Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en rejäl shoppinghelg! Igår införskaffades nät och efter lite pyssel kan vi äntligen använda balkongen till fru Katts förtjusning.
Idag fyndade jag en softshelljacka och matchande fleecetröja:
Och skaffade lite balkongmöbler (bord och två stolar), men det är väl roligare att se sen när det är uppsatt. Det blev såklart en pelargon till bordet!
Och som sötvattensbiolog kunde jag inte motstå dessa isformar, samt söta servetter.
Vad har du köpt för nät? Nu har jag ingen balkong men om jag någon gång får en så vill ju såklart katten också vara ute. Men jag är rädd att hon ska riva sönder det och smita.
Det låter bra! Håller den formen och kommer onopprig ur tvättmaskinen? Är väldigt sugen på en ljusblå också, eller kanske en gråJag har tröjan från Gina @nyponros och jag älskar den!
Min är dock svart
Det låter bra! Håller den formen och kommer onopprig ur tvättmaskinen? Är väldigt sugen på en ljusblå också, eller kanske en grå
Och så var jag och hämtade ut min nya sjal igår:
Sjalen är med största sannolikhet mitt sista stora inköp innan vi åker till Rom. En resa som vi dessutom har förlängt med en natt, så nu blir det två dagar i London!