Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
glitter-sandal-exp15-gold.jpg

Köpte mig ett par schlagerskor pga nödvändigt.

Jag har fyndat skidkläder idag! Insåg idag att de enda skidkläder jag har inköptes när jag var 13 så det började bli dags för nya, studentplånbok till trots (en har ju växt lite de senaste 9 åren).

Sket totalt fullständigt i färg, märke och man/kvinna utan tog de mest bekväma till bäst pris och är faktiskt riktigt nöjd!

Burton-byxor ordinarie pris 1700:-, jag betalade 400:-.

Skidjacka från Cross ordinarie pris 3500:-, jag betalade 300:- (:eek::eek:).

Bilder kommer!

Äntligen tid och möjlighet att inreda lägenheten istället för att bara ha saker för att de var billiga eller lättöverkomliga! Har pimpat hallen med möbel och fina lådor, och tulpanerna som brukar stå på köksbordet passade perfa där också. :up:

DSC_0993_zps4svrmjfv.jpg

Äntligen tid och möjlighet att inreda lägenheten istället för att bara ha saker för att de var billiga eller lättöverkomliga! Har pimpat hallen med möbel och fina lådor, och tulpanerna som brukar stå på köksbordet passade perfa där också. :up:

DSC_0993_zps4svrmjfv.jpg

Snyggt! Vart har du köpt lådorna? Behöver också bringa lite ordning i mitt hem :p

Snyggt! Vart har du köpt lådorna? Behöver också bringa lite ordning i mitt hem :p

Tack! De är från IKEA allihop. :) De runda kommer i 3-pack och de vita i 2-pack. Köpte även en flätad korg till badrumshyllan så jag kan gömma alla produkter jag använder sällan men inte vill slänga. :p Har sett ut korgar till hatthyllan också så det inte ser ut som ett bombnedslag jämt men de var slutsålda just nu. Älskar att organisera och göra fint, känns gött i själen!

Tack! De är från IKEA allihop. :) De runda kommer i 3-pack och de vita i 2-pack. Köpte även en flätad korg till badrumshyllan så jag kan gömma alla produkter jag använder sällan men inte vill slänga. :p Har sett ut korgar till hatthyllan också så det inte ser ut som ett bombnedslag jämt men de var slutsålda just nu. Älskar att organisera och göra fint, känns gött i själen!

Ok! Lite långt till IKEA men får kanske ta mig en tur i veckan ändå.
Haha låter som att du borde komma och typ organisera min lägenhet. Där råder totalt kaos för närvarande. Vart enda hörn ser ut ungefär såhär.... (skjut mig nu)....

holymess.jpg

@tornblomma Ja jag har tröttnat på klädställningen vi har i sovrummet så två stora byråer med tillhörande fiffiga avdelare inuti står på tur nästa månad. ;) Klädställningen blir ju liksom mer ett klädberg än de där snygga ställningarna med snygga kläder som man ser i reportage... :p Ditt ser ändå ut att vara mer iordning än du påstår ;)

@Jaulgreis Har inte hunnit så långt men den stora runda svalde alla handskar/mössor/halsdukar som vi inte använder till vardags! Tänker mig att jag kan organisera vissa papper i dem som inte hör hemma i en pärm. I en har jag kvitton som är värda att spara också. :up: Borde dock köpa klämmor så man kan bunta ihop dem, vill liksom du inte ha mer kaos inne i lådan. :) Ikea har ju vissa insatser till lådor som delar av dem, man kan ju sno den idén och klippa till passande kartong och dela upp insidan i mindre utrymmen, så kan man ju ha t.ex. stora smycken, håraccessoarer osv där utan att det blir oreda.

Ja, köp klämmor! Jag har lagt handskar i en låda, mössor och en. Sen så har jag såna där insatser från IKEA i en byrå (blandat med glossybox, mycket bra användningsområde för boxarna!). Men sen så har jag några lådor för pennor, bankdosor och en massa saker som jag inte vet var de kommer ifrån (men som jag absolut inte kan göra av med), och i de där lådorna blir det KAOS :arghh::banghead:

Ja, köp klämmor! Jag har lagt handskar i en låda, mössor och en. Sen så har jag såna där insatser från IKEA i en byrå (blandat med glossybox, mycket bra användningsområde för boxarna!). Men sen så har jag några lådor för pennor, bankdosor och en massa saker som jag inte vet var de kommer ifrån (men som jag absolut inte kan göra av med), och i de där lådorna blir det KAOS :arghh::banghead:
Jag använder glasburkar till småpryttlarna och förvarar i större korgar som står under mitt skrivbord. Suddgummin i en burk, pennor i en burk, bonuskort i en osv osv. Barnmatsburkar passar bra till kategorierna som innehåller få saker, medan syltburkar är perfekt till t.ex. pennor :idea:

Sätt ihop pennorna med en snodd och som LindgrenV skrev, lägg mindre saker i en liten fin burk :) har samma kaos i några kökslådor som jag tänkte bli av med nu!

Jeans, kjol och hörlurar. Kjolen är jättefin men syns lite dåligt på bilden tyvärr, den är i alla fall "pleated" och har knappar längs sidan. Jag tänkte dock inte matcha den med tennisskor och pikétröja som de gjort på bilden...

2015-03-08_140553_54fd80672a6b228848eec0f8.jpg

$_35.JPG

5120466962152_011_d

Shoppat määängder på sista tiden... Ganska dåligt för ekonomin. Och kanske lite onödigt när det enda jag gör är att sitta hemma och plugga eller vara i stallet:) Kombination av ångestshopping och vår-feeling!

Tröja, discobyxor (som jag hoppas håller bättre än kommentarerna utlovar...) och Hawaii-skor från Nelly:
542207-0010_5

918163-0014_2

420084-1090_2

Shaping-jeans och armband från H&M:
hmprod

hmprod

+ ett silverfärgat likadant armband

Solglasögon från Gina Tricot:
69056900001_m.jpg

T-shirts från Shirtstore:
WB-5-TG004_b_27176.jpg

WB-5-BAT021_w_28045.jpg

haha, Jag vet. Nu verkar jag bara ego och självfokuserad! :o Spenderade lätt 30 min framför spegeln när jag köpt den och provade med högklackat och alla blusar - meeeeeen det är för jobbigt att ladda upp bilder på Buke - är inte medlem på någon bildsida typ photobucket, så har ingenstans att ladda upp dem.
Psst, forumbilder.se :up:

Okej, bildbomb coming up. London-shopping :)

Väska, Michael Kors

Väska, skjortklänning, skjorta, New Look

Smått och gott, Primark

Primark levererade även sötaste mysplagget :D

Smink och skönhet, high street

Smink och skönhet, high end

Örhängen Forever 21, och jackan köpte jag dagen innan jag åkte på Gina ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar