Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jag väntar på ett paket från asos, ett från Glossybox och ett från Adlibris.

Känns som pre-julafton!

Men blev JÄTTEJÄTTEGLAD när det visade sig att min favorit Malin Wollin gästar Efter Tio idag.

Samma med min tiger. Filten är inte vad den varit.
Eller soffan.
Eller sängen.
Eller mattan.

Vassa jäkla klor. Hur skulle han känna om jag började sova på hans klösbräda?

Hur skulle han känna om jag började sova på hans klösbräda?

How DARE you? När tigern är snäll nog att låta dig existera i HANS lägenhet! Och använda HANS filt! Och sova i HANS säng! Och ligga i HANS soffa! Ska du inkräkta YTTERLIGARE på stackarens revir, när han aldrig visat annat än godhet och tagit in en behövande människa i sitt hem...

Ungefär så resonerar min ena katt :angel:

Det är någon extrabox som de säljer bredvid prenumerationen och som skulle släppas idag har jag för mig...

Jag KOMMER INTE IGÅNG!

Sov dåligt inatt, gick upp klockan sju som vanligt (mannen driver upp mig då för att jag ska få en rutin på vardagarna) men har sedan dess bara ätit frukost, kikat på min enkät, betalat räkningar, läst bloggar, beställt en julklapp och ätit ballerinakex.

Borde laga middag, skriva på uppsatsen och installera SPSS.

Vill hellre äta ännu flera ballerinakex och se på några avsnitt med Kardashians.

Jag behöver också få en spark i baken. Men ska försöka att komma igång på riktigt efter intervjun med Malin Wollin.

Tror jag.

Jag fifilurar just nu på om jag ska ha en stor plånbok eller inte. Fördelen är att jag får plats med allt i den och kommer att hitta den i väskan, nackdelen är att den egentligen är för stor att ha med när jag är i stallet och liknande. Nu har jag en jätteliten som egentligen räcker, men de stora är ju så fina.

Jag har en stor fin röd plånbok. Den har legat i bilen i flera månader, råkade öppna facket där den ligger nyligen och blev mycket överraskad. Hade inte ens saknat den. :angel: Älskar kortetuiet, det får plats överallt, MEN det går ju knappt få ner några sedlar i den utan att den kapsejsar.

Spark i baken på er, förresten! Asgött väder ute, soligt men kallt och lite blåsigt. Dags att öppna ArcGis och get on with it! Knappast sugen men vad som måste göras måste göras...

Sedlar? Vem bär runt på sådana nu för tiden?

Hittade en fin liten plånbok nu i lagom storlek (från Vivienne Westwood). MEN! På bilderna så ser det ut som om den a) inte har något fack med dragkedja och b) ingenting som håller den stängd. Ganska värdelöst.

Jag gillar stora plånböcker!

Den här hann jag nästan klicka hem i fredags när jag trodde att min plånbok var long gone:

marc-by-marc-jacobs-espresso-classic-q-long-trifold-wallet-product-3-2395868-719470321_large_flex.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka