Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Jag är mer skeptisk, men den kostade 150 spänn och var i toppskick och satt perfekt så jag bara "ok jag kör" ! ;)

ja! kör!
jag tycker alltid man ska köra på kul, billiga plagg i bra kvalitet - mycket lite att förlora på det liksom :up: jag kan knåpa ihop en hel outfit i paljetter tack vare det tänket. Vet inte om det är en bra eller dålig grej iofs ;)

ja! kör :D
jag tycker alltid man ska köra på kul, billiga plagg i bra kvalitet - mycket lite att förlora på det liksom :up:

Ja så länge man kommer in i lägenheten pga alla grejer så. Börjar bli gränsfall för min del :nailbiting:

Jag borde verkligen inte... :cautious:

HD197

Jag köpte ny sport-bh idag. Behövde verkligen en och hittade nu en som sitter som limmad på kroppen, på ett bra sätt. Tack vare att den går att knäppa upp helt i ryggen så kan den sitta precis så tight som jag vill utan att fastna med den på för all framtid :p

818963_F.png

@Mirre och @Frokennordberg Tack så mycket! Mirre; Jag köpte den på Emmaus second hand i Malmö, men den är ifrån HM från början, jag vet dock inte när den såldes på HM...

Det roliga var att jag hade varit i provrummet o provat två andra klänningar, hängde upp dem utanför o skulle just smsa pv att jag bara skulle gå till kassan o betala en smågrej nu så kunde vi ses utanför sen. Då såg jag att någon hade hängt ut denna klänningen i butiken under tiden jag var i provrummet... o den satt som en smäck och är så JAG! <3

//r

@Mirre och @Frokennordberg Tack så mycket! Mirre; Jag köpte den på Emmaus second hand i Malmö, men den är ifrån HM från början, jag vet dock inte när den såldes på HM...

Det roliga var att jag hade varit i provrummet o provat två andra klänningar, hängde upp dem utanför o skulle just smsa pv att jag bara skulle gå till kassan o betala en smågrej nu så kunde vi ses utanför sen. Då såg jag att någon hade hängt ut denna klänningen i butiken under tiden jag var i provrummet... o den satt som en smäck och är så JAG! <3

//r
Vilken tur att du såg den, är så kul när man hittar något man verkligen känner passar en på alla vis :)

Jag fick till min glädje byta in mitt knivset som rostat ("rostfritt stål" my ass) och plockade istället med en vinkaraff samt lite kontanter hem :D

5015336.jpg

En morgonrock/kimono från H&M blev det också. Har spanat på den länge men aldrig hittat den i rätt färg och storlek, så när jag nu gjorde det slog jag till!

hmprod

Har spenderat några dagar i Paris.
På en bakgata i Marais stötte jag ihop med en minst sagt eccentrisk äldre man som visade mig sin källare med vintagekläder. Vi snackar Chanel, YSL, Dior, Gaultier. Vi drack vin och han klädde mig i den ena fantastiska outfiten efter den andra medan han brast ut i fraser som typ "mon dieu!".
Det stördaste var kanske en Chanel fotsid päls från 50-talet i originalskick. Den var dock värd ungefär lika mkt som en lyxig bil så det fick stanna vid en dröm.
Hursom, jag kom därifrån med en YSL vintageklänning mer eller mindre obeskrivligt snygg, ett Karl Lagerfeld skärp och en supercool militärinspirerad kappa från nån för mig okänd designer (snubben kunde dock i detalj återge visningen från 1992).
Har också shoppat en blå fårpäls, en skinnjacka i 80-tals modell och solbrillor.
Bilder lär väl dyka upp....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar