Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ett stycke toalock
Borde också köpa ett nytt! Mitt badrum är kaozz...
Men istället för att lägga cash på viktigheter gick jag på utförsäljning och plockade på mig två klänningar från Marc by Marc Jacobs och en väska från Stella Mc Cartney för typ 25 tusen.
Blev dock 5000 efter avdrag så inbillar mig att det var typ gratis (världens bästa outletkund heeeh )
Nelly, Bubbleroom, Asos, Boozt, House of Fraser, Imso, Miinto osv osvJag tror inte man får fråga så här men jag är i desperat behov att lite nya shoppingställen (online). PM:a gärna om ni har några tips
Den första ska du ha!Kan inte bestämma mig för vilken färg på klockan jag vill ha... Skjut mig nu
Antingen guld och svart eller mullvad och rosé? Eller med armband med länkar...? Eller?!
Har aldrig haft en klocka men börjar bli less på att alltid hala fram mobilen för att kolla tiden...
Vad tycker ni?!
Sy om den till topp och kjol?Jag köpte denna
Denna väska var ju ett mer eller mindre kocko inköp men ehmmm what the hell, den passar nog till öhm typ allt?
Införskaffade denna klänning också. Den är på mig ca en halvmeter för stor på mitten men astight på röven (drar in den i ryggen på bilden). Måste dra ner på smågodis och irish coffe innan jag vågar mig ut i den .. eller så ger jag upp och klipper jag av den till en topp
Sy om den till topp och kjol?