Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reserv nr ett. Beskedet kommer idag
Sjukgymnast. Står i kö hos SGS, hoppas att det ska kunna ge något framöver.Vad är det för utbildning du sökt?
Står du i kö hos SGS?
Jag fick ett rum där när jag började efter bara några månaders kötid. Efter att jag hade spoilat typ tre års kötid med att inte svara på ett erbjudande sommaren innan när jag också hade tänkt börja plugga
Hur som så delade jag kök med tre andra och det fungerade toppen! Sen fick jag en egen lägenhet genom Chalmersbostäder en termin senare, inte jättelång kötid på dom heller.
Lycka till nu!![]()
Det är disigt ute pga rök ända här borta@cili Grattis till platsen, hoppas att du får tag i nått bra boende.
Ang. Branden har dom börjat vattenbomba nu i kväll. Vart väldigt rökigt i stan(sala) hela dagen, men nu på kvällen lättat en hel del. Skulle behövas regn, kom en skur igår kväll, men skulle behövas betydligt mycket mer.
Vad skönt att det inte är tjock rök konstant i alla fall, men jag förstår att det inte är kul att behöva stänga in sig mitt i sommarenSom tidigare idag och igår kväll var det väldigt jobbigt. Med tjock rök, så man såg inte så mycket, och det var jobbigt att andas. Men om man stänger in sig så går det bra. Nu i kväll har man till och med kunnat öppna upp fönsterna och vädra, och in kommer frisk luft![]()
Antagningsångest är bytt mot bostadsångest, ännu mer nu. För nu är jag antagen. Fy fan vad läskigt!
Men det ska ju bli nystart har jag ju sagt, då kan det ju inte kännas hemtamt.
Borås blir ungefär samma som Falköping, och däromkring har jag massa släkt och vänner. Så jag hoppas på nån av de lägenheter jag mailat på därKom på att här i Borås verkar inte såå svårt att få tag på bostad, då är det en timme pendling med bussen i så fall...
Jag är med på en sida på FB där det dyker upp lediga lägenheter flera varje dag (också många som söker såklart men ändå).
PM:a så får du namnet om du vill!![]()
Ja jag har fått ihop tre lådor hittills. Försöker inbilla mig att det mest är köksgrejer som ska ner, för det mesta annat är ju sånt som kan fraktas i lådorna dom ligger i...@cili Packa är sjukt tråkigt, men försök ta lite i taget, det blir stressigt nog mot slutet ändå
------
Själv är jag nu invheckad på hotellet för natten. Imorgon blir det (minst) 10 timmar till i bilen, men sen är jag HEMMA![]()