Visst är det @strawberrysylt! Jag behövde byta ut mitt lager lite för dom blir så otäcka efter ett tag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade visst köpa en klänning från samma lilla anonyma butik idag (måste börja gå en annan väg tror jag, för deras skyltfönster har visat sig vara livsfarligt för min plånbok)... Den här hade dock inte mitt namn på sig, men den var underbar ändå
Alltså tantvarning men har köpt denna elektriska fotfil från Scholl. Ska testa den nu. Individen i bakgrunden har inget med "provkörningen" att göra även om hon ser lätt... oroad ut haha
Alltså tantvarning men har köpt denna elektriska fotfil från Scholl. Ska testa den nu. Individen i bakgrunden har inget med "provkörningen" att göra även om hon ser lätt... oroad ut haha
+ @Springsteen
Haha! Jag såg den där för första gången på tv idag. Min tanke var: Vem faaaa-aaan köper en sån? Haha!
Jag förstår inte riktigt marknaden. Men så har jag liksom noll hud och skulle förmodligen börja blöda om jag filade fötterna.
Har alltså andra "så mkt" hud att man kommer kunna använda en sån mer än vart tredje skottår?
Shoppade ett bostadsrättshus ihop med blivande sambon idag, lite som att köpa luftslott känns det som när det inte ens är byggt.
Haha. Nä, som tur var är han frivillig
Min sambo behöver en sån! Han får så mycket hud att det gör ont+ @Springsteen
Haha! Jag såg den där för första gången på tv idag. Min tanke var: Vem faaaa-aaan köper en sån? Haha!
Jag förstår inte riktigt marknaden. Men så har jag liksom noll hud och skulle förmodligen börja blöda om jag filade fötterna.
Har alltså andra "så mkt" hud att man kommer kunna använda en sån mer än vart tredje skottår?
Folk som går i icke fotriktiga skor typ
Har väl inte direkt utväxter på fötterna men nu är dom babylena!
Kan du gå barfota på sommaren?Haha.. Ja, jag har alltid fått höra att jag kommer få hård hud om jag bara härdar igenom skoskav etc. Jag får tyvärr bara ärr som är ännu klenare än min patetiskt tunna hud.
Men jag trodde nog att jag iaf inte hade SÅ mkt mindre hud.
Du vet hur vissa ryser av en krita på griffeltavla tex. Så hemsk är tanken med eldriven fil. Aaaaah! Mina fötter! :O :S
Men tydligen verkar ju fler tycka den är bra. Så jag får inse att jag är ett hudlöst freak. :P
I vår blir det gyllene toner här borta!
Då jag planerar att köpa en till väska snart så fick det bli de vanliga guldfärgade in-ear, inte de i 18 karat för 95 000:-