Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Men alltså, jag hade inte räknat med att väskan skulle komma idag. Hur ska jag kunna vänta till på lördag? Kan jag skicka tillbaka den och sedan beställa den igen för att undvika frestelsen?

Fick beslutsångest nu, MK-plånboken är fin och enkel och passar till allt. DvF-plånboken är fin och rolig och extra allt. Den matchar ingen av mina väskor. Men å andra sidan så matchar inget annat som jag äger så :angel: och det kan ju vara roligt att ha den där som inte riktigt alla andra har. Även om det viktigaste är att man gillar själv.

(Känner mig så extremmaterialistisk idag. Gör en självdiagnos och tror att det är en FLYKT undan uppsatsen och allt jag borde fokusera på. Och det faktum att någon har gett mig pengar och sagt att jag ska köpa något fint till mig själv för dem. Lätt att bli entusiastisk då.)

Såklart! Jag lovar att ta med mig all allergimedicin jag äger så att han kan bära sin äkta fäsjönpäls!

Men som du säger, måste det matcha då?

Min plånbok matchar inte många av mina väskor, men den är så piffig och jag blir så GLAD av den! Till exempel när man fyllekäkar och den ligger bredvid en flottig bricka på MAX. Då blir man glad för den är så FIN och PIFFIG!

Måste snart anmäla mig till "Anonyma versalmissbrukare".

Ååh den var ju ännu finare! Jag är hur nöjd som helst med dem. Beställde min väska i torsdags och den kom idag. Och det har gått att följa paketet hela resan (något jag gillar lite för mycket)! Mycket nöjd!

Varför finns inte den i coral någonstans längre? Den är PERFEKT!

Och du? Jag inser precis att jag nog har en 70% övervikt av versaler i mina inlägg idag... eller ännu högre... blir tydligen mycket känslig när jag tänker på plånböcker.

Har nu gått vidare till att titta på alla bilder på Abbe som fanns tillgängliga på sidan.

Jag borde verkligen skriva på min uppsats. Eller se till att få min valpsjuka botad. Är det den här vägen som galna bebisstjälande tanter börjar sin obsession på?

Köpte DvF-plånboken från Outnet. Och det var visst sista exemplaret, måste varit meningen att jag skulle ha den. Vilken snäll svärmor jag har som ger den till mig i julklapp.

Jaaa! Grattis till ett bra köp! Och det är en fantastiskt snäll (och klok) svärmor du har.

Ja, lilla björnen är rysligt söt :love: Det är mycket möjligt att de galna tanterna börjar sin obsession på det sättet, men tänk inte ens TANKEN! Du vet jag känner folk som känner din karls släkt, jag kan få fram er adress in no time!

Skulle också kunna använda Eniro, men herregud, den där ön måste väl komma till nytta någon gång (förutom när det gäller att producera fantastiska datakillar) :angel:

Alltså, jag gillar inte ens hundar, men din björn vill man ju bara älska resten av livet! Han är det gulligaste i livet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 217
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka