Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint! Kollade på det också men min skrutt är av modell galen så ett takhökt med mycket "racing" var enda alternativet!
Mamma och pappas tunga Kung (bokstavligt ) tar över tunnan men vi switchar en av korgarna så att den luktar nytt för honom och så köper jag en ny likadan sen när jag har större för den är fortfarande fruktansvärt snygg för att vara en kattmöbel och därav att jag tog detta ur samma serie.
Väntar på leverans, förjävligt att det skall ta så lång tid!
När jag beställt annat med kattsand från zooplus så har det helt enkelt kommit i separata paket. Har aldrig varit några problemSkulle bara beställa kattsand men kom inte upp i lägsta summan med bara det
Så slängde med en fönsterkudde också. Får se om den duger.
Bild från zooplus hemsida.
Jag vill ju inte köpa andra grejer samtidigt som jag köper kattsand då paketet kommer vara totaldemolerat vid ankomst En kudde kan väl knappast gå sönder dock men den lär väl trilla ur paketet så får se om den kommer med eller inte.
När jag beställt annat med kattsand från zooplus så har det helt enkelt kommit i separata paket. Har aldrig varit några problem
@Vogue Meen nu ser jag att jag byggt mitt träd fel, inte undra på att katterna inte använder hängmattan, jag som trodde den skulle bli så poppis.. Den sitter på baksidan här så är väl läskigt att ta sig dit Tyckte det såg ut så på beskrivningen så gjorde därefter...
Kommer härma dig lite