Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha, underbart! Skitfin jacka för övrigt, den lär vara grymt snygg på dig! :)
Tack! Stod och valde mellan den blåa eller den rosa och frågade min kära spanjor om han tyckte om den rosa bättre och fick svaret "Well, youre not exactly tanned..." Tack för den. Då blev det den blå. :cautious:

@lovely_piff Åh den är så fin! :love:

Har kollat mycket på den, men jag beställde precis den här då den var mer smickrande för min figur:
hmprod

kl

Råkade visst gå loss lite i veckan:o

s-l140.jpg

Ett par "smaragdiga" örhängen på Ebay

Sen blev det lite shopping på Lyko.se också :)

209-206_1.jpg

Läppstift 195 Alaska från Mavala. Har aldrig testat ett ljust läppstift tidigare så det ska bli spännande!

1394-113-0001_1.jpg

Flytande eyeliner (lyckas aldrig med de nya "tuschpennorna". De fäster ju inte och det blir inte skarpt!)

1394-153-0001_1.jpg

Överlack

pink_glove_service.png

Essie Glove Service (dock en miss då jag nyss upptäckte att den är i princip transparent...oops)

1103-300-0114_1.jpg

Essie Going Incognito

1479-172-0015_1.jpg

Ja, nu börjar man bli gammal ;)

andersson-blr11pink(199281)-Large.jpg

Sen den här blendern från netonnet. Älskar färgen!

triplex_eaudenil_duvetcover.jpg

Sen är detta påslakan och örngott på väg hem till mig också. Eau de Nil från Dirty Linen! :love:

@Jaulgreis
Visst är den! Jag har tittat på den där också, men den passformen hade inte passat mig så bra :D

@Sleepan neej va fränt!!! Då får du käka bufe med grillade brunsniglar, det gjorde min brorsa när han var där. :d

022859552677_005_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

Jag haffade ett par sånahär på nellys rea till halva priset, de fanns bara kvar i min storlek, måste ju varit ett sign? ;)

Jag ska lägga en liten beställning på HM också, för jag måste ha en ny jobbgarderob! :banana:

@tornblomma Hur är & Other Stories i storlek på skor? Åt det större eller mindre hållet? Hittade två (eller tre) par skor och vill beställa men är precis mellan storlek 38 och 39.

Dessutom 20% just nu ;-)

En vintage sidenskjorta i lavendel, typ sån:
$_57.JPG

lite hudvård för mitt datortrötta ansikte:
2ozBottle_UltraFacialMoisturizer_lg.jpg

Kiehls-Micro-Blur-Skin-Perfector.jpg

har höga förhoppningar om denna produkt!

lite hemvård:
198575258_6b437534-ca64-45d0-b8fe-b3b86ab22a07.jpg

en höganäsvas som typ ser ut så här fast blå, grå och brun. Den ska jag ha mina ritpennor i :)

och en gul glasskål som är ganska lik denna, fast mer rundad och utan de rombliknande formerna upptill:
il_224xN.594158888_qh7k.jpg

Den har jag satt en kaktus i.

Är SÅ shoppingsugen, men väntar på första fakturan sedan nyår så lever på sparpengar... Funderar på att maxa det och gå och köpa dessa grejer jag lade tillbaka idag...

blk-dnm-black-empire-leg-jeans-product-1-17360906-2-563230717-normal_large_flex.jpeg

blk denim empire leg jeans..

DSC_0015-9.jpg

isabel marant fishnet long sleeved net top/dress (någon brud från nätet på bilden ;) )

IMG_1036_large.jpg

pallar av fossiliserat trä :love: :love: :love: (väger ca 60kg styck..!)

och en mörkblå mönstrad matta, men den kan jag inte hitta på bild någon stans. Varför är jag inte rik??!! :down:

Jag köpte nya skor idag! I rätt storlek! (inte helt lätt att ha 38½ i skor alla gånger) Väger ingenting och de är som gjorda för mina fötter :love:
11049247_769096333168466_1163931307_n.jpg

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-03-15%2Bkl.%2B19.40.49.png

Budade hem denna Olars Ulla-klänningen från Tradera idag. Håller dock tummarna för att jag kan ha den då enligt storleksanvisningen är den för liten, men enligt måtten i annonsen något stor, det blir en överraskning helt enkelt :D Nu är det absolut köp-stopp för denne student tills nästa CSN kommer..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter