Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lång tid tar det innan man får hem maten ifrån Vet Zoo?Beställt lite från Vet Zoo till Simba och Selma. Blev en omgång påsar av Pussi.
Hoppas på att de äter det, de är väldigt kräsna...
Fick hem det i torsdags. Pussi helt OK, enligt mina katterHur lång tid tar det innan man får hem maten ifrån Vet Zoo?
Jag skulle behöva en chipstyrd matskål till M, så han kan ha mat dygnet runt utan att tjockis kan sno. Jag har tittat på den från surefeed. Är det någon som har en sån?
Jag har egentligen bara ett krav: den måste vara stor! M äter bäst om det är mycket mat i skålen, flera dl torrfoder, så det blir en stor, hög hög
Jag har två st Fungerar relativt bra, men Freja är så liten att hon ryms att sitta bredvid Frasse och tjuväta
Det problemet har nog inte jag med min fetknopp.. Men tack, det blir nog en sån
Sugrör!Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre..
Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt
Min ena skulle vara i himmelriket om han fick en daglig påsförslutare, så jag säger påsförslutare!Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre..
Tips på roliga saker att lägga in? Både större och mindre saker går bra, gärna lite ovanligare/okändare kanske. Ätbart, leksaker, andra saker, jag är öppen för allt
Nu när min ena katt plötsligt inte ska dö så börjar jag bli sugen på att fixa julkalendern för katterna.. Det här året är både budgeten och inspirationen något lägre..
Sugrör!
Superbilligt, jätteroligt (enligt mina djur) och lätt att få tag i
Min ena skulle vara i himmelriket om han fick en daglig påsförslutare, så jag säger påsförslutare!
Köper du en pryl med sånt så är extra långa extra roliga för övrigt.Haha det låter ju helt perfekt! Billigt och något de garanterat inte fått förut. Tack!
Coucou mjuka stänger säger jag
Köper du en pryl med sånt så är extra långa extra roliga för övrigt.
Och sånahär vita plastband man får runt paket i posten är också jätteroliga
Jag brukade noja jag också men det blev till slut för hjärtskärande att ta bort de direkt. Inga olyckor skedda här men de brukar inte behållas speciellt längeAtt de gillar sånna där vita band som sitter runt paket vet jag, men jag tar alltid undan dem för jag är rädd att de ska skära sig i munnen. Är jag för nojig?