Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
I'm all for it, baby!

Var i Sverige finns du nuförtiden förresten?

Norrtälje. :)

Menar väl det @Hedinn! Vi måste vårda vårt distansförhållande med drinkträffar! ;)

Vilket påminner mig om att jag inte köpt någon konsertbiljett än... :o

Haha då är vi två... :angel:

När tar du med dig @Chili till Jönköping och dricker drinkar med mig då?! :D

Det får vi såklart också fixa! Eller så hakar du på till Karlstad i oktober? :D

Tjoho, do it @addicted!

Och herregud vad allting ska ske samtidigt, vad är grejen med det? Flyttpaniiiiik, hoppas allting löser sig som jag vill. Har packat så himla mycket idag, tur att det är mycket som stått kvar i sina kartonger hela året säger jag bara!

@cili, jag tyckte mailet var roligt. :D Lite desperat och väldigt generaliserande men ändå lite kul. Hur går det i ditt flyttkaos?
Jag svarar åt henne eftersom hon nog alldeles precis har kommit fram hos mamma sin och håller på att installera sig och katterna. :)

Och idag när @cili och jag spelade badminton (vilket är askul! :D) så pratade vi om de två olika pojkar jag för tillfället träffar lite sådär :angel: och jämförde dem mot varandra. Och kom fram till att det jag behöver är en manlig version av @cili :D Dvs någon jag kan flumma ur totalt med, ha askul med, prata av mig med och ha sex med :D Hoppas jag hittar någon!

Jag svarar åt henne eftersom hon nog alldeles precis har kommit fram hos mamma sin och håller på att installera sig och katterna. :)

Och idag när @cili och jag spelade badminton (vilket är askul! :D) så pratade vi om de två olika pojkar jag för tillfället träffar lite sådär :angel: och jämförde dem mot varandra. Och kom fram till att det jag behöver är en manlig version av @cili :D Dvs någon jag kan flumma ur totalt med, ha askul med, prata av mig med och ha sex med :D Hoppas jag hittar någon!
Haha kanske borde förtydliga om att det där sexet inte existerar oss emellan, det lät så ;)

@Chili Kom fram till mamma för två timmar sen. Fyllde hela bilen med grejerna som var kvar. Tur att jag spelat mycket tetris i mitt liv :D

Kära singeltråd. Jag behöver er hjälp litegrann. Jag berättade ju på FB i början av sommaren om en flört jag eventuellt hade. Det är inte så mycket eventuellt längre, och jag är livrädd. Jag vågar liksom inte ge mig in i något, för jag är rädd för vad som händer när det går åt helvete. Så hjälp? Vad gör man? HUR gör man?

Kära singeltråd. Jag behöver er hjälp litegrann. Jag berättade ju på FB i början av sommaren om en flört jag eventuellt hade. Det är inte så mycket eventuellt längre, och jag är livrädd. Jag vågar liksom inte ge mig in i något, för jag är rädd för vad som händer när det går åt helvete. Så hjälp? Vad gör man? HUR gör man?
Inte när det går åt helvete, OM det går åt helvete. Och då lägger man ner det och gör något annat/fortsätter som innan. :) Känns det bra finns det ingen anledning till att inte satsa.

Inte när det går åt helvete, OM det går åt helvete. Och då lägger man ner det och gör något annat/fortsätter som innan. :) Känns det bra finns det ingen anledning till att inte satsa.

Men hur gör man för att inte tänka när? Jag har nog inte vågat känna efter ens, får väl börja göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 772
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V