år sen?!
För övrigt: Har just sökt läxhjälpsjobb, Undrets dåliga erfarenheter till trots. Det var till mellanstadiet och högstadiet vilket ökar mitt självförtroende lite, hehe. Eller det kanske är enklare om det är gymnasiekurser det handlar om? Känner mig så sjukt osäker på om jag skulle kunna hjälpa nån med Matte A. Vad läser man i den kursen egentligen? Och den heter väl nåt annat idag...
Nu är du min bästa kompis. Lårdo accepteras också. Som min föredetta kompis Slappo brukade kalla mig innan vi slutade vara kompisar.