Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni haft en trevlig midsommar?![]()
Kall. Min vän satt i overall, haha! Men det var trevligt.Har ni haft en trevlig midsommar?![]()
Jag kan inte låta bli att skratta högt varje gång jag läser "Ingebjörn"@Lillelorden och @Chili, ja det kändes väldigt lagom, älskar den där tystnaden mer än någonsin och är så himla sugen på att bo i hus på landet! Jag och Ingebjörn var semester precis samma veckor det här året, första gången någonsin som jag har kunnat välja när jag vill ha min semester, känns helt fantastiskt!
Låter som att alla har haft väldigt fina midsomrar, även om 8 grader låter lite sådär rent vädermässigt...
När det gäller jobbet rann bägaren över lite igår när min arbetsledare lämnade mig ensam med en rätt allvarlig anmälan och inte gjorde det minsta för att lugna min oro. Hon gick hem utan att säga till istället. Jag ringde min mamma som beordrade sjukskrivning resten av veckan, känns faktiskt redan lite bättre när jag vet att jag får tid att vila upp mig!
Det låter som en jättetrevlig helgDen var väldigt trevlig.
Tog det mest lugnt på förmiddagen & städade lite.
Sen åkte jag & M hem till min pappa & hans sambo vid 15-tiden där även lite mer släkt fanns men inte så många som vi brukar vara. Hade super trevligt för det & åkte hem vid 02-tiden.
På lördag sov vi länge & sedan åkte vi iväg på crusingen i Lysekil. Där var det mycket köer!
Här kommer jag och gör din dag bättre:Åh, hörrni. Jag kan lika gärna ge upp - inte ens Magic 8 ball tror på mig(
)
![]()
![]()
![]()