R
Raderad medlem 6459
Fy fan vad osympatiskt. Honom måste du sakna!Fd dejten skickade ett novellångt sms om att jag kommer bli en ensam med mina katter i resten av mitt liv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad osympatiskt. Honom måste du sakna!Fd dejten skickade ett novellångt sms om att jag kommer bli en ensam med mina katter i resten av mitt liv![]()
Eller hur? Åh så jag önskar ett liv med någon som inte tar hänsyn till mitt behov av eget utrymme. Not.Fy fan vad osympatiskt. Honom måste du sakna!
Glömde en viktig del i smset: tonen av "jag säger det här för att hjälpa dig"
Hellre i kattskitshuset än med en sån karl, ärligt talat.
Urk.
Så länge du inte sitter i ett hus täckt av kattskit och 32 katter så är det där bara så jävla oförskämt. Synd att han var en sån pappskalle menatt du blev av med honom! Förstår att det känns skönare nu, får panikkänsla av bara tanken på nån som kväver en på det sättet.
Satsar på detsamma, har dock bara kommit till singel än så längeHellre i kattskitshuset än med en sån karl, ärligt talat.
Nu satsar jag på att vara det jag är bäst på: snygg, sexig och singel. Och smart, för att addera ett fjärde S
Men herregud, vilken egocentrisk människaJag saknar ord. Efter föregående sms blev det tyst, tills detta dök upp:
"Jag vet att jag troligtvis får ett nej men... KK?"
Blir bara så jävla förbannad ärligt talat. Vad fan är det för jävla fel i huvudet på karln?!
Jag saknar ord. Efter föregående sms blev det tyst, tills detta dök upp:
"Jag vet att jag troligtvis får ett nej men... KK?"
Blir bara så jävla förbannad ärligt talat. Vad fan är det för jävla fel i huvudet på karln?!
MenMår så fruktansvärt dåligt. Inte mycket pga smsen ovan, utan pga hela mitt så kallade liv. Vill inte nämna något specifikt, för det handlar mer om helheten än enstaka händelser.
Kämmer mig äcklig, kass, värdelös. Ingen dusch i världen hjälper mot äcklighetskänslan. Vill skrubba huden blodig, men det lär inte göra någon skillnad.
Vill bara fly härifrån, om så bara över en dag. Men jag vet inte vart.
Istället sitter jag här som en loser som dragit den värsta nitlotten i livslotteriet.
Inte för ett miljöombyte. De jag känner som inte bor här i stan bor antingen för långt bort och/eller har fullt upp med familj/jobb annat. Jag vill inte vara i vägen.Men
Du har ingen kompis du kan åka till ett tag?
Jag vet ärligt talat inte vem jag skulle ringa. Har svårt att få ut det i talade ord. Text är så mycket enklare, där kan jag ändra, radera, byta ord och formulera om meningarna i evigheter. Medan det som är sagt är sagt.
Jodå. Det är bättre med det psykiska. Har snackat en del med Vetintevadhanskakallas vilket gjort att jag inte går lika hårt på mig själv för det som händer. Han är bra han, och finns i gbg@cili Hur går det för dig?