Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tjenixen Görsnygga pallar! Varifrån? Är de hemskt hemskt dyra?
Tjohoo! Kul att du gillar det!
Shoppat lite nya underkläder + strumpor, mycket spännande...
och även ett Big-schampo från Lush! Tack @bejkonfis för tipset, har hunnit använda det några gånger nu och det är såååå bra! Hejdå platt och tråkigt hår!
och även ett Big-schampo från Lush! Tack @bejkonfis för tipset, har hunnit använda det några gånger nu och det är såååå bra! Hejdå platt och tråkigt hår!
Hmm, man kanske skulle springa in på Lush på väg hem...
@harrylime
Blir håret strävt eller är det mjukt trots volym?
ja, jo... jo ganska dyra. För mig har materialet ett jättestort emotionellt värde, så jag tyckte ändå det var ett överkomligt pris - och billigare än de jag jämförde med på nätet - OCH jag kommer ha med mig dem hela livet. 2500:- styck kostade de. hej då sparpengar
Köpte dem i Stockholm i en butik som heter Dusty Deco.
(men helt ärligt, miljoooner år gammalt trä, det är ju skithäftigt..!)
Åh, jag vill köpa!Äh, du kunde fått köpa mitt för en billig peng, har både schampo och balsam, men det funkade inte alls på mitt hår.
Får jag fråga var du har köpt dem och vad de kostade?
nya promenadskor av favoritmodellen.
Äh, du kunde fått köpa mitt för en billig peng, har både schampo och balsam, men det funkade inte alls på mitt hår.
MEN JAAAAA DE DÄR BÖCKERNA ÄR SÅ FINA SÅ JAG VILL GRÅTA!!!!!!! Har en lite rödaktig. Känns som att jag är med i Harry Potter.Jag har investerat i en helt underbar Paperblank bok
Har suktat efter den länge men kunde inte stå emot begäret nu när de äntligen fått in den i min bokhandel.
Den har tomma sidor (olinjerade alltså) så planen är att fylla den med egna alster, dessa bor för tillfället i den
MEN JAAAAA DE DÄR BÖCKERNA ÄR SÅ FINA SÅ JAG VILL GRÅTA!!!!!!! Har en lite rödaktig. Känns som att jag är med i Harry Potter.
Har köpt en twilly från Hermés:
Och ÄNTLIGEN ett Clic-Clac H i svart/guld
Och nej, har inte tagit bort skyddsplasten än