Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter mycket letande hittade jag äntligen ett par jeans! På Kappahl, av alla ställen Tydligen är det lite halvt omöjligt att hitta jeans som inte är slim fit, skinny, shaping osv... Gärna low waist också, funkar inte på dessa höfter! Men till slut hittade jag ett par med normal midja, raka ben och som satt assnyggt över min breda röv
Lade en beställning på asos igår
En stor brun väska att få plats med all skit jag bär runt på i
Ny favoritfoundation i 2 nyanser till så jag kan använda den oavsett grad på bränna.
Vardagsklänning
Och så väntar jag på en klocka som jag gett mig själv i fast-jobb-present
Tips, gå till JC eller liknande butik och prova ut med hjälp av personal! Jag kan inte prova vanliga jeans i andra affärer, hittar never ever något som passar om det inte är enormt mycket stretch. Blir så lycklig när nån bara räcker över nåt som passar (och hämtar rätt storlek tills det passar, samt syr upp dem efteråt eftersom alla är för långa ).
Jo, det borde jag egentligen göra. Men jag har fått för mig att jag kommer stå där med ett par 1000-kronorsjeans i slutändan och det passar inte riktigt min budget, 399 kr är liksom alldeles lagom
På mig med bred rumpa och korta ben, vill gärna ha normal midja, passar deras egna Crocker utmärkt och de ligger i den prisklassen. Sen älskar jag också mina Lee Scarlett men då hamnar man i den övre prisklassen.
@Jaulgreis var kommer örhängena ifrån, oerhört söta!
Amen visst är de?! De är från Kate Spade (köpte dem via shopbop.com), älskar dem. Och så kliar de inte i mina känsliga öron
Tack @Chili
Jag kom på lite mer jag köpt denna månaden, får hålla i plånboken nu tror jag...
Hudvård. Kanonserie! Hade MÅ förut men klarade inte av lavendel-doften.
Maybelline "the nudes" palette
Papaya-peeling (som doftar underbart, icke lavendel ) och lite andra produkter från finamig.se
Lite smått och gott från eleven.se. Hot mama är mitt favoritrouge just nu, tips till sommaren!
Och denna bomberjacka från rut&circle som jag letat efter sen jag såg den på en tjej på en förfest för en månad sedan. Det var min kille som hjälpte mig att hitta den i en butik i lördags .
Och på tal om jeans, dessa är jag helt såld på!
Molly high waist från gina. 299 kr. De är STRETCHIGA, men håller sig tighta hela vägen. Jag har använt dem säkert 7 gånger innan jag tvättat dem. De är typ lika stretchiga som dr denim-leggingsen om ngn testat dem, men har mer riktigt jeanstyg. Finns i många tvättar.
Finns på Apotek Hjärtat, jag är inte jättesvag för kokosdoft, så den gick bort för mig...Fjärde bilden! Coconut conditioner?!
Finns på Apotek Hjärtat, jag är inte jättesvag för kokosdoft, så den gick bort för mig...
@tornblomma
fransar!! loooove fransar! och paljetter