Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä så kan vi ju inte ha det. Faktiskt! :D
Kom på att jag kanske borde dela med mig av ett foto ur instruktionsboken som medföljde, så andra kan hänga med i varför fisk och våffeljärn hör ihop

20130426-210605.jpg

Kom på att jag kanske borde dela med mig av ett foto ur instruktionsboken som medföljde, så andra kan hänga med i varför fisk och våffeljärn hör ihop

20130426-210605.jpg

Lax inlindad i skinka alltså, vet ute om det eller smördegen känns mest oaptitligt... Är våffeljärnet från den där tiden när allt skulle gå snabbt? Typ 70-talet? Jag ar en receptlåda därifrån där det bland annat tipsas om färskpotatis på burk eftersom det är så himla smidigt!

Gör för övrigt min första arbetsdag efter semestern idag, känner redan att jag kommer köpa en trisslott på väg hem... Har kopplat bort min telefon till klockan ett och njuter av lugnet före stormen. Började dagen med att sanera köket efter att vi hittat skadedjur i skafferilådan, som visade sig spridit sig till alla andra lådor typ.

Ha, tack. :)
Juristprogrammet. Tredje gången gillt? :angel:

Jag började läsa på "fjärde gången gillt" så det funkar också om du skulle ändra dig!
Sökte samma utbildning varje höst men började först fjärde gången ;)

Skämt åsido, det är kul med plugg och du kommer säkert träffa massa härliga människor!

Lax inlindad i skinka alltså, vet ute om det eller smördegen känns mest oaptitligt... Är våffeljärnet från den där tiden när allt skulle gå snabbt? Typ 70-talet? Jag ar en receptlåda därifrån där det bland annat tipsas om färskpotatis på burk eftersom det är så himla smidigt!
Våffeljärnet köptes förra året :D

Burkpotatis... På jobbet har vi ett huvud i en burk i kylskåpet. Ska försöka fixa bild

@Chili @addicted Och jag är 25 och bor som inneboende hos en vän på en gård, trivs hur bra som helst med det. :D Åldern känns som att det inte har någon betydelse med vad man gör, möjligtvis med undantag för om man bor permanent hemma hos föräldrarna utan planer på att flytta därifrån någon gång. ;)

Stoet ultraljudades idag igen för övrigt, icke dräktig. Så nu spånar vi på andra lösningar, för jag vill inte köra tillbaka henne till den hingsten igen, känns lönlöst. Så det suger ju lite, men överlag känns det mesta bra för tillfället, verkar exempelvis som att jag är på väg ur singellivet nu, för att för en gångs skull behandla trådens faktiska ämne. ;)

Jag har nu, utöver köksstädningen, kollat mina mail, lunchat en timme, skrivit ca tio rader i en utredning samt fikat en halvtimme. Känner mig nu redo för en ny semester. Undrar om min chef håller med om att jag förtjänat det efter detta dagsverke.

Det är så tråkigt med stoet @Hedinn! Hoppas det ordna sig på någe vänster!
Sitter och är lite småsugen på hästapållarna igen, fnular på om man kanske ska ta lite lektioner sen i Karlstad och få upp ångan igen. :)

Och, OCH! Nu är det bara en vecka kvar här nere. :D :D

Tänkte lägga ut samma fiskelina här som i högskoletråden. Om någon har en soffa som jag kan få låna nån natt då och då i Gbg under nollningsperioden så blir jag överlycklig. Det lär bli väldigt sena kvällar om jag ska pendla hela vägen hem till mamma varje dag, och sen gå upp okristligt tidigt för att hinna in till Gbg igen på morgonen.

Borde packa mer, men jag har för roligt i mina välkomstpapper :D
Är så sjukt peppad inför det här just nu! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 772
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V