Min katt körde in ansiktet i mitt öra igår...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra sugen på en sån, ska lägga en beställning på kattmat idag. Måste kolla å se om dom har sådana.Jag köpte en sån här nyligen (till mkt högre pris än på nätet ser jag nu ).. Hur som helst - skitbra! Madam är överlistad, ingen mer sand på golvet.
Jag betalade 300 och det var ändå värt det.Bra sugen på en sån, ska lägga en beställning på kattmat idag. Måste kolla å se om dom har sådana.
Fortfarande mindre än vad jag betalade för nuvarandeJag betalade 300 och det var ändå värt det.
Jaså finns det dyrare? Jag är en sån där tråkig typ som aldrig köper nåt som kostar mer än en hundring om jag inte måsteFortfarande mindre än vad jag betalade för nuvarande
Oh ja min kostade närmare 600 har jag för mig den är designadJaså finns det dyrare? Jag är en sån där tråkig typ som aldrig köper nåt som kostar mer än en hundring om jag inte måste
Oh ja min kostade närmare 600 har jag för mig den är designad
Lagt min beställning nu sitter jag bara å väntar på orderbekräftelse så jag kan betala och dom kan skicka. Fast vart en dyrare modell än din
Dyrare än 300? Nåja, det är ju glömt om en månad.Lagt min beställning nu sitter jag bara å väntar på orderbekräftelse så jag kan betala och dom kan skicka. Fast vart en dyrare modell än din
Japp å andra sidan sparar jag typ 400 kr på maten när jag beställer från nätet mot för zoobutiken...Dyrare än 300? Nåja, det är ju glömt om en månad.
Råkade visst klicka hem ett nytt träd till Ija
Sålde det gamla för nästan samma pris haha så passade på
Bråkar så mycket med henne nu med inhalatorn så hon förtjänar detta. Visa bifogad fil 10643