Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter som att barnvakt är överflödigt! ;)
Haha, det var kanske bristen på vaktande mamma som gjorde att hon kunde "rymma" idag? :angel:

Och innan någon blir hysterisk så ligger husen vid en skola + att gatan är avspärrad utanför = heldött på trafik på helgerna, förutom våra egna bilar :)

Det var ju klokt av henne att vänta där iaf! Det låter som en enkel match måste jag säga :D Hon verkar ta hand om sig själv ju :D
Hon är lite väl bra på att ta hand om sig själv! :D "Kan hävl!" är välanvänt. Eller så snappar hon upp allt man säger, igår rev hon sig och utbrast "aj som satan!" :angel:

Äsch då, vi får väl jaga lite också kanske, då behöver vi ju inte löpträna sen! Perfekt för alla träningsmänniskor som finns här!
Den här bilden togs när hon var 1 år 2 mån :angel:
399024_10150977433345712_1184378936_n.jpg

Hörrni! Apropå att @cili flyttar och trådens namn... Jag har en pojke som jag träffar, och då måste jag ju ha barnvakt, obviously. Min kära mamma tycker tyvärr inte om denna pojke sen lääääänge, så nu har jag inte ens sagt att vi träffas :angel: Jag säger helt enkelt att jag träffar cili när jag ska till honom :D De må låta fånigt, men hon skulle inte vara barnvakt annars. Så nu behöver jag alltså en ny vän :D eller något annat bra alibi. Har någon någon bra idé? :)

Hörrni! Apropå att @cili flyttar och trådens namn... Jag har en pojke som jag träffar, och då måste jag ju ha barnvakt, obviously. Min kära mamma tycker tyvärr inte om denna pojke sen lääääänge, så nu har jag inte ens sagt att vi träffas :angel: Jag säger helt enkelt att jag träffar cili när jag ska till honom :D De må låta fånigt, men hon skulle inte vara barnvakt annars. Så nu behöver jag alltså en ny vän :D eller något annat bra alibi. Har någon någon bra idé? :)

Välj någon bukefalist som bor "tillräckligt nära", och fråga om du får låna dennes namn som alibi? :idea: "Tillräckligt nära" för att bukefalisten i fråga ska kunna åka och hälsa på dig (och även hejja på din mamma) iaf en gång så det är trovärdigt? :D

... vet inte riktigt vad jag gör här, tror inte jag kan se mig själv som singel längre. :p

@cili Håller med, alla borde flytta till gbg!
(Utom mitt jävla ex som har MAGE att flytta dit med sin nya! ENDA stället han visste att jag siktat in mig på, och som han tjatat om sitt jävla Skåne i 2 år och om hur han har jobberbjudanden där osv tycker jag han gott kunnat dragit dit istället det respektlösa aset.) (Och enj, jag tror inte jag kommer springa in i honom, men hade helt inte velat ha honom i samma område... jag är bitter.) :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 772
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V