Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
QS-V43375_1_mn.jpg

ett stycke toalock

:D

QS-V43375_1_mn.jpg

ett stycke toalock

:D

Borde också köpa ett nytt! Mitt badrum är kaozz...
Men istället för att lägga cash på viktigheter gick jag på utförsäljning och plockade på mig två klänningar från Marc by Marc Jacobs och en väska från Stella Mc Cartney för typ 25 tusen.
Blev dock 5000 efter avdrag så inbillar mig att det var typ gratis (världens bästa outletkund heeeh :angel: )

Borde också köpa ett nytt! Mitt badrum är kaozz...
Men istället för att lägga cash på viktigheter gick jag på utförsäljning och plockade på mig två klänningar från Marc by Marc Jacobs och en väska från Stella Mc Cartney för typ 25 tusen.
Blev dock 5000 efter avdrag så inbillar mig att det var typ gratis (världens bästa outletkund heeeh :angel: )

oh noooo jag missade den utförsäljningen!! hade ju sparat den i FB och allt dammit. Vad var det för klänningar och väska? bild please :D
vi hade intern utföräljning på ett av jobben och jag kom hem med två jättepåsar kläder för 900:- :up: hittade bl a en jil sander kavaj för 100:- - bargain!

jag håller på att köpa ett helt nytt badrum just nu... kul, men fy fasen vad jag vill att det ska vara över!!

så gick jag förbi other stories igen och plockade upp ett par jeans jag kollade på häromveckan:

0278488001_1_100011.jpg

Jag tror inte man får fråga så här men jag är i desperat behov att lite nya shoppingställen (online). PM:a gärna om ni har några tips :bump:

Kan inte bestämma mig för vilken färg på klockan jag vill ha... Skjut mig nu

Antingen guld och svart eller mullvad och rosé? Eller med armband med länkar...? Eller?!
Har aldrig haft en klocka men börjar bli less på att alltid hala fram mobilen för att kolla tiden...

gravel-grey-rose-gold-marc-by-marc-jacobs-baker-leather-strap-watch-28mm-screen.jpg

1383000

c9473bd4d1493fa9c8f9a8062a970415.jpg

Vad tycker ni?!
Den första ska du ha!

Jag köpte denna :p

MBM3355_main.jpg

Denna väska var ju ett mer eller mindre kocko inköp men ehmmm what the hell, den passar nog till öhm typ allt?

stellavaska.jpg

stellavaska2.jpg

Införskaffade denna klänning också. Den är på mig ca en halvmeter för stor på mitten men astight på röven (drar in den i ryggen på bilden). Måste dra ner på smågodis och irish coffe innan jag vågar mig ut i den .. eller så ger jag upp och klipper jag av den till en topp :p

10836473_4057207_322.jpg

10919103_1590659017821115_854268109_n.jpg

Jag köpte denna :p

MBM3355_main.jpg

Denna väska var ju ett mer eller mindre kocko inköp men ehmmm what the hell, den passar nog till öhm typ allt?

stellavaska.jpg

stellavaska2.jpg

Införskaffade denna klänning också. Den är på mig ca en halvmeter för stor på mitten men astight på röven (drar in den i ryggen på bilden). Måste dra ner på smågodis och irish coffe innan jag vågar mig ut i den .. eller så ger jag upp och klipper jag av den till en topp :p

10836473_4057207_322.jpg

10919103_1590659017821115_854268109_n.jpg
Sy om den till topp och kjol? :idea:

Pga lathet inköpte jag denna online. Kan vara snygg på, förhoppningsvis :p

1300158014.jpg

Fick detta fantastiska halsband levererat till jobbet idag. Det är handgjort från Bedazzled Jewelry. Äääääälskar deeeeeet!!!!!

halsband.jpg

closeuphalsband.jpg

Älska secondhand!
Köpte precis en skinnjacka med fransar som fått Mc Gyver att bli grön av avundsjuka, en randig sidenblus med asfina knappar och en stickad snyggt mönstrad ulltröja- allt till priset av 450 kr!
Tack för det Myrorna!

Efter mycket letande hittade jag äntligen ett par jeans! På Kappahl, av alla ställen :D Tydligen är det lite halvt omöjligt att hitta jeans som inte är slim fit, skinny, shaping osv... :meh: Gärna low waist också, funkar inte på dessa höfter! Men till slut hittade jag ett par med normal midja, raka ben och som satt assnyggt över min breda röv :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar