Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Haha, vill minnas att hag gick förbi nån affär på väg från bilen till Karlssons som sålde en rosa gran faktiskt :D Du får leta helt enkelt ;) Eller önska dig i julklapp ;)

Äh, så länge som man är godkänd ;)

*kl*

Jag har haft en hemskt fin helg. Blev så färdig för veckan med skolan i fredags så att jag har varit helt ledig med gott samvete under helgen, det är faktiskt värt det att jobba på med uppsatsen under veckorna. På kvällen kom en kompis från Tyskland på besök och vi åt middag hemma och tog det lugnt. På lördagen så hjälptes vi åt i stallet, sen åkte vi in till Haga och promenerade samt åt lunch. Efter det gick vi till Jul på Liseberg :love: och på kvällen halvsov vi framför På Spåret och en film. Igår hade vi sovmorgon, åt brunch i stan, promenerade upp i Slottskogen för att titta på djur (särskilt älgarna, viktigt när det är tyskar på besök :D ) och sedan visade jag Göteborgs viktigaste attraktion - 4Gott!

Nu sitter jag i kökssoffan, äter Ballerinakex och borde börja skriva på uppsatsen samt ladda hem lite grejer till datorn som den vill ha.

Den luktade lite matrester först, men efter en tvätt så är den så gott som ny! :D

Och snälla, gott folk, KNYT IHOP ERA SOPPÅSAR ORDENTLIGT!

Skönt att den gick att rädda!

Jag ska bege mig in till stan och handla lite smått inför julen till lägenheten (alla lådor med julpynt råkar nämligen befinna sig i ett förråd 25 mil bort och jag hinner inte hämta det innan jul, så sånär som på en ljusstake och en julstjärna så måste jag köpa allt jag vill ha hemma i år) och det sista till mannens adventskalender i veckan, och tänkte passa på att köpa en julklapp till mig själv från svärföräldrarna samtidigt (vi fick pengar att välja något själva för). Tror att jag ska gå in på NK och köpa en plånbok, det måste banne mig vara dags för min väska att förenas med sitt barn nu :angel:

Jag brukar också kunna sova dåligt vid fullmåne, men i natt kan jag inte förstå varför jag har sovit så dåligt. Jobbigt då jag har en hel del att göra idag (vilket förklarar varför jag sitter här :angel: )

Jag har sovit skitknäppt sen jag kom hem från fältjobbet. Min kropp tycks inte gilla sängen längre. Det känns ju mindre spännande att den hellre vill sova i en obekväm 90-säng med endast en tunn madrass på ribbotten? Jag sov mycket skönare i veckan i min kompis soffa till och med!

Men men! Jag har nu varit duktig och mailat två viktiga personer med mitt CV och jobbintresse, det är verkligen något jag gått och dragit på. Men gött att ha det gjort. :) Dagen får nu bjuda på promenad, skolarbete, inköp av kattleksaker och kanske några fina glas jag hittat. Sen ska jag nog riva lite innertak i torpet. Tjohej!

Det är väl alltid så? Själv har jag en lägenhet som ser ut som ett jäkla bombnedslag, en löprunda som behöver bli sprungen samt en hel drös andra smågrejer att pyssla med men jag sitter här under min mysiga, mysiga filt... :love:

Åååh, älskar en mysig filt! :love:

Tyvärr gör björndjuret också det, så min mysiga filt är inte vad den var för tre veckor sen :(

Min älskade MK är "Out for delivery", så då kommer den kanske idag! :bump:

Blev för övrigt superduperledsen när mannen berättade att han hade tänkt att köpa den till mig i julklapp. Nu vet jag inte vad jag ska önska mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka