Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite svartvitt. :)
ivyrevel-ss15-dress-white-black-agate-front-1.jpg

ivyrevel-ss15-pants-white-black-adler-2.jpg

@tornblomma jag hade lätt anställt sig som personlig stylist om jag bara haft stålarna - du har så hmla bra smak!

Men tack! :love::bow:

Invigde min nya tröja från min kompis! Hennes märke heter Arethé Stockholm. Hon är nominerad till årets modenykomling! Kjolen är också ny och kommer från Zara.

halvfig2_2.jpg

helfig_8.jpg

Åh de röda var ju assnygga @tjenixen !!! Hade jag inte varit 1 meter lång med korta stumpar till ben hade jag kanske investerat! ;)

Kan inte bestämma mig för vilken färg på klockan jag vill ha... Skjut mig nu

Antingen guld och svart eller mullvad och rosé? Eller med armband med länkar...? Eller?!
Har aldrig haft en klocka men börjar bli less på att alltid hala fram mobilen för att kolla tiden...

gravel-grey-rose-gold-marc-by-marc-jacobs-baker-leather-strap-watch-28mm-screen.jpg

1383000

c9473bd4d1493fa9c8f9a8062a970415.jpg

Vad tycker ni?!

Kan inte bestämma mig för vilken färg på klockan jag vill ha... Skjut mig nu

Antingen guld och svart eller mullvad och rosé? Eller med armband med länkar...? Eller?!
Har aldrig haft en klocka men börjar bli less på att alltid hala fram mobilen för att kolla tiden...

gravel-grey-rose-gold-marc-by-marc-jacobs-baker-leather-strap-watch-28mm-screen.jpg

1383000

c9473bd4d1493fa9c8f9a8062a970415.jpg

Vad tycker ni?!
Jahaja, och här hade jag precis (alltså verkligen för cirka 3,5 minuter sedan) bestämt mig för vilken av alla de 2941482 klockor jag tittat på som jag faktiskt ska önska mig och skickat iväg "önskelistan" till släkten. Och så kommer du in och visar mig något helt nytt som bara får mig att vilja ändra åsikt igen! Jag hade annars tänkt mig denna skönhet: http://www.fossil.co.uk/webapp/wcs/...catalogId=25005&partNumber=ES3707P&cm_vc=2091 men nu blir det nog att tänka ett varv till kanske...

För att svara på frågan så tycker jag att mullvad och rosé är fruktansvärt snyggt (som du kanske kan ana med tanke på hur klockan jag hade tänkt önska mig ser ut) så det hade jag kört på om jag vore du!

Jahaja, och här hade jag precis (alltså verkligen för cirka 3,5 minuter sedan) bestämt mig för vilken av alla de 2941482 klockor jag tittat på som jag faktiskt ska önska mig och skickat iväg "önskelistan" till släkten. Och så kommer du in och visar mig något helt nytt som bara får mig att vilja ändra åsikt igen! Jag hade annars tänkt mig denna skönhet: http://www.fossil.co.uk/webapp/wcs/...catalogId=25005&partNumber=ES3707P&cm_vc=2091 men nu blir det nog att tänka ett varv till kanske...

För att svara på frågan så tycker jag att mullvad och rosé är fruktansvärt snyggt (som du kanske kan ana med tanke på hur klockan jag hade tänkt önska mig ser ut) så det hade jag kört på om jag vore du!

Haha sorry ;) Men den du valt var ju klart snygg också!
Håller med om att mullvad och rosé troligen är snyggast. Mitt problem är att jag inte har ngt som matchar till just det i accessoarväg liksom... Tänker jag iaf...
Dagens i-landsproblem oh yes :nailbiting::p

@tornblomma Mullvad och rose var snyggast. Men hade skaffar en med länkar om jag inte hade haft någon annan klocka, de funkar till i princip allt. Men man kan ju ha flera klockor :angel:

@tornblomma Det trista med roséklockor är att de mörknar med tiden, och förlorar den där fräscha rosélooken. Det gäller även Marc Jacobs klockor. Jag tror gemene man kanske inte märker så mycket eftersom förändringen sker gradvis - det är oftast inte förrän man jämför med en nyare roséklocka som man ser den stora skillnaden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10