Ha! Hon är tre år. Be my guest![]()
![]()
Inga problem, vi får bara vara tre bukefalister åt gången!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Hon är tre år. Be my guest![]()
![]()
Det låter klokt! (idag efter middagen knatade hon ensam till grannen och väntade på att de kom hem och lekte sen med pojken där, bara sådärInga problem, vi får bara vara tre bukefalister åt gången!![]()
Det låter som att barnvakt är överflödigt!Det låter klokt! (idag efter middagen knatade hon ensam till grannen och väntade på att de kom hem och lekte sen med pojken där, bara sådär)
Det låter klokt! (idag efter middagen knatade hon ensam till grannen och väntade på att de kom hem och lekte sen med pojken där, bara sådär)
Haha, det var kanske bristen på vaktande mamma som gjorde att hon kunde "rymma" idag?Det låter som att barnvakt är överflödigt!![]()
Hon är lite väl bra på att ta hand om sig själv!Det var ju klokt av henne att vänta där iaf! Det låter som en enkel match måste jag sägaHon verkar ta hand om sig själv ju
![]()
Hon är lite väl bra på att ta hand om sig själv!"Kan hävl!" är välanvänt. Eller så snappar hon upp allt man säger, igår rev hon sig och utbrast "aj som satan!"
![]()
Då får man göra lite mer än att titta på är jag rädd...Då behöver vi ju bara titta på och se till att hon inte försvinner ju! Easypeasy![]()
Då får man göra lite mer än att titta på är jag rädd...![]()
Intervaller! Skitbra ju!Äsch då, vi får väl jaga lite också kanske, då behöver vi ju inte löpträna sen! Perfekt för alla träningsmänniskor som finns här!
Den här bilden togs när hon var 1 år 2 månÄsch då, vi får väl jaga lite också kanske, då behöver vi ju inte löpträna sen! Perfekt för alla träningsmänniskor som finns här!
Fixar ni jobb också?Och tar med min underbara lägenhet
![]()
Jag är logistiker så jobb där nere torde det vara gott om, egentligen...Haha, absolut! Ska bara hitta ett jobb till mig själv först! Och underbara lägenheter finns det garanterat i Göteborg med!
Du ser. Bästkusten it is!Jag är logistiker så jobb där nere torde det vara gott om, egentligen...
Mja, jo, om det ändå vore så enkelt...Du ser. Bästkusten it is!
Hörrni! Apropå att @cili flyttar och trådens namn... Jag har en pojke som jag träffar, och då måste jag ju ha barnvakt, obviously. Min kära mamma tycker tyvärr inte om denna pojke sen lääääänge, så nu har jag inte ens sagt att vi träffasJag säger helt enkelt att jag träffar cili när jag ska till honom
De må låta fånigt, men hon skulle inte vara barnvakt annars. Så nu behöver jag alltså en ny vän
eller något annat bra alibi. Har någon någon bra idé?
![]()