Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men njut av det!
Livet här är också mycket fint just nu. Såg lägenheten igår och är så himla nöjd! Ser fram emot att flytta in där. :) det känns lite overkligt att i morgon kväll sitter jag i Prag och nästa måndag sitter jag på mitt nya jobb!

Så härligt det låter alltihop! :) Jag är för övrigt rätt pepp på att komma upp till Karlstad där i oktober, men jag behöver typ ledigt från jobbet och hästvakt, så vi får se hur det blir!

@Evenstar Haha, nu känner jag att min enstaka dejt blev väldigt positivt uppskattad här :D

Är det ingen mer som dejtar här? @Ninnurur såklart, men mer än det? Kom igen, dejta på alla! :D

KL

Var i stallet på förmiddagen idag och jag är så kär i min häst. Efter några dagars vila så fick han linas lite först, och han är så klok att han passar på att träna på skolor ovan mark då, så jag slipper känna det när jag sitter på! :D :love:
Jag har gjort återintåg på hp, så jag kan nog också berätta om dejter snart :D

:D:D:) Kan visst inte radera smileys på telefonen, skumt!

Så härligt det låter alltihop! :) Jag är för övrigt rätt pepp på att komma upp till Karlstad där i oktober, men jag behöver typ ledigt från jobbet och hästvakt, så vi får se hur det blir!

Bara att du hör av dig! :)

@Evenstar Kul med häst!! Vad är det för nån (mer än grå unghäst)? Och när får vi se bild? :D

Jag har en unghäst som projekt nu, där planen är avelsvisning i vår. Lite smått hysterisk dam, men hon uppför sig rätt bra när jag sitter på, för det mesta, än så länge. ;)

@Evenstar Kul med häst!! Vad är det för nån (mer än grå unghäst)? Och när får vi se bild? :D

Jag har en unghäst som projekt nu, där planen är avelsvisning i vår. Lite smått hysterisk dam, men hon uppför sig rätt bra när jag sitter på, för det mesta, än så länge. ;)

Det är kul med unghästar! :)

Det är en dansk ridhäst, okänd stam, ca 155cm. Hon är 5 år men som sagt inte inriden ännu. Tanken är att hon ska bli en trevlig allround/hobbyhäst :) Så hon är kanske inte så mycket för världen, ingen stam och ingen utbildning. Men hon verkar vettig i skallen, stabil och lättlärd, så jag tror det kommer bli bra :)
Bild kommer!

kl
Hur trött får man vara? Började jobba 6.30 imorse. Avslutade dagen med att håll föräldramöte så var hemma vid halv nio... Sängen nästa!

Det är kul med unghästar! :)

Det är en dansk ridhäst, okänd stam, ca 155cm. Hon är 5 år men som sagt inte inriden ännu. Tanken är att hon ska bli en trevlig allround/hobbyhäst :) Så hon är kanske inte så mycket för världen, ingen stam och ingen utbildning. Men hon verkar vettig i skallen, stabil och lättlärd, så jag tror det kommer bli bra :)
Bild kommer!

kl
Hur trött får man vara? Började jobba 6.30 imorse. Avslutade dagen med att håll föräldramöte så var hemma vid halv nio... Sängen nästa!

Haha, vad smidigt med en så liten häst!

Och man får vara väldigt trött. Jag börjar jobba 05.30 hela veckan, så VÄLDIGT trött tom.

Haha, vad smidigt med en så liten häst!

Och man får vara väldigt trött. Jag börjar jobba 05.30 hela veckan, så VÄLDIGT trött tom.

Hon är ju större än min förra, ganska lagom för mig tror jag. Jag är ju bara 160 själv så :p
5.30 är tidigt. Mina tidigaste dagar är 6.30 två dagar i veckan, men jag har fem mil till jobbet just nu så det tar en stund att ta sig dit. Ibland känns det knappt som att det är någon idé att gå och lägga sig innan man måste upp igen...

Hon är ju större än min förra, ganska lagom för mig tror jag. Jag är ju bara 160 själv så :p
5.30 är tidigt. Mina tidigaste dagar är 6.30 två dagar i veckan, men jag har fem mil till jobbet just nu så det tar en stund att ta sig dit. Ibland känns det knappt som att det är någon idé att gå och lägga sig innan man måste upp igen...

Ja, det är klart. Jag jämför ju med min som är ca 170.

5.30 är VÄLDIGT tidigt. Men jag förstår om du är trött med, 5 mil är LÅNGT.

KL

Idag var min häst inte så klok längre. Vi har tränat på skolor ovan mark. Mycket skoj tyckte pålle. Mycket onödigt tyckte jag :D

Min häst åkte till himlen i måndags, efter 14 år tillsammans... :cry: Min stora kärlek i livet är borta. Och ingen av killarna jag träffar har sagt något om det eller ens frågat hur jag mår. Tack för den typ :cool: Men, jag vet ju att de båda bara är tidsfördriv och inget att bygga en framtid med så det är väl egentligen inte så förvånande.

Min häst åkte till himlen i måndags, efter 14 år tillsammans... :cry: Min stora kärlek i livet är borta. Och ingen av killarna jag träffar har sagt något om det eller ens frågat hur jag mår. Tack för den typ :cool: Men, jag vet ju att de båda bara är tidsfördriv och inget att bygga en framtid med så det är väl egentligen inte så förvånande.
Men åh vad tråkigt! :( Kram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka