Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
@G-uldlock Det hade jag också gjort, är kass på att laga mat :D

KL

Tog tag i något jag borde gjort för länge sen och ringde och bokade klipptid. Har inte klippt mig sen innan jul, mitt hår är något slitet...

Jahopp, nästa bakslag. Lägenheten ja skulle fått om jag bara kunde fixa ett studieintyg är nu uthyrd till en annan person eftersom jag bara är reserv och inte antagen till programmet (än).
Får väl leta upp nån fin gräsplätt där jag och katterna kan bo i tält (ironi). Fans jävla skit. Jag orkar inte med mer problem nu.

@Ceta du passade ju grymt bra i klippningen!

Här är en till som måste klippa sig. Vill ha en riktig frisyr och mitt hår är way beyond slitet. Har försökt ragga frisörtips här nere med blandad framgång, blir väl säkert att bara åka in till stan när jag är ledig och leta tills jag hittar nån med drop-in... :p

Sitter för övrigt här och borde verkligen sova pga jättetrött och massor på jobbet, men jag är så glad för jag lyckades snärja en lägenhet i nya staden och kan inte låta bli att kolla på inredning hela kvällarna. :D Längtar efter att få inreda och byta ut mitt astråkiga Ikea-möblemang!

@Ceta du passade ju grymt bra i klippningen!

Här är en till som måste klippa sig. Vill ha en riktig frisyr och mitt hår är way beyond slitet. Har försökt ragga frisörtips här nere med blandad framgång, blir väl säkert att bara åka in till stan när jag är ledig och leta tills jag hittar nån med drop-in... :p

Sitter för övrigt här och borde verkligen sova pga jättetrött och massor på jobbet, men jag är så glad för jag lyckades snärja en lägenhet i nya staden och kan inte låta bli att kolla på inredning hela kvällarna. :D Längtar efter att få inreda och byta ut mitt astråkiga Ikea-möblemang!

Grattis till lägenheten, så himla roligt att köpa inredning när man har ett nytt hem!

@julgrisen, ja jag ser verkligen fram emot det! Det känns ju dock lite konstigt eftersom jag inte har sett den själv och därmed inte riktigt kan planera nånting än. Men jag ser fram emot att bo där ändå, den verkar trevlig och fin. :D

Just nu är det mesta som rör civilisation väldigt roligt. Var inne i Lund idag och hann gå på köpcentret en timma innan det stängde och det kändes som höjden av lyx att inte gå klädd i arbetskläder, inte vara skitig under naglarna och när jag gick därifrån luktade jag supergott. Ny parfym inhandlad och den är åååååh så god! :love: I övrigt är allting just nu jobb och nörderi. Vad gör ni andra? Ni har väl inte semester? I så fall vill jag inte höra nåt om det... :p

@Chili :D Det är skönt, har varit i stallet på morgonen och ska bara äta lite nu sen åker jag och lägger mig på stranden! Hästen har också ledigt och går i hagen och skrotar just nu, väldigt nöjd med detta.

@Chili å, civilisation!! Det hade jag med behövt ;) Har inte varit inne i nån annan affär än ica/konsum på jag vet inte hur länge! vill shoppa!!!
Men imorgon kommer mamma, pappa och bror hit och hälsar på :love:

@addicted Låter inte helt dumt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka