Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man låter det rulla på och försöker att inte tänka 'tänk om'. Alla förhållanden kan ju ta slut, även de långa, så det är ju dumt egentligen att vara rädd innan det sker. Dock vet jag hur lätt det är att noja, jag är likadan oftast.

Jag har också dejtat igen, två gånger med samma dessutom! Får se vartåt det leder, känns som vi är på samma plan iaf, båda vill ses igen men lite lugnt och lära känna varandra. Skönt, för jag är så trött på alla som bara vill ligga direkt :p

@addicted Hur kul blir livet om man aldrig vågar göra läskiga saker utan bara strävar efter total trygghet hela tiden? Ingen kan se in i framtiden så ibland får man bara hoppa. Livet går upp och ner och det är bara att acceptera. Men inte behöver en vara rädd för livet för det? Det ÄR läskigt att inleda något, det tycker nog alla! Men precis som @Mitrolle skriver så kan alla förhållanden ta slut - även äktenskap som varat i många många år. You can do it ;)

@addicted
Jag tyckte det var skitläskigt att inleda nånting nu, fastän det även var trevlig och positivt spännande. Det kräver många djupa andetag, mycket "tänka innan jag handlar", alltså har jag försökt handla mindre i affekt och mer rationellt. Låt inte rädsla stoppa dig och försök tänka i mer positiva ordalag! Ju mer du intalar dig att det kommer gå åt helvete desto större chans att det gör det också.

Sitter på tåget in till Gbg nu. Det är dags att uppgraderas till cili 2.0 ;)
Idag är det upprop, vilket innebär att jag sen faktiskt är sjukgymnaststudent på riktigt :bump:

Skrev på kontraktet för lägenheten förut också. Längtar tills det är dags för inflyttning!

Alltså kan det sluta regna i norr snart eller? Just nu är det stora problem med vägarna jag tänkte köra på i morgon och det känns allmänt inte så bra. Gah!

Alltså kan det sluta regna i norr snart eller? Just nu är det stora problem med vägarna jag tänkte köra på i morgon och det känns allmänt inte så bra. Gah!

"Norr" som i Västra Götaland eller? :p
I så fall, nej tyvärr, det öser ner här just nu... Rätt nöjd med att sitta på kontor den här veckan just.

Här regnar det inte :D

KL

Kom till en insikt till när det gäller den här flörten. Även om det går åt helvete så är det en självförtroendeboost att någon är intresserad på något sätt iaf. Så jag tänker ta det här som ett tecken på att jag kanske inte behöver vara ensam resten av livet, oavsett hur det slutar!

Norr som i Värmland. :p @yllva Värdelöst väder när man ska ut och åka! Ogillar att köra i ösregn men ogillar ännu mer vägar som rasar och avstängda vägar pga regn.

@addicted Väldigt bra insikt det där och helt rätt!

Jag ska på upprop nästa måndag, läskish :p

Sprang på min snyggläkare idag, attans också. Jag ville inte få honom i hjärnan nu när jag försöker börja intressera mig för någon som faktiskt är både trevlig och ledig. Men det är otroligt svårt när människan är helt underbar på alla vis och dessutom beklagar sig över att det var så länge sedan man sågs typ. 'Hoppas det inte dröjer såhär länge tills vi ses nästa gång nu'. Gwah, jag orkar inte med bara. Har god lust att fråga honom om han vill ses över en lunch nångång, bara för att se vad han svarar. Fina jobbiga karl.

Och där släpptes ett av de sista stressmomenten, för nu fick jag besked från CSN att jag får studiebidrag och lån. Inte för att jag trott att jag inte skulle det, men det har ändå varit en sak jag känt stress över.

Nu är bara frågan: vad har man på sig på en sittning på "tema bil"? :crazy:

@cili - ett halsband av flufftärningar och wonderbaums? Då kan du ha typ normal klädsel till :) Eller som jag sa förut, svart helkroppsdräkt med vita streck = väg :D

Och vitsen med att bli sjuk precis innan resan är..?!

Det funkar fasen varje gång. Man jobbar massor och är frisk som en nötkärna. Sen blir man ledig och sjuk!

Och vitsen med att bli sjuk precis innan resan är..?!

Det funkar fasen varje gång. Man jobbar massor och är frisk som en nötkärna. Sen blir man ledig och sjuk!

Du hade säkert en infektion innan med, men när man jobbar och håller igång bryter den inte ut, så då kommer det när man blir ledig. Jag brukade funka likadant, men nu är det länge sen jag var sjuk!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka