Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde en viktig del i smset: tonen av "jag säger det här för att hjälpa dig"
:wtf:

Urk.

Så länge du inte sitter i ett hus täckt av kattskit och 32 katter så är det där bara så jävla oförskämt. Synd att han var en sån pappskalle men :up: att du blev av med honom! Förstår att det känns skönare nu, får panikkänsla av bara tanken på nån som kväver en på det sättet.

:wtf:

Urk.

Så länge du inte sitter i ett hus täckt av kattskit och 32 katter så är det där bara så jävla oförskämt. Synd att han var en sån pappskalle men :up: att du blev av med honom! Förstår att det känns skönare nu, får panikkänsla av bara tanken på nån som kväver en på det sättet.
Hellre i kattskitshuset än med en sån karl, ärligt talat.
Nu satsar jag på att vara det jag är bäst på: snygg, sexig och singel. Och smart, för att addera ett fjärde S

Hellre i kattskitshuset än med en sån karl, ärligt talat.
Nu satsar jag på att vara det jag är bäst på: snygg, sexig och singel. Och smart, för att addera ett fjärde S
Satsar på detsamma, har dock bara kommit till singel än så länge :p
Enda killen som jag kommer ha nu ska ha fyra ben och svans :p

Jag saknar ord. Efter föregående sms blev det tyst, tills detta dök upp:
"Jag vet att jag troligtvis får ett nej men... KK?"

Blir bara så jävla förbannad ärligt talat. Vad fan är det för jävla fel i huvudet på karln?!

Blir bara så jävla förbannad ärligt talat. Vad fan är det för jävla fel i huvudet på karln?!
Men herregud, vilken egocentrisk människa

Alltså.... Hur kunde han ens med att skicka ett sånt sms efter att ha skrivit det han skrev innan? Himla tur att du blev av med honom!

Mår så fruktansvärt dåligt. Inte mycket pga smsen ovan, utan pga hela mitt så kallade liv. Vill inte nämna något specifikt, för det handlar mer om helheten än enstaka händelser.
Kämmer mig äcklig, kass, värdelös. Ingen dusch i världen hjälper mot äcklighetskänslan. Vill skrubba huden blodig, men det lär inte göra någon skillnad.
Vill bara fly härifrån, om så bara över en dag. Men jag vet inte vart.
Istället sitter jag här som en loser som dragit den värsta nitlotten i livslotteriet.

Mår så fruktansvärt dåligt. Inte mycket pga smsen ovan, utan pga hela mitt så kallade liv. Vill inte nämna något specifikt, för det handlar mer om helheten än enstaka händelser.
Kämmer mig äcklig, kass, värdelös. Ingen dusch i världen hjälper mot äcklighetskänslan. Vill skrubba huden blodig, men det lär inte göra någon skillnad.
Vill bara fly härifrån, om så bara över en dag. Men jag vet inte vart.
Istället sitter jag här som en loser som dragit den värsta nitlotten i livslotteriet.
Men :(
Du har ingen kompis du kan åka till ett tag?

@cili men va hemskt! Tycker @Mirre s idé om att åka till en vän var bra dock? Eller ringa och prata med någon som är bra på att lyssna och peppa? Annars är det ju bara att vräka ur dig här, det finns alltid folk som lyssnar!!

Men :(
Du har ingen kompis du kan åka till ett tag?
Inte för ett miljöombyte. De jag känner som inte bor här i stan bor antingen för långt bort och/eller har fullt upp med familj/jobb annat. Jag vill inte vara i vägen.

@cili men va hemskt! Tycker @Mirre s idé om att åka till en vän var bra dock? Eller ringa och prata med någon som är bra på att lyssna och peppa? Annars är det ju bara att vräka ur dig här, det finns alltid folk som lyssnar!!
Jag vet ärligt talat inte vem jag skulle ringa. Har svårt att få ut det i talade ord. Text är så mycket enklare, där kan jag ändra, radera, byta ord och formulera om meningarna i evigheter. Medan det som är sagt är sagt.
Det är så sjukt mycket olika saker som spelar in i att jag mår skit.
En av de stora sakerna just nu är att min pappa väljer vilka som hör till hans familj - och jag ingår inte där.

@cili Åh, va jobbigt! :( Önskar det fanns något en kunde säga för att hjälpa, men det är svårt. Tråkigt att din pappa beter sig så, brukar han göra det? (alltså välja lite olika folk för olika perioder?) Låter inte som ett helt ok beteende i vilket fall.
Om skriva är lättare så gör det. Vill du inte posta det här så kan du ju alltid skriva bara för din egen skull! Det gör jag ibland när tankarna blir för mycket, tycker att jag iaf får ur mig vissa saker genom det, och även kan resonera med mig själv i olika lägen. Något som kan funka för dig? Vill du ha någon att resonera med är du välkommen att skriva pm, så kan jag svara så gott jag kan :)

Ligger hemma sjuk, mådde kass på jobbet i måndags men stod ut hela dagen. Mådde bättre igår morse, men fick ge upp och gå hem efter 2,5h. Mår ok nu, men känns bra att vara hemma en dag till bara och återhämta mig. Det är ju skillnad att må ok när man ligger hemma i sängen, jämt emot att stå vid ett skrivbord i ett supervarmt kontor och försöka få nått gjort i 8h.

Är dock lite nöjd med mig själv, för fick passat på att ringa massa samtal jag skjutit på. Fick bokat både service på bilen till jag kommer hem på semester i augusti (Singeltrådsträff????), tandläkartid på semesdtern, samt pratat med föräskringsbolaget och tecknat försäkring på lgh här uppe och olycksfallsförsäkring :) Massa saker att kunna släppa ur huvudet nu! :p

Vad gör alla andra?

Krya på dig Ceta! Och hoppas att du också mår bättre snart Lorden!

Här är det fullt upp. Borde gå ut i solen, och borde definitivt packa. Har istället hästabstinens deluxe och sitter och tittar på annonser och drömmer...

@cili Hur går det för dig?
Jodå. Det är bättre med det psykiska. Har snackat en del med Vetintevadhanskakallas vilket gjort att jag inte går lika hårt på mig själv för det som händer. Han är bra han, och finns i gbg :D

Men istället har jag fått nåt så in i helvete ont i magen idag. Kan knappt stå upp. Hoppas att det går över efter lunchen, vill inte behöva gå hem från jobbet. Tror att det beror på att jag ätit katastrofalt dåligt de senaste dagarna. Brukar bli så då :(

Och krya på dig. Inte kul att vara sjuk :(

@Lillelorden ah, då är vi synkade :grin: Min är dock inte allt för illa numera (sen jag började med p-piller igen)...

@Evenstar Ah, kan förstå att det finns en del att göra! När är det huset skall vara klart för inflyttning? Är hästabstinensen något som kan åtgärdas inom rimlig tid? :)

@cili Va bra att det känns lite bättre iaf :) När är det du hamnar i götet??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka