Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och snart är jag klar i Visby, om allt går enligt planerna så flyttar jag hem till Stockholm om två veckor. HELT galet! Det här halvåret har gått så fort! Gud vad man kan utvecklas på sex månader!

Och snart är jag klar i Visby, om allt går enligt planerna så flyttar jag hem till Stockholm om två veckor. HELT galet! Det här halvåret har gått så fort! Gud vad man kan utvecklas på sex månader!
Vad gör du nuförtiden? Förutom flyttar till Estocolmo snart? :)

@niphredil Jag jobbar i Visby som säljare för Gotlandsbolaget (är anställd av ett av dotterbolagen men jobbar med majoriteten av företagen). Det är ett säsongsjobb men det blev en väldigt lång säsong i år. Jag hade samma jobb förra året men i år är jag en helt ny pingla och ÅÅÅH, det är så häftigt att känna hur man utvecklas! Jag har alltid varit en sån mes, men nu så kommer jag och tar plats, är skitbra på det jag gör och säger ifrån när jag tycker att något är fel. Jag är Jallan 2.0 these days damn it!

Och så räknar jag med att dricka drinkar med dig så fort du är tillbaka i Stockholm nästa gång!

Och så kör jag biiiil! Fyra gånger so far, vill inte skryta men jag är lite av ett pro. Några Gotländska buskar har strukit med, men det är det enda som har behövt sätta livet till när jag har varit bakom ratten :angel:

@Jaulgreis Men det låter ju alldeles fabulöst! :up: Alltsammans! Vad ska du göra i Sthlm? Jobba eller plugga eller mest sitta och se söt ut?

Jag får hojta när jag är tillbaka, när det nu blir :).

@niphredil Jag vill fortsätta att jobba ett tag till, tanken är väl att jag ska fortsätta att plugga sen, men det får bli sen :D Hur är det i Spanien? :love:
Ja men jobba låter urbra! :up:. Spanien är väldigt :love: :love:. Stortrivs här, är helt löjligt kär, är så jävla nöjd bara. Känns som hjärtat ska stanna pga FÖR lyckligt. Typ så. Jag har fortfarande mina deppneuroser till och från men det är ändå hanterbart :).

HAHA idag blev jag raggad på via min blocketannons om bostad sökes :rofl:

Jag klistrar in mailet här, men byter ut vissa ord (något konstiga formuleringar beror alltså mest troligt på att jag valt en synonym) och cencurerar andra så det inte går att googla:

Hej cili,

Känns jätteegendomligt att skriva till nån man inte känner på *hemsida*.
Heter Namn, jobbar på *ett ställe*, ** år gammal och bor vid *plats* i *huvudstaden*.
Gillar *massa friluftssporter*.

Är singel och känner främst *yrke*- och innerstads
*yrke*tjejer som mest är intresserade av cocktailpartys och
nagellacksnyanser (om du vet vad jag menar?). Vill komma ifrån detta och
letar efter en positiv, sportig, okomplicerad tjej med *uttryck för att vara tuff*
som inte är rädd för träna löpning i skogen i leran. Såg att du är *min yrkestitel* och
säkert har flera av dessa egenskaper. Förstår om du inte
är intresserad och kommer då aldrig kontakta dig igen. Skulle dock
bli glad om du hörde av dig. Skickar gärna några bilder om du vill, ser
bra ut och tränar en hel del.

Hälsningar Namn

Inte nog med att själva fenomenet att ragga på någon via en bostadsannons är roligt, så söker jag ju för sjutton bostad på andra sidan landet! :D
Och han skulle bara veta hur många nagellack jag har...

@niphredil Det är ju redan skrivet i stjärnorna att vi ska dricka drinkar! Är rätt säker på att det nämns i de framtida historieböckerna om den gången då Jaulgreis fick möta The Niphredil för första gången :love:

Känner mig mycket glad och tacksam som har såna starka powerkvinnor att få dricka drinkar med!

@niphredil Det är ju redan skrivet i stjärnorna att vi ska dricka drinkar! Är rätt säker på att det nämns i de framtida historieböckerna om den gången då Jaulgreis fick möta The Niphredil för första gången :love:

Känner mig mycket glad och tacksam som har såna starka powerkvinnor att få dricka drinkar med!
ÅH :)

Synd att inte alla kan bo på samma ställe! Eller åtminstone sammanstråla en gång per år eller nåt.

Åh, drinkar låter roligare än flyttkaos! Varför ramlade jag in här för? Hatar att packa ner och kan tänka mig många roligare saker att göra, men älskar att packa upp! På lördag får jag se min lägenhet för första gången, känns nästan som en blind date... :D

Åh, drinkar låter roligare än flyttkaos! Varför ramlade jag in här för? Hatar att packa ner och kan tänka mig många roligare saker att göra, men älskar att packa upp! På lördag får jag se min lägenhet för första gången, känns nästan som en blind date... :D
Men vi kan ju också dricka drinkar, när jag kommer till Karlstad!

Menar väl det @Hedinn! Vi måste vårda vårt distansförhållande med drinkträffar! ;)

Vilket påminner mig om att jag inte köpt någon konsertbiljett än... :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 772
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V