Blir det kattunge?
Toa, klösträd och matskålar. Snart är vi redo för lilla Rut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det kattunge?
Toa, klösträd och matskålar. Snart är vi redo för lilla Rut
Ja! Från @cirkusBlir det kattunge?
Dom funkar jättebra!Tröttnat på sand överallt och investerade i en ny kattlåda
Visa bifogad fil 18782
Får väl se hur det funkar
FIN! Var har du beställt?Rut har fått en egen mapp att ha sina papper i. Kan ju inte dela med hundarna ju!
Visa bifogad fil 19331
Den är från ohmydogFIN! Var har du beställt?
Törs man fråga vad sen kostade?Jag har köpt till krymplingen
Törs man fråga vad sen kostade?
Jag tror de flesta kräver abonnemang, men @cirkus har nog koll på marknaden?Skulle behöva ett gps/pejl halsband då vår lille prins ska få bli utekatt, någon som har koll?
Pris är oviktigt i den mån att det skall störa katten så lite som möjligt och fungera riktigt väl! Vill kunna livespåra och gärna geomarkera vår tomt.
Har sett ett för 1000kr+ men då behövdes ett abonnemang, annars hade det varit perfekt.
Skulle behöva ett gps/pejl halsband då vår lille prins ska få bli utekatt, någon som har koll?
Pris är oviktigt i den mån att det skall störa katten så lite som möjligt och fungera riktigt väl! Vill kunna livespåra och gärna geomarkera vår tomt.
Har sett ett för 1000kr+ men då behövdes ett abonnemang, annars hade det varit perfekt.
Jag har en atto minifinder. Det är med abbonemang och jag är mycket nöjd. Jag tror inte det finns utan abbonemang om du ska ha alla spårfunktioner.
Nu måste jag få fråga: vad är vitsen med en sån där? En av mina grannar har det till sin katt och jag har inte riktigt förstått hur det funkar. Tycker katter om att bli skjutsade i vagn?Jag har köpt till krymplingen