Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaDu vet att du bara ger oss brödsmulor? @Hedinn
Hörru. Ro hit med hela skogaholmslimpan nu!
Det är så tråkigt med stoet @Hedinn! Hoppas det ordna sig på någe vänster!
Sitter och är lite småsugen på hästapållarna igen, fnular på om man kanske ska ta lite lektioner sen i Karlstad och få upp ångan igen.
Och, OCH! Nu är det bara en vecka kvar här nere.![]()
![]()
Hela skogaholmslimpan:
Vi träffades för drygt en månad sen, på en sportbar, under fotbolls VM. Just då var det väl inget speciellt så, jag var där med en vän och han var där med vänner så vi blev sittande och pratade under kvällen bara, sen blev vi bjudna på grillfest hemma hos honom ett par dagar senare och ja... På den vägen är det. Så vi har väl setts i en månad nu ungefär.
Och jag är visst hästägare igen. Eller ja, halv hästägare, eller vad man nu ska säga. Jag äger en halv häst. Eftersom stoet jag lånade inte blev dräktig så bestämde jag och min vän (ägaren till stoet och som jag bor hos) att köpa ett annat sto tillsammans. Vi har väl lite smått spånat på det tidigare, då det är en fin och rolig häst och vi får henne väldigt billigt (haft henne på foder ett par år redan). Så då hade jag tänkt betäcka henne med min väns hingst så jag får ett föl ändå, då det är en bättre matchning för det jag vill ha än det andra stoet och hennes hingst. Om nån hängde med på det där.![]()
Jag gillar det rätt mycket jag med.Jag gillar allt detta så mycket att det inte räcker med en gillaknapp, jag måste också skriva att jag gillar det.
Jag gillar det rätt mycket jag med.![]()
Nja, det vet jag inte, men typ lika bra. Betäckte ju förra stoet med en annan hingst, blev bara erbjuden att ta den på gården ifall hon inte skulle ta sig andra gången heller, men då skulle det ju bli nåt annat än vad jag egentligen vill ha. Så förhoppningsvis blir det här nästan lika bra som första alternativet.Tror inte vi kan gilla läget nog mycket! Och grym deal med stoet, härligt att det löste sig och blev bättre än ursprungsläget (förhoppningsvis)!
Från 1:a september finns nog möjlighet till soffsovning hos mig med. Tills dess är jag hemlös.![]()
Härligt att jag har backup. Ohärligt att vara hemlös.@cili
Från 1:a september finns nog möjlighet till soffsovning hos mig med. Tills dess är jag hemlös.![]()
Oh! Jag kom just på att jag har en singelvän av manligt kön i den staden!Jag sitter och kollar klänningar på Asos. Man måste ju ha nåt tjusigt att ha på eventuella dejter i den stora staden i väst
Skulle dock behöva lite smakråd. Den här är jag helt kär i:
Svart klänning
Men kommer jag se helt likblek ut i den, eftersom den är svart?
Och hur sjutton väljer man storlek? Hoppas man att man kan trycka ner sina bröst i en 10 eller ska man ta 12 och riskera att resten hänger som en sopsäck?
Sov unge! Det ska jag iaf göra innan jag somnar på spikmattan på golvetWoop woop, nu fixar jag tågbiljetter till och från uppropet. Med myyyycket gott om tid före och framför allt efter. Här ska inte stressas. Kan ägna mig åt att sätta sprätt på det som är kvar av lönen eller nåt istället.
Nu är jag så uppe i varv att jag inte kan sova. Jag ska gå upp om 6 timmar...