Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag gillar verkligen skåne @McFlurry. Men det är andra sommaren på rad för mig här nere och eftersom jag mycket hellre vill befinna mig i slutet på augusti, samt att jobbet inte alls är lika stimulerande som förra året, så börjar jag bli lite uttråkad och längtar bort. Och så längtar jag efter en riktig SKOG! :love: Skåne har underbara naturvärden men just nu saknar jag min blandskog där hemma!

Glömde; jag befinner mig en liten bit öster om Lund!

Jaha, här sitter jag en fredagkväll och längtar bort ifrån Skåne. Trååååk är vad det är att bo här på landet! Hela livet är verkligen på hold vilket är extra jobbigt när jag vet att det kommer säga Pang Bom i augusti/september med resa, flytt och nytt jobb. Just nu bor jag i ett deprimerande hus och har cirka 20 meter till arbetsplatsen där jag alldeles för ofta sitter och blir allt mer och mer deppig ju längre dagen går. Det har verkligen varit en jobbig vecka på många sätt och nu skulle jag mest behöva höra något uppmuntrande! Tiden går inte fortare ju mer jag stirrar på mitt Excelblad som räknar ner hur många timmar/dagar det är kvar här nere... :p

Jag är ledig fram till 18 på söndag. Kom till Helsingborg? :) är det fint väder kan vi hänga på stranden :)

Åh vad lockande @Sleepan! Kanske på söndag då? I morgon ska jag jobba och senare på grillkväll (tjoho!!) och på söndag var väl planen att shoppa och hänga på stranden (är ledig :eek: ), sen är det line dance på kvällen i stadsparken :). Är jag pigg på att köra så långt hör jag av mig, såvida du inte måste spika en plan nu? :)

Senast ändrad:
Åh vad lockande @Sleepan! Kanske på söndag då? I morgon ska jag jobba och senare på grillkväll (tjoho!!) och på söndag var väl planen att shoppa och hänga på stranden (är ledig :eek: ), sen är det lince dance på kvällen i stadsparken :). Är jag pigg på att köra så långt hör jag av mig, såvida du inte måste spika en plan nu? :)
Sorry, jag var lite otydlig, haha.
Jag jobbar imorgon, men menar att jag är ledig på dagen på söndag, sen jobbar jag 18-04. Så söndag vore jättebra, bara jag får en liten sovmorgon först :)

Vi behöver inte bestämma nu, men är du sugen så är du mer än välkommen! :)

Håller verkligen tummarna att det går vägen för er @Undret!

Och när vi pratar katt; vet någon om man får ha en liten "stege" från balkongen så katten kommer in och ut? Balkong på markplan är det, annars vore det ganska otänkbart. Har verkligen ingen aning om hur det funkar med att släppa ut katten när man bor i lägenhet.

Aaah, förstått @Sleepan! Men behöver du inte sova innan 18 för att orka? Räcker det med sovmorgon? Och det blir definitivt inte före lunch i så fall, var ute med detta gäng förra helgen och ramlade hem först vid fyratiden... :p För övrigt ett utmärkt sätt att få tiden att gå lite snabbare - sov bort halva söndagen. :up: Det vore jäkligt trevligt med strandhäng iaf! :)

Håller verkligen tummarna att det går vägen för er @Undret!

Och när vi pratar katt; vet någon om man får ha en liten "stege" från balkongen så katten kommer in och ut? Balkong på markplan är det, annars vore det ganska otänkbart. Har verkligen ingen aning om hur det funkar med att släppa ut katten när man bor i lägenhet.

Det är olika, där jag bodde förut hade alla det och katterna gick som de ville. Här är det förbjudet att ha någon form av eget "påhäng" på utsidan av balkongräckena samt inte tillåtet att ha katterna lösa, så här går det bort. Kolla med föreningen!

Aaah, förstått @Sleepan! Men behöver du inte sova innan 18 för att orka? Räcker det med sovmorgon? Och det blir definitivt inte före lunch i så fall, var ute med detta gäng förra helgen och ramlade hem först vid fyratiden... :p För övrigt ett utmärkt sätt att få tiden att gå lite snabbare - sov bort halva söndagen. :up: Det vore jäkligt trevligt med strandhäng iaf! :)

Haha, äh. Jag klarar mig med väldigt lite sömn faktiskt, men det kanske inte är optimalt :p

För övrigt hade jag kollat fel. Jag börjar 15 imorn! :(

Jag mår inte som jag förtjänar. Kom hem (ehrrm... "hem") vid 2. Inte det minsta nykter.
Kl 8 skuttade jag ur sängen, tog mig en promenad blandat med lite löpning bort till mcdonalds för en frukostmacka. Sen dusch, på med träningskläder och nu sitter jag på gymmet och inväntar att passet här ska starta.

Men alltså... mitt span.. som jag då mycket medvetet drog hem med... Just nu känner jag bara "njääe.. det var väl inte så mycket att ha". Kanske inte borde döma honom utefter vaga minnen från dimman?

@Undret, det får jag göra! Det är ju hyreslägenheter, bruka det finnas nån slags förening då eller är det bara bostadsbolaget jag ska kolla med..?

@Sleepan, ja det var synd att det inte funkade i söndags! Hade en slapp bakisdag på stranden vid Lomma, kan rekommenderas! :) Orkade inte ta mig längre:p Ganska mycket folk men inte lika packat som t.ex. Tylösand en fin dag och finfint i vattnet.

@cili, är det ett gammalt span eller ett nytt?

@cili, aja om du inte är intresserad så är det ju inget mer med saken. :) om ni träffats tidigare så baserar du väl ditt omdöme på mer än gårdagen?

Haha, been there done that. Jätterolig kille som jag umgåtts med ett tag men nej, det funkade bara inte...
Haha ja det är lite så jag känner. Att DET inte funkade. När det dessutom följs av "Nu är jag klar, nu ska jag sova", vilket inte är det mest attraktiva en man kan säga :p

Släpper det och kör en fresh start i Gbg helt enkelt!

@cili AAAh, tror jag fattar hinten ;)
Sen kan ju fyra sekunder alltid förbättras, men en såpass trist kommentar efteråt kanske inte kan det ;) Förstår fullt om du går vidare!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka