Men vi kan ju också dricka drinkar, när jag kommer till Karlstad!
När tar du med dig @Chili till Jönköping och dricker drinkar med mig då?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi kan ju också dricka drinkar, när jag kommer till Karlstad!
I'm all for it, baby!
Var i Sverige finns du nuförtiden förresten?
Menar väl det @Hedinn! Vi måste vårda vårt distansförhållande med drinkträffar!
Vilket påminner mig om att jag inte köpt någon konsertbiljett än...
När tar du med dig @Chili till Jönköping och dricker drinkar med mig då?!
10:e oktober, The Haunted!
10:e oktober, The Haunted!
Vi får ordna det!Inte omöjligt alltså. Har ingenting planerat den helgen än så länge iaf. Ska fundera på det, men hur som helst så måste ni komma hit och dricka drinkar också!
Jag svarar åt henne eftersom hon nog alldeles precis har kommit fram hos mamma sin och håller på att installera sig och katterna.@cili, jag tyckte mailet var roligt. Lite desperat och väldigt generaliserande men ändå lite kul. Hur går det i ditt flyttkaos?
Haha kanske borde förtydliga om att det där sexet inte existerar oss emellan, det lät såJag svarar åt henne eftersom hon nog alldeles precis har kommit fram hos mamma sin och håller på att installera sig och katterna.
Och idag när @cili och jag spelade badminton (vilket är askul! ) så pratade vi om de två olika pojkar jag för tillfället träffar lite sådär och jämförde dem mot varandra. Och kom fram till att det jag behöver är en manlig version av @cili Dvs någon jag kan flumma ur totalt med, ha askul med, prata av mig med och ha sex med Hoppas jag hittar någon!
Inte när det går åt helvete, OM det går åt helvete. Och då lägger man ner det och gör något annat/fortsätter som innan. Känns det bra finns det ingen anledning till att inte satsa.Kära singeltråd. Jag behöver er hjälp litegrann. Jag berättade ju på FB i början av sommaren om en flört jag eventuellt hade. Det är inte så mycket eventuellt längre, och jag är livrädd. Jag vågar liksom inte ge mig in i något, för jag är rädd för vad som händer när det går åt helvete. Så hjälp? Vad gör man? HUR gör man?
Inte när det går åt helvete, OM det går åt helvete. Och då lägger man ner det och gör något annat/fortsätter som innan. Känns det bra finns det ingen anledning till att inte satsa.
Det kan jag tyvärr inte svara på, jag brukar inte tänka på sånt.Men hur gör man för att inte tänka när? Jag har nog inte vågat känna efter ens, får väl börja göra det.
Det kan jag tyvärr inte svara på, jag brukar inte tänka på sånt.
Haha visst! Men det finns nog egenskaper jag skulle vilja ha i utbyte i så fall.Kan inte du skicka hit lite av den egenskapen? Dela med dig liksom, jag skulle behöva lite av det!
Haha visst! Men det finns nog egenskaper jag skulle vilja ha i utbyte i så fall.
Hmm, får nog fundera lite på det, tror jag.Absolut, jag kan dela med mig av en dos feghet, obeslutsamhet och kasst självförtroende? Lockande?