Ooh, det ska jag försöka komma ihåg om jag inte hittar min!Jag har! Påminn mig så tar jag med den på torsdag![]()
Mitt kära våffeljärn som har instruktioner om hur man steker fisk i det kan ju inte vara trasigt för all framtid liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, det ska jag försöka komma ihåg om jag inte hittar min!Jag har! Påminn mig så tar jag med den på torsdag![]()
Nä så kan vi ju inte ha det. Faktiskt!Ooh, det ska jag försöka komma ihåg om jag inte hittar min!
Mitt kära våffeljärn som har instruktioner om hur man steker fisk i det kan ju inte vara trasigt för all framtid liksom
Kom på att jag kanske borde dela med mig av ett foto ur instruktionsboken som medföljde, så andra kan hänga med i varför fisk och våffeljärn hör ihopNä så kan vi ju inte ha det. Faktiskt!![]()
Kom på att jag kanske borde dela med mig av ett foto ur instruktionsboken som medföljde, så andra kan hänga med i varför fisk och våffeljärn hör ihop
![]()
Åååh, @julgrisen , din receptlåda! Har aldrig fått ett sådant sug efter (den superfestliga rätten) aladåb som när jag bläddrat i den...
Ha, tack.
Juristprogrammet. Tredje gången gillt?![]()
Våffeljärnet köptes förra åretLax inlindad i skinka alltså, vet ute om det eller smördegen känns mest oaptitligt... Är våffeljärnet från den där tiden när allt skulle gå snabbt? Typ 70-talet? Jag ar en receptlåda därifrån där det bland annat tipsas om färskpotatis på burk eftersom det är så himla smidigt!
Så det suger ju lite, men överlag känns det mesta bra för tillfället, verkar exempelvis som att jag är på väg ur singellivet nu, för att för en gångs skull behandla trådens faktiska ämne.![]()
Haha vad ska jag utveckla då?Hur kan du skriva sådär utan att vidareutveckla? Det är som ett hån!
Haha vad ska jag utveckla då?![]()