Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte uppdatera er alla ang middagen jag var på i måndags.

Först, jag hade uppfatta fel, han jobbade just nu som servitör, men hade tidigare varit kock.
Det bjöds på mat, dyrt väldigt gott vin och mycket prat.
Ska inte neka att jag inte sov över ;)

Trevlig människa, som kanske inte är ngt mer än ngt kortvarigt och trevligt. Han vill bjuda med mig ut på ngra dyra restauranger och lära mig dricka rödvin. Dumt att tacka nej :angel:

Har dock inte tid för ngt mer seriöst när semestern start är slut och jobbet kmr ta all min tid under hösten. Vilket jag själv ser som högsta prio då jag just nu vill satsa på karriären.

Jag har ett span. Och det gör att jag känner mig lite som ett as eftersom det precis tog slut med den senaste. Gah. Varför kan jag inte bara vara fri och göra som jag vill?!

@Ceta Det var inte helt dumt. Tills jag kom hem och tittade mig i spegeln. Att man aldrig lär sig att solskydd är en bra grej :meh:

åh vad jobbigt att bränna sig @addicted ! Gör jag också jämt. Bra lösning: jobba inomhus hela sommaren... :cautious: hoppas huden är gladare nu!

Åh, jobbigt! Jag är faktiskt riktigt brun nu, på armar och axlar i alla fall, och nedre halvan av ansiktet... Blev aldrig ens röd denna säsong, ordentligt brun direkt tack vare att grundfärgen från i höstas fortfarande satt kvar. :D

Hörni, är det någon av er som provat Tinder?

Jag hade aldrig hört talas om det, och tyckte vid en första anblick att det verkar väldigt utseendefixerat vilket ju känns rätt ofräscht. Men sen har jag hört från åtminstone ett par olika håll att de haft goda erfarenheter. Det som gör mig mest tveksam till att testa själv är att man måste koppla appen till FB.

Det är lite så jag är lärd, Tydlighet! Utan det raserar världen :D @Ceta

Bara för att övergå till ngt helt annat sååååå...
I dagarna kommer jag göra min absolut bästa bilaffär! Ska nämligen ta över min mammas Golf -07 gått ca 7000 mil, ser sprillans ut, är typ sprillans ;) Ska betala den fantastiska summan av 40' då är den ändå värderad till 85' :banana:
Den här affären kan nog kvala sig in på listan "Världens bästa bilaffär genom tiderna" ;)

Nu ska jag bara hitta regbeviset till min lilla skruttbil för att kna bli av med den så fort som möjligt!
Ngn som vill köpa en Polo -00 går bra, klart den har mindre skönhetsfel men ålder är fiiint! Säljes för ca 15' :p

@Lillelorden Min bästa kompis hittade ett ragg där. Som hon dock valt att inte gå vidare med då hon liksom jag sätter andra saker i livet före en mer seriös relation, som den snubben var intresserad av.
Men hon har goda erfarenheter av det :)
Kan säkert vara värt att pröva om man gillar den typen av distansdejting

@Chili huden är gladare men inte helt glad! Idag har jag iaf haft solskydd så jag har inre bränt mig, bara fått massa färg :D

@yllva usch då! Min rygg svider bara efter gårdagen, men lär väl fjälla om ett tag...

@Hedinn :p Jag blir brun sen iaf, och har en hel vecka kvar på semestern att jobba vidare på det!

@Lillelorden
Har provat Tinder några dagar nu, och måste säga att det är betydligt fler intressanta killar med den appen än ngn annan jag provat! Betydligt fler matchningar också, men inga dejter än så länge:)

@Lillelorden Den har jag inte hört talas om. Vad är det som skall vara särskilt med den?

Alltså, jag vet inte om det är så speciellt ändå. Men det är en app lite som Badoo där man får upp olika profiler och så får man kryssa ja eller nej och först när båda valt ja så kan man börja chatta. Typ så. :)

@Lillelorden
Har provat Tinder några dagar nu, och måste säga att det är betydligt fler intressanta killar med den appen än ngn annan jag provat! Betydligt fler matchningar också, men inga dejter än så länge:)

Det är typ vad jag fått höra också. Laddade faktiskt ner den igår och kollar runt lite, mest för skojs skull. :)

Fd dejten skickade ett novellångt sms om att jag kommer bli en ensam med mina katter i resten av mitt liv :rofl:
Svaret blev nog inte det han väntat: "Jag är hellre lycklig med 37 katter än fängslad i ett förhållande. End of story"

(Jag har bara 2 katter, så ingen tror att jag lever i ett katthem redan nu - måste ju ha nåt att se fram emot när jag blir äldre)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka