Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shoppat godis till katterna. Och star Wars leksaker!
Köpet hade inte gått igenom av någon oklar anledning, kortet hade täckning så det räckte är ju det första jag tror att jag sumpat med något glömt köp men testade nu att byta webläsare och håller tummarna. (någonstans i minnet har jag för mig att det hjälpt i samband med andra köp så får vara värt att prova)Jag har precis beställt mat, sand och en sele till Pälsfröken. Risken är att selen är för liten så känns inte jättebra men får väl sälja den om det visar sig bli helt galet.
Detaljbild:Sjukt nöjd! tyvärr är jag hopplös fotograf men visar ändå. Bordstablett med olika raser. 5 kr, taget!
Visa bifogad fil 15123
Visa bifogad fil 17283
En DUNDERLÅDA den ska väl tull och med Sauron känna att han får plats i!
Det är den här! L 66,5 x B 48,5 x H 46,5 cm.Åh, var kommer den ifrån? Hur hög är den?
Nu har jag en lösning som fungerar för mina bissar men leker ibland med tanken på en täckt låda men tycker alltid de jag hittar är så låga/trånga
Det är den här! L 66,5 x B 48,5 x H 46,5 cm.
https://m.zooplus.se/shop/katt/kattoaletter_kattvard/overtackta_kattlador/391737
Jag har alltid fronten/luckan bortplockad eller uppfälld på huvlådor, så får han lite extra utrymme(så länge han är smart och sätter sig åt rätt håll. )