Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅH NEJ! VAD HAR DU GJORT!?!?!?!
If I'm going down so are you allÅH NEJ! VAD HAR DU GJORT!?!?!?!
Nu kommer jag ju aldrig kunna gå och lägga mig.
Sincerely,
Crazy Cat Lady
Jag vet inte, när jag registrerade mig så behövde jag bara skriva in mitt personnummer, sorry Prova?Levererar dom bara inom Sverige? Kan inte hitta info och det är drygt att kika runt på en hemsida och hitta en massa kul och sen inte kunna beställa
De hade dessutom kanintassar! Blev lite eh, det var lite väl mycket för min känsliga mage och så stod det att de var torkade och kunde passa bra som mellanmål och kom ut den vanliga vägen ... Alltså.. är köttet och benen kvar i dem? Lite för mycket för mig men kanske passande för andra?If I'm going down so are you all
Jag lyckades slita mig undan med bara fyra köp och faktiskt så var bara en av dem till mig själv! *klappar mig på ryggen* (fast jag sparade några i att köpa-mappen)
Ps. Ifall någon undrar så hade de leksaker av äkta päls som de dessutom försäkrade kom av skyddsjakt (om jag uppfattade saken rätt) och inte uppfödning beställde en stor coyotesvans och en bit kaninskinn, så får vi se vad prinsessan säger om det.
Mekatt kanske? Deras hemsida ligger tyvärr nere men man kan maila/ringa dem. Eller så får du komma till Sollentuna Rackethall i helgen för de står här och säljer . Jag brukar ha ett lager hemma av deras kaninleksaker. De är väldigt poppis och Biggan äter upp dem iblandMin ömma moder råkade dammsuga upp kattens älskade pälsleksak (som började ändå gå itu) så nu måste jag köpa en ny ... och det kanske råkar slinka med en eller flera till också
Måste bara hitta en ungefär likadan också med äkta päls och jag kommer inte ihåg företaget
Åh är det kattutställning där nu i helgen?Mekatt kanske? Deras hemsida ligger tyvärr nere men man kan maila/ringa dem. Eller så får du komma till Sollentuna Rackethall i helgen för de står här och säljer . Jag brukar ha ett lager hemma av deras kaninleksaker. De är väldigt poppis och Biggan äter upp dem ibland
Japp!Åh är det kattutställning där nu i helgen?
Vilka raser? Kan inte idag men kanske kanske imorgon..Japp!
Alla raser båda dagarna. Imorgon är det devon och cornish-special. Jag är där med Soda .Vilka raser? Kan inte idag men kanske kanske imorgon..
Alla raser båda dagarna. Imorgon är det devon och cornish-special. Jag är där med Soda .
Flera andra bukekatter också på plats. Ex Chloe och Seven . Kom och säg hej!
Ååh jag blir sugen!! Kanske man kan dra iväg på en liten titt...
Är du där imorgon också?Flera andra bukekatter också på plats. Ex Chloe och Seven . Kom och säg hej!
Jag får skjuts! Jippi! Kommer kanske mellan 14-15, hoppas att det finns några kvar dåFlera andra bukekatter också på plats. Ex Chloe och Seven . Kom och säg hej!