Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör du nuförtiden? Förutom flyttar till Estocolmo snart?Och snart är jag klar i Visby, om allt går enligt planerna så flyttar jag hem till Stockholm om två veckor. HELT galet! Det här halvåret har gått så fort! Gud vad man kan utvecklas på sex månader!
Ja men jobba låter urbra!@niphredil Jag vill fortsätta att jobba ett tag till, tanken är väl att jag ska fortsätta att plugga sen, men det får bli senHur är det i Spanien?
![]()
Men DEN dissen alltså! Går till historieböckerna!@Hedinn Vi ska SÅ dricka drinkar!!När kommer du till Stockholm?!
ÅH@niphredil Det är ju redan skrivet i stjärnorna att vi ska dricka drinkar! Är rätt säker på att det nämns i de framtida historieböckerna om den gången då Jaulgreis fick möta The Niphredil för första gången
Känner mig mycket glad och tacksam som har såna starka powerkvinnor att få dricka drinkar med!
Typ när som helst, bor ju inte så långt bort nu för tiden.@Hedinn Vi ska SÅ dricka drinkar!!När kommer du till Stockholm?!
Men vi kan ju också dricka drinkar, när jag kommer till Karlstad!Åh, drinkar låter roligare än flyttkaos! Varför ramlade jag in här för? Hatar att packa ner och kan tänka mig många roligare saker att göra, men älskar att packa upp! På lördag får jag se min lägenhet för första gången, känns nästan som en blind date...![]()
I'm all for it, baby!Och @niphredil, jag tänker faktiskt dricka drinkar med dig nån gång också, vare sig du vill eller inte!