Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jamen samma här. Min (nästan) nya, fina soffa :cry:.

Tur för honom att han är söt.

Usch vad trist! :( Har en vän som köpte nya fåtöljer för ett par månader sedan, det tog bara någon vecka och så var de också totalförstörda, så tråkigt! :(

Ja precis, tråkigt att de går sönder :( min soffa var inte särskilt gammal när katten kom... Skyddar den med filtar nuförtiden så han inte klöser :idea: det funkar bra, men är inte särskilt snyggt!

Åh, men yl!

Jag har också en sådan där jobbig dag där jag inte vill/orkar/förmår göra någonting vettigt. Är så trött, fattar inte riktigt varför. Ynk.

Tycker jag verkligen du gjorde rätt i :) känns som jag med hade behövt belöning för att jobba idag :angel:

För att du hängde här och kom hem sent och har jobbat tokigt mycket det senaste? Det kan ju typ vem som helst räkna ut ;) :p

Körde dessutom på en hare igår natt, så behöver ringa försäkringsbolaget och se vad de säger :( men uppskattar inte telefonkö när de inte ens säger vilken plats i kön man har :mad:

Är ledig! Har dock hästtjänst så måste åka och mocka lite senare och har lovat att se på film och äta med en kompis ikväll. Till och med det känns jobbigt, fast det ska bli kul. Är som tung i hela huvudet och ögonlocken känns tunga. :(

Fast alltså, bara för att du har haft tre lediga dagar så innebär det ju inte att kroppen fattar det ;) Det brukar ta lite tid att varva ner när en har jobbat mycket. Sen antar jag att du, även om du inte tänker på det, är nervös inför bästa vecka och det tar också energi :) Så summan av det hela är att det inte är det minsta konstigt att du är trött, även om det är tråkigt att vara det ;)

Och skicka kattsson till affären!

Säkert! Men tror du inte att du iaf blir lite piggare och klarare i huvudet om du kommer iväg till stallet? Det är tokfint och skönt ute! :)

*kl*

Det är inte bra för arbetsmoralen att gå runt i pyjamasen mitt på dagen, det gör det väldigt lätt att kapitulera och ägna sig åt fel saker...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 746
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka