Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt okej söndag, fin lät också bra! Måste åka kl fem i morgon bitti så vila sig i form känns som en bra idé.
En dejt kan ju bli till fler! Om man vill.
Det suger verkligen @addicted. Ska ligga i soffan och kolla på film, äta godis och nysa ohämmat hela dagen i hopp om att bli frisk till i morgon.
Haha, jag börjar jobba 05.30 hela veckan, vill du byta?
Ja, det kan det ju! Och det blir det säkert också, men jag tror inte det blir något seriöst. Men äh, jag vill mest ha kul nu ändå, njuta av livet.
Haha nej jag åker nog hellre på resan.
Ja njut av livet! Mycket fin insikt.
Så klok han är din häst!
Undrar om min kommer vara lika klok...? Hon kommer på torsdag, och jag börjar bli lite nervös
Än så länge är hon ju grå. Jätteläcker färg Men jag tror att hon kommer bli ljusare med åren...
Hon är ju bara sutten på, så det kommer bli väldigt spännande de första gångerna jag sätter mig i sadeln...
Veterinärbesiktningen visade att hon har två vargtänder, som bör dras ut innan hon börjar ha bett regelbundet i munnen. Så det har vi inbokat veckan efter hon kommer. Rolig första tid hon får
Nej det tror jag inte att jag har hört! Visade han vilka skolor han kunde då också?
Minst sagt! Det var iaf inte långtråkigt, så mycket kan jag säga...