Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Chili Det låter iofs som en ganska trevlig söndag! Om man hade varit frisk iaf! Jag ska städa, tvätta och resten av tiden blir det soffhäng här med!

Dejtande och dejtande, en dejt iaf, det är ett steg i rätt riktning :D

Helt okej söndag, fin lät också bra! Måste åka kl fem i morgon bitti så vila sig i form känns som en bra idé. ;)

En dejt kan ju bli till fler! Om man vill. :)

Helt okej söndag, fin lät också bra! Måste åka kl fem i morgon bitti så vila sig i form känns som en bra idé. ;)

En dejt kan ju bli till fler! Om man vill. :)

Haha, jag börjar jobba 05.30 hela veckan, vill du byta? :D

Ja, det kan det ju! Och det blir det säkert också, men jag tror inte det blir något seriöst. Men äh, jag vill mest ha kul nu ändå, njuta av livet.

Det suger verkligen @addicted. Ska ligga i soffan och kolla på film, äta godis och nysa ohämmat hela dagen i hopp om att bli frisk till i morgon.

Krya på dig! Jag har också en sån helg... Efter en väldigt intensiv vecka på nya jobbet låg jag däckad i soffan hela dagen igår. Tjock hals, kändes som huvudet var fullt av bomull och jag var helt orkeslös. Lite piggare idag dock :)

@Evenstar Haha, nu känner jag att min enstaka dejt blev väldigt positivt uppskattad här :D

Är det ingen mer som dejtar här? @Ninnurur såklart, men mer än det? Kom igen, dejta på alla! :D

KL

Var i stallet på förmiddagen idag och jag är så kär i min häst. Efter några dagars vila så fick han linas lite först, och han är så klok att han passar på att träna på skolor ovan mark då, så jag slipper känna det när jag sitter på! :D :love:

Haha, jag börjar jobba 05.30 hela veckan, vill du byta? :D

Ja, det kan det ju! Och det blir det säkert också, men jag tror inte det blir något seriöst. Men äh, jag vill mest ha kul nu ändå, njuta av livet.

Haha nej jag åker nog hellre på resan. :D

Ja njut av livet! Mycket fin insikt.

Än så länge är hon ju grå. Jätteläcker färg :love: Men jag tror att hon kommer bli ljusare med åren...
Hon är ju bara sutten på, så det kommer bli väldigt spännande de första gångerna jag sätter mig i sadeln... :angel:
Veterinärbesiktningen visade att hon har två vargtänder, som bör dras ut innan hon börjar ha bett regelbundet i munnen. Så det har vi inbokat veckan efter hon kommer. Rolig första tid hon får :p

Än så länge är hon ju grå. Jätteläcker färg :love: Men jag tror att hon kommer bli ljusare med åren...
Hon är ju bara sutten på, så det kommer bli väldigt spännande de första gångerna jag sätter mig i sadeln... :angel:
Veterinärbesiktningen visade att hon har två vargtänder, som bör dras ut innan hon börjar ha bett regelbundet i munnen. Så det har vi inbokat veckan efter hon kommer. Rolig första tid hon får :p

Haha, har jag berättat om första ridturen jag hade på min häst efter han kommit? Han var inriden kan ju tilläggas :D

Usch, nej. Men lika bra att bli av med det!

Och tack! :)

Ja men njut av det!
Livet här är också mycket fint just nu. Såg lägenheten igår och är så himla nöjd! Ser fram emot att flytta in där. :) det känns lite overkligt att i morgon kväll sitter jag i Prag och nästa måndag sitter jag på mitt nya jobb!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 772
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka