Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Armband:
img_3802_55621aafe087c337ad92a50a.jpg

Samt örhängen:
skugg_55621a2b9606ee6041fcf70f.jpg

Från Skuggdesign :love: Love them!

Har blivit förtjust i de här byxorna och provade dem i affär idag, superbekväma var de! Meen jag fattar inte vad jag skulle kunna ha på överkroppen, så jag köpte dem inte… Går normalt sett i svart från topp till tå, jeans och linne eller shorts och linne, så tja, att komma på annat är svårt :(
S0000007267179_F_W40_20150326103029.png

Vitt linne fungera, kanske ett löst sådant som är lite nedstoppat fram till.
Jag brukar springa runt i ett par liknande och har alltid någon löst sittande överdel (typ linne, "tunika" eller v-ringad tröja av något slag) samt en kimono över.

Vitt linne och jeansjacka hade ju varit jättefint.

Vitt linne fungera, kanske ett löst sådant som är lite nedstoppat fram till.
Jag brukar springa runt i ett par liknande och har alltid någon löst sittande överdel (typ linne, "tunika" eller v-ringad tröja av något slag) samt en kimono över.

Vitt linne var jag också inne på. Känner mig dock skeptisk till jeansjacka (även om jag tror att det blir snyggt, har bara svårt att se mig själv i det) och vet inte om jag skulle passa i löst sittande överdel eller inte.. Fotograferade mig i provrummet idag med de där byxorna på, ska se om jag kan få in bild här :p

någon som vet när NK-rean börjar? Måste börja smida planer :p

12/6. Då är det först marmorkortet, sen svarta kortet och därefter vita. NK är stängt för de som inte har NK-kort den dagen.
Sen är det väl igång för "allmänheten" 13/6

just det, jippi, har äntligen hittat jackan jag haft en liten obsession över sen den kom aw13 (dum jag var köpte jag den inte då... och missade den också på utförsäljningen häromveckan)... men nuså

9a2d7a4964c56e2d841d8011626df15b.jpg

Har väl tröst/uttråkningsshoppat igen...

azz39444stonexl.jpg

azz04388_black_default_xl.jpg

azz07385_indigo_default_xl.jpg

Kofta, "playsuit" och shorts från Boohoo. Hoppas jag inte kommer visa halva rumpan bara, eftersom man brukar göra det i shorts som säljs nu för tiden. Har jag för LÅNG rumpa? Nästan gratis pga billigt, 30% rabatt och fri frakt.

516048.jpg

Nya vans, typ halva priset pga rea och rabattkod.

520044.jpg

Jeans/jeggings från Junkyard som var på halva priset.

1562_1200_B.jpg

Nya vita Converse, fick massa rabatt på dom också.

+ Massa prylar från Yves Rocher! Kokosluktande lotion + edt, små lotions i olika lukter, olika duschkrämer, hallon edt, schampo, balsam, mineralfoundationpuder, ansiktskräm osv. Fick en del av det gratis och resten med bra rabatt och fri frakt.

Nöjd:up:

12/6. Då är det först marmorkortet, sen svarta kortet och därefter vita. NK är stängt för de som inte har NK-kort den dagen.
Sen är det väl igång för "allmänheten" 13/6

Oh, svarta kortet är den 12/6 då? Vet du om det är samma för Gbg? Tycker alltid att rea-tiderna är så jäkla snåla med svart kort, två timmar mellan 08.00-10.00 typ..

Oh, svarta kortet är den 12/6 då? Vet du om det är samma för Gbg? Tycker alltid att rea-tiderna är så jäkla snåla med svart kort, två timmar mellan 08.00-10.00 typ..

Har ingen aning om Göteborg tyvärr :(
Jag har ju deal så att jag kan shoppa innan insläpp ;) detta år ska jag inte shoppa ngt alls dock... Påminn mig för guds skull!!! :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 932
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar