Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har köpt tre kavajliknande saker, hittar dock bara bild på en :(

hmprod

Alltså tantvarning men har köpt denna elektriska fotfil från Scholl. Ska testa den nu. Individen i bakgrunden har inget med "provkörningen" att göra även om hon ser lätt... oroad ut haha

11084635_1624685141096178_1947418990_n.jpg

Jag råkade visst köpa en klänning från samma lilla anonyma butik idag (måste börja gå en annan väg tror jag, för deras skyltfönster har visat sig vara livsfarligt för min plånbok)... Den här hade dock inte mitt namn på sig, men den var underbar ändå :D

Åh vilken fin klänning, vad heter affären? :)

Alltså tantvarning men har köpt denna elektriska fotfil från Scholl. Ska testa den nu. Individen i bakgrunden har inget med "provkörningen" att göra även om hon ser lätt... oroad ut haha

11084635_1624685141096178_1947418990_n.jpg

+ @Springsteen
Haha! Jag såg den där för första gången på tv idag. Min tanke var: Vem faaaa-aaan köper en sån? Haha!

Jag förstår inte riktigt marknaden. Men så har jag liksom noll hud och skulle förmodligen börja blöda om jag filade fötterna.
Har alltså andra "så mkt" hud att man kommer kunna använda en sån mer än vart tredje skottår?

+ @Springsteen
Haha! Jag såg den där för första gången på tv idag. Min tanke var: Vem faaaa-aaan köper en sån? Haha!

Jag förstår inte riktigt marknaden. Men så har jag liksom noll hud och skulle förmodligen börja blöda om jag filade fötterna.
Har alltså andra "så mkt" hud att man kommer kunna använda en sån mer än vart tredje skottår?

Folk som går i icke fotriktiga skor typ ;)
Har väl inte direkt utväxter på fötterna men nu är dom babylena!

+ @Springsteen

Min sambo behöver en sån! Han får så mycket hud att det gör ont

Folk som går i icke fotriktiga skor typ ;)
Har väl inte direkt utväxter på fötterna men nu är dom babylena!

Haha.. Ja, jag har alltid fått höra att jag kommer få hård hud om jag bara härdar igenom skoskav etc. Jag får tyvärr bara ärr som är ännu klenare än min patetiskt tunna hud.
Men jag trodde nog att jag iaf inte hade SÅ mkt mindre hud.
Du vet hur vissa ryser av en krita på griffeltavla tex. Så hemsk är tanken med eldriven fil. Aaaaah! Mina fötter! :O :S
Men tydligen verkar ju fler tycka den är bra. Så jag får inse att jag är ett hudlöst freak. :P

Haha.. Ja, jag har alltid fått höra att jag kommer få hård hud om jag bara härdar igenom skoskav etc. Jag får tyvärr bara ärr som är ännu klenare än min patetiskt tunna hud.
Men jag trodde nog att jag iaf inte hade SÅ mkt mindre hud.
Du vet hur vissa ryser av en krita på griffeltavla tex. Så hemsk är tanken med eldriven fil. Aaaaah! Mina fötter! :O :S
Men tydligen verkar ju fler tycka den är bra. Så jag får inse att jag är ett hudlöst freak. :P
Kan du gå barfota på sommaren? :p

I vår blir det gyllene toner här borta!

Happy-Plugs-18-carat-Solid-Gold-Earphones-e1379428994294.jpg

Då jag planerar att köpa en till väska snart så fick det bli de vanliga guldfärgade in-ear, inte de i 18 karat för 95 000:- ;):eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar