Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

VW251C004-304@1.1.jpg

Jag gillar ju färg och mönster... och sånt :angel:

Det värdelösa innanmätet;

Edit; gick inte...

Edit#2; såg nu att det marknadsförs som "visitkortsfodral" i länken, men som plånbok på hemsidan... dumma dom!

Vad synd, den var väldigt läcker! Det är så kul med en FIN plånbok, alla tråkiga inköp blir helt plötsligt mycket roligare :angel:

Jag har denna och är så nöjd med den, den röda färgen är så läcker och åååh :love:
LV-M91981.jpg

Jadu, det är alltid bra att ha någon form av lösa pengar på sig har jag märkt. Jag är dålig på det men när jag väl har sedlar av någon anledning så är det lite surt att de knappt får plats i etuiet. Min plånbok å andra sidan får inte plats nånstans förutom i en stor väska, den enda fickan där den inte märks är innerfickan i min tjocka vinterjacka.

Just nu skiter jag dock i min plånbok ;) för jag fick mitt gis-program att arbeta MED mig och nu kan jag plötsligt jobba med min data! Halleluja!

Det lutar åt en MK i en rolig färg (orange, röd eller turkos tänker jag mig), egentligen oviktigt vilken av modellerna så länge som den har a) ett myntfack och b) inte är en Hamilton (det blir för mycket med ett minihänglås dinglande på plånboken).

Blev väldigt opepp på den här dagen plötsligt. Planen var att mannen skulle komma hem från jobbet med bilen som har varit på verkstad hela dagen, att han skulle följa med till stallet och hjälpa mig att fixa så att det skulle gå snabbt och att vi sedan skulle gå på biodejt ikväll och se nya Hunger Games (som jag är extremt och nästan oproportionerligt peppad på). Imorse fick jag dock en känsla av att han hade något han var tvungen att gå på ikväll som han hade glömt och jomenvisst, han måste gå på årsmöte i bostadsrättsföreningen. Imorgon och på onsdag har vi egentligen inte tid för en dejt och sedan åker han bort med sin dator och jag är kattänka resten av veckan.

Jag som hade sett fram emot att få gå på dejt och få vara sådär pirrigt nykär (och få ha på mig mina nya fina stövlar) :(

Åh vad tradigt! :/ Kan han inte vara "sjuk" ikväll då...? :p

Jag är ganska pepp på den här dagen, men inte på morgondagen. Så jag vill helst inte att denna ska ta slut :p

Jo, antar det. Men känns som om det vore ganska bra om han går dit också, första årsmötet i nya föreningen. Vet att det är nåt som det ska röstas om där vi kan komma att behöva betala för grejer (eller inte, beroende på vad som bestäms).

Mjo, det är klart. :/ Så segt!
Det går inte att gå på en sen bio då? Den går ju runt 21 på kvällarna... fast så tidigt kanske inte mötet är slut iofs.

Min soffa blev ju totalsabbad direkt bär katten flyttade in :( klösbrädan tittar han inte ens åt!

Mina ger sig faktiskt inte på möblerna i någon större utsträckning, däremot ÄLSKAR de dörrmattan. Har en större och tyngre modell från Ikea som de kan klösa livet ur utan att det syns.

Någon klösbräda har jag aldrig ägt.

Har för mig att det börjar vid 19, lite tajt att hinna in till stan efteråt. Men nja, lutar åt att vi överlämnar beslutsfattande till de 970 andra medlemmarna.

Usch vad trist! :( Har en vän som köpte nya fåtöljer för ett par månader sedan, det tog bara någon vecka och så var de också totalförstörda, så tråkigt! :(

Nu ska jag omsorgsfullt slå in den. Bör jag öppna kartongen den fraktades i? Jag spar ju presentpapper på det viset... :angel: Å andra sidan vill jag inte se själva innehållet förrän på min firarfödelsedag. Men den borde ju komma med en dustbag? Ååååh, problemen.

Jag röstar också för att ni lämnar besluten åt andra. Har aldrig orkat gå på de där mötena sedan jag flyttade in för tre år sedan. Något säger mig att de är så tråkiga att jag riskerar att dö om jag går dit. Det är det inte värt, är rätt förtjust i att leva.

Brööööl. Sitter på kontoret och vill inte ta tag i någonting. Har redan ätit upp lussekatten jag skulle ge mig själv som belöning när jag uträttat det jag borde idag. Jag valde dock att belöna mig för att jag överhuvudtaget är på jobbet.

Ser på Kardashians och äter lunch. Och lösgodis. Måste skriva lite innan dagen är slut, men det är den inte än på länge... *skjuter upp*

Mannen bestämde sig för att gå på mötet idag, så har han varit på ett och så måste vi aldrig mera gå dit. Så kan jag handla och åka till stallet medan han är där. Och så bökar vi om lite i schemat och går på en sen dejt imorgon kväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 746
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka