Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer jag och gör din dag bättre:
lilleloooord.png

Åh, är du ett hårdrocksfan? :)

Lordi_zps23b71f5f.jpg

(OBS. Tack! :love: :love:)

@Lillelorden Tack snälla du för tipsen :love: Det stämmer att vi hade tänkt att ta GC på en dag, men vi tänkte nog vara bekväma av oss och ta en sån där endagstur. Tråkigt att du inte gillade DC, jag är lite besviken på att man inte får gå in i vita huset längre :( Men ska hitta en massa museum istället!! Och KRAM på dig!!

Nu är det 92 dagar till vi åker och ÅÅÅH vad jag längtar. Sitter och fyller varukorgar med det jag ska köpa så fort jag har en ledig stund över :angel:

Har även totalt shoppingförbud i typ 90 dagar till. Alltså verkligen totalt, jag ska inte köpa en endaste liten pinal till mig själv (förutom ny tandborste och hygienartiklar) på TRE månader till. Känner mig som ett vandrande experiment.

Här råder inte shoppingförbud, impulsbeställde en superspacead Tory Burch-väska idag. En present till mig själv för att jag jobbade hela midsommarhelgen.

Hmm, det låter som ganska normala dagar i mitt liv ;) @Jaulgreis. Längre fram i sommar (eg; när första lönen dykt upp) är det absolut inget shoppingförbud från min sida, behöver snarare skaffa en hel garderob till mig själv! Dock brukar det gå dåligt att hitta kläder när jag väl måste... :cautious:

@Chili Ååh, men precis så är det för mig med, när jag har pengar/bör shoppa så hittar jag inget. Ska vara brudtärna om 23 dagar, har ingen klänning. Så jag tar första bästa i min garderob och menar att det viktiga inte är hur jag ser ut, utan att jag får dela brudparets stora dag med dem!

@Undret Hur går det med din Hamilton?? Fortsätter den att leverera? Har du gulddetaljer på den? Om så är fallet, hur ser de ut nu när du har haft den ett tag?

Mvh,
Vill veta allt

Jag borde också ha shoppingförbud nu. Nya ridstövlar, ny tävlingskavaj och lite annat inhandlades för ett tag sen, då tänkte jag ligga lågt efter det. Sen åkte vi ju på SM, vilket innebar rea på såna där bra och fina kläder... :angel:

@Jaulgreis, jo... men jag tror utgångsläget för din garderob inför dessa 90 dagar är mycket starkare än hos mig. ;) Så jag tvivlar inte på att det hänger någon finfin klänning (och väska och skor) där inne till bröllopet! :) Själv sörjer jag att jag gjort slut på mina favoritskor, min foträddare. :( Det är ett par hikingskor (typ grova träningsskor) som jag älskar att ha när jag jobbar på lab/i fält för de är grymt sköna och ska vara vattentäta. Nu börjar de snart falla i bitar och är inte vattentäta längre och jag funderar på om de kanske borde reklameras... För 1600 tycker jag de borde hålla lite mer än ett år. :cautious: Har även slitit ut Fjällrävenbyxorna på ett år så det blivit ett hål men jag tror de har garanti på sina sömmar!

Mvh sliter allting tills det går sönder, uppenbarligen

( :nailbiting: <---- this is me inför tanken på att faktiskt köpa kontorskläder och inte gå runt i fältkläder längre)

Skrev på mobilen, därav bildlöst. Min Hamilton är i helt galet fint skick, putsade av den helt och lade undan den för ett tag sen men det är bara tassarna som är lite repiga under, och så har hänglåset skavt lite. Men den är sjukt prisvärd alltså (i alla fall i texturläder). Jag har svart med gulddetaljer.

@Undret Har du varit med i en olycka och slagit huvudet hårt eller vad har du för anledning till att inte visa en BILD?

"Missoni möter mormors gardin och medaljongtapet från 70-talet - allt i nyanser från rosa till merlot" :D

Texturläder och definitivt inte en väska som hänger på var tonårsaxel i hela stan. Jag blev helsåld.

482884_fr_xl.jpg

Thats it. Piffen är inte singel längre. vi har ju betett oss som ett par ganska länge men frågade igår innan jag åker hem för sommaren för jag vill veta på riktigt. Vet ju att vår situation är lite komplicerad, men blir han omplacerad till ett annat land så får vi ta det då :):love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 413
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka