Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, då blir det klart svårare ;) kortet kan man ju alltid knö ner i bh-n tänker jag, men mobilen blir det ju svårare med ;)

Nej men fy vad tråkigt! :(
Tycker du haft din beskärda del av sjuka djur nu :(
Vilken av dem är det?
Håller tummarna för att det ska gå bra! Kram!

Det är den lilla bruna, hon är ju en mer känslig typ än den andra (som definitivt har långt kvar till att klassas som mager). Nu verkar hon så väldigt glad och nöjd med livet, jag önskar så innerligt att det går att hjälpa henne nästa vecka så att hon får fortsätta må så här bra.

Nu har jag testat några olika kombinationer, men jag behöver hjälp. Nån som är på plats?
Ska bara ladda upp bilderna så lägger jag ut dom här sen

Hoppas att nån hinner se och svara innan jag går och lägger mig (måste packa grejerna ikväll nämligen).

Jag har två funderingar. Vilka jeans samt vilken bh.
Färgerna blev rätt blaskiga vid uppladdningen. Toppen är starkare vinröd egentligen. Jeansen är grå så där spelar det ingen roll att bilderna blev som dom blev, det gör ingen skillnad.

Då har vi jeanspar nr 1 (lappen ska klippas bort, jag lovar ;) ), och pushupbh. Nackdelen med den bhn är att den går lite väl långt ut åt sidorna, dvs utanför toppen.
20140724_210942.jpg

Jeanspar nr 1 igen, denna gången vanlig bh. Den går också utanför, men inte lika mycket. Den är bekvämare, men ger såklart inte lika mycket push ;) Hittar ingen som funkar bättre, har nästan bara samma modell men i olika färger :/
20140724_211315.jpg

Jeanspar nr 2, skönare eftersom dom har högre midja, men känns för bleka?
Ingen bh (inget alternativ att gå utan, det ser inte klokt ut i verkligheten :p )
20140724_211913.jpg

Just nu lutar det åt jeanspar nr 1, dom är dessutom tunnare = inte lika varmt

Produktbild på toppen:
7050218455706_F_7157624_L_EVA_LACE_TOP.jpg

Hoppas att nån hinner se och svara innan jag går och lägger mig (måste packa grejerna ikväll nämligen).

Jag har två funderingar. Vilka jeans samt vilken bh.
Färgerna blev rätt blaskiga vid uppladdningen. Toppen är starkare vinröd egentligen. Jeansen är grå så där spelar det ingen roll att bilderna blev som dom blev, det gör ingen skillnad.

Då har vi jeanspar nr 1 (lappen ska klippas bort, jag lovar ;) ), och pushupbh. Nackdelen med den bhn är att den går lite väl långt ut åt sidorna, dvs utanför toppen.
20140724_210942.jpg

Jeanspar nr 1 igen, denna gången vanlig bh. Den går också utanför, men inte lika mycket. Den är bekvämare, men ger såklart inte lika mycket push ;) Hittar ingen som funkar bättre, har nästan bara samma modell men i olika färger :/
20140724_211315.jpg

Jeanspar nr 2, skönare eftersom dom har högre midja, men känns för bleka?
Ingen bh (inget alternativ att gå utan, det ser inte klokt ut i verkligheten :p )
20140724_211913.jpg

Just nu lutar det åt jeanspar nr 1, dom är dessutom tunnare = inte lika varmt

Produktbild på toppen:
7050218455706_F_7157624_L_EVA_LACE_TOP.jpg
Jag tycker bild nr två. Inte jättestor skillnad i hur brösten ser ut på bilderna, och bekväma kläder är guld. Tycker de mörkare jeansen. :)

Det är den lilla bruna, hon är ju en mer känslig typ än den andra (som definitivt har långt kvar till att klassas som mager). Nu verkar hon så väldigt glad och nöjd med livet, jag önskar så innerligt att det går att hjälpa henne nästa vecka så att hon får fortsätta må så här bra.
Lilla kissan. :(
Som sagt, jag hoppas hon får bli pigg och glad igen!

Jaha, här sitter jag en fredagkväll och längtar bort ifrån Skåne. Trååååk är vad det är att bo här på landet! Hela livet är verkligen på hold vilket är extra jobbigt när jag vet att det kommer säga Pang Bom i augusti/september med resa, flytt och nytt jobb. Just nu bor jag i ett deprimerande hus och har cirka 20 meter till arbetsplatsen där jag alldeles för ofta sitter och blir allt mer och mer deppig ju längre dagen går. Det har verkligen varit en jobbig vecka på många sätt och nu skulle jag mest behöva höra något uppmuntrande! Tiden går inte fortare ju mer jag stirrar på mitt Excelblad som räknar ner hur många timmar/dagar det är kvar här nere... :p

Skaffa countdown widget @Chili ! Den var ovärderlig för mig när hela mig livet bara var en stor jädra nedräkning.

@Undret, usch vad tråkigt med katten! :( Vad är det för tandsjukdom? Saknar min egen lilla misse så himla mycket just nu, skär i hjärtat att läsa om sjukdom och elände!

oj, ser nu hur dumt det ser ut. förstår så klart att det inte löser grundproblemet @Chili men det var ett litet tips så du slipper böka med excel. i övrigt hoppas jag ju såklart att tiden går fort och att du snart får vara där du vill :)

Haha hjälper det verkligen att stirra ännu mer på nedräkningen än jag redan gör @niphredil? Har en jättefin uträkning i Excel som redogör för allt jag gjort och allt som är kvar... :p

Men AHA! Nästa helg åker jag hem över helgen så jag kan göra en nedräkning till det! :D

tillägg: nej det var inte dumt alls, och Excel måste jag ha för att hålla koll på mina tider. Min privata lilla tidrapportering (och nörderi). Hehe.

Jaaa, man gör små nedräkningar till saker som inte är för långt bort :love: @Chili , för mig var det guld värt - att kunna titta i telefonen och bara "åh, bara nio dagar kvar nu!" :).

Det låter bra! Jag gör ju kul saker också men livet är bara kul så länge aktiviteterna varar. Sen åker man tillbaka till huset och bare jöbber... Vardag som helg. I morgon är min 13:e dag på raken (dock inte heldagar på helgerna). Men om 6 dagar får jag pussa på både misse och man! AAAH!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka