Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja en samsung s4 lär sticka upp där urHaha, då blir det klart svårarekortet kan man ju alltid knö ner i bh-n tänker jag, men mobilen blir det ju svårare med
![]()
Nej men fy vad tråkigt!
Tycker du haft din beskärda del av sjuka djur nu
Vilken av dem är det?
Håller tummarna för att det ska gå bra! Kram!
Jag tycker bild nr två. Inte jättestor skillnad i hur brösten ser ut på bilderna, och bekväma kläder är guld. Tycker de mörkare jeansen.Hoppas att nån hinner se och svara innan jag går och lägger mig (måste packa grejerna ikväll nämligen).
Jag har två funderingar. Vilka jeans samt vilken bh.
Färgerna blev rätt blaskiga vid uppladdningen. Toppen är starkare vinröd egentligen. Jeansen är grå så där spelar det ingen roll att bilderna blev som dom blev, det gör ingen skillnad.
Då har vi jeanspar nr 1 (lappen ska klippas bort, jag lovar), och pushupbh. Nackdelen med den bhn är att den går lite väl långt ut åt sidorna, dvs utanför toppen.
![]()
Jeanspar nr 1 igen, denna gången vanlig bh. Den går också utanför, men inte lika mycket. Den är bekvämare, men ger såklart inte lika mycket pushHittar ingen som funkar bättre, har nästan bara samma modell men i olika färger :/
![]()
Jeanspar nr 2, skönare eftersom dom har högre midja, men känns för bleka?
Ingen bh (inget alternativ att gå utan, det ser inte klokt ut i verkligheten)
![]()
Just nu lutar det åt jeanspar nr 1, dom är dessutom tunnare = inte lika varmt
Produktbild på toppen:
![]()
Lilla kissan.Det är den lilla bruna, hon är ju en mer känslig typ än den andra (som definitivt har långt kvar till att klassas som mager). Nu verkar hon så väldigt glad och nöjd med livet, jag önskar så innerligt att det går att hjälpa henne nästa vecka så att hon får fortsätta må så här bra.
Något större skillnad i verkligheten, men jag kör nog på den utan push. Tar med båda ändå så får @Ninnurur vara smakrådJag tycker bild nr två. Inte jättestor skillnad i hur brösten ser ut på bilderna, och bekväma kläder är guld. Tycker de mörkare jeansen.![]()
Något större skillnad i verkligheten, men jag kör nog på den utan push. Tar med båda ändå så får @Ninnurur vara smakråd![]()