Shopping till katterna!

Sv: Shopping till katterna!

Grymt! Kanske borde testa det jag med... Som med håller på att bli tokig över all kattsand på golvet ;)

Jag har köpt en kompis till katterna! :D

En röd maine coon hona på 13 veckor flyttade hit idag! :love:

Man får inte säga sånt utan visa bild, är förbjudet :P

Hihi, jag vet! ;) Men hade ingen riktigt bra bild på henne förrän nu i morse. :D

a66a0bfc80e011e3a1250eb1734cf823_7.jpg

Oj. Jag viste inte att honkatter kunde vara röda.

Söt är hon i alla fall (Inte alls avundsjuk...)

Fick ett paket från Zooplus i torsdags också, innehållandes 10 kg Bozita Large, en Cat Charmer vippa, 48 st Gourmet Gold burkar, två lådor till min mamma och en gigantisk klöspelare. :)

2014-01-16-1356_52d7d6e59606ee448589bcd1.jpg

Har också funderat på den klöspelaren :) Får kanske göra slag i saken imorgon och beställa. Har ocksä köpt en katt :angel:

Extreme Classic har du en till som är sugen på att testa här! Annars blev jag rekommenderad Tigerino som visst skulle motsvara EC också. 30 kg för under 300 kr, så det kanske blir till att prova sen. Dyrt är det ju inte :)

Tigerino är den bästa sanden EVER. Slår EC med hästlängder, kommer aldrig gå tillbaka till EC. Mycket drygare, mindre dammig och mycket billigare.

Ska tillägga att jag har fyra katter och det luktar absolut inte kattlåda hos mig. Min pappa är mäkta imponerad :D Så den är minst lika luktfri som EC.

Låter bra! Jag har typ 6 oöppnade kartonger EC kvar sen min storhandel, men sen kanske jag testar :D Annars funtar jag på att testa Cattia, underlättar att inte behöva beställa när Posten är som de är med utkörning :p

Jo jag vet, men då tar ju Posten över när det kommer in i Sverige av nån anledning. Och då sitter man där och ser det tunga paketet gå raka vägen till utlämningsstället när man spårar... Vilket för min del inte funkar med kattsand och sånt, jag har både långt dit och dålig rygg och saknar både bil och körkort :(

GLS skickade de en bur med förr, då däremot tog Schenker över och de däremot levererade faktiskt hem som de ska. Tycker de ska ta och införa det eller hemkörning utan kvittens så paketen faktiskt kommer hem som de ska!

Jag brukar boka ny utkörningstid, har aldrig fått betala för det :) Men det är tradigt att vänta såklart, men jag är ledig två veckor varje månad.

Idag blev det köp av blötmat, tänkte testa att bara köra blötmat och se om ena kattens mage kan stabilisera sig till bra. =)

Dagens inköp - 10 burkar Mjau, 9 till mig och en till mamma som lånat ut en burk när min rygg pajat för mycket för att jag skulle kunna handla. Tack gode gud för cykelkorg!

mat.jpg

Dagens inköp - 10 burkar Mjau, 9 till mig och en till mamma som lånat ut en burk när min rygg pajat för mycket för att jag skulle kunna handla. Tack gode gud för cykelkorg!

mat.jpg

Samma som jag köpte! Förutom att jag aldrig köper de med fisk/skalddjur i. Tycker de luktar så illa :yuck:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur