Köpte mig ett par schlagerskor pga nödvändigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schnügga!Införskaffade nya brillor idag.
Äntligen tid och möjlighet att inreda lägenheten istället för att bara ha saker för att de var billiga eller lättöverkomliga! Har pimpat hallen med möbel och fina lådor, och tulpanerna som brukar stå på köksbordet passade perfa där också.
Snyggt! Vart har du köpt lådorna? Behöver också bringa lite ordning i mitt hem
Tack! De är från IKEA allihop. De runda kommer i 3-pack och de vita i 2-pack. Köpte även en flätad korg till badrumshyllan så jag kan gömma alla produkter jag använder sällan men inte vill slänga. Har sett ut korgar till hatthyllan också så det inte ser ut som ett bombnedslag jämt men de var slutsålda just nu. Älskar att organisera och göra fint, känns gött i själen!
Jag använder glasburkar till småpryttlarna och förvarar i större korgar som står under mitt skrivbord. Suddgummin i en burk, pennor i en burk, bonuskort i en osv osv. Barnmatsburkar passar bra till kategorierna som innehåller få saker, medan syltburkar är perfekt till t.ex. pennorJa, köp klämmor! Jag har lagt handskar i en låda, mössor och en. Sen så har jag såna där insatser från IKEA i en byrå (blandat med glossybox, mycket bra användningsområde för boxarna!). Men sen så har jag några lådor för pennor, bankdosor och en massa saker som jag inte vet var de kommer ifrån (men som jag absolut inte kan göra av med), och i de där lådorna blir det KAOS
Ja, köp klämmor! Jag har lagt handskar i en låda, mössor och en. Sen så har jag såna där insatser från IKEA i en byrå (blandat med glossybox, mycket bra användningsområde för boxarna!). Men sen så har jag några lådor för pennor, bankdosor och en massa saker som jag inte vet var de kommer ifrån (men som jag absolut inte kan göra av med), och i de där lådorna blir det KAOS
Psst, forumbilder.sehaha, Jag vet. Nu verkar jag bara ego och självfokuserad! Spenderade lätt 30 min framför spegeln när jag köpt den och provade med högklackat och alla blusar - meeeeeen det är för jobbigt att ladda upp bilder på Buke - är inte medlem på någon bildsida typ photobucket, så har ingenstans att ladda upp dem.
Har införskaffat en ny vårjacka! (Eller mårbacka som min mobil ändrade till och fick min kära gamla mor att gå i en vecka och tro att jag köpt en Pelargon för 500kr...)