Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär får du ju inte skriva utan att lägga in bild på när du har den på dig :D

haha, Jag vet. Nu verkar jag bara ego och självfokuserad! :o Spenderade lätt 30 min framför spegeln när jag köpt den och provade med högklackat och alla blusar - meeeeeen det är för jobbigt att ladda upp bilder på Buke - är inte medlem på någon bildsida typ photobucket, så har ingenstans att ladda upp dem.

haha, Jag vet. Nu verkar jag bara ego och självfokuserad! :o Spenderade lätt 30 min framför spegeln när jag köpt den och provade med högklackat och alla blusar - meeeeeen det är för jobbigt att ladda upp bilder på Buke - är inte medlem på någon bildsida typ photobucket, så har ingenstans att ladda upp dem.

Inte facebook heller? Eller bilddagboken? Eller något annat community? :p

Paula's choice BHA, AHA och retinol. Tänkte försöka bli lite fräsch i hyn.

Och så den här :d

intro.jpg

Och ett sigma 24-70/2.8. :)

Avundsjuk! Fotograferade lite med den för någon månad sedan och tja... vad säger man... liiite trevligare än min D300 :p

Åh, så du gillar den alltså? Jag har en D7000 nu som jag hatar! Tar knappt några bilder alls längre. Kände att det var att köpa en ny kamera eller lägga ner fotograferingen. Hoppas att jag och nya kameran kommer överens!

Åh, så du gillar den alltså? Jag har en D7000 nu som jag hatar! Tar knappt några bilder alls längre. Kände att det var att köpa en ny kamera eller lägga ner fotograferingen. Hoppas att jag och nya kameran kommer överens!

Oh yes, jag får inse att jag är svag för FX-formatet ;) Däremot är jag inget fan av objektivet du köpt, men det har nog mest att göra med vilka motiv man fotograferar. Jag använder mest teleobjektiv eller 50/1,4. Funderar dock på att byta ut mitt tele. Har ett 80-200/2,8 i dagsläget men är lite nyfiken på ett fast 300mm... Först ska jag dock köpa mig en D700, tror jag. Nytt kamerahus ska det bli i år, frågan är bara vilket.

Oh yes, jag får inse att jag är svag för FX-formatet ;) Däremot är jag inget fan av objektivet du köpt, men det har nog mest att göra med vilka motiv man fotograferar. Jag använder mest teleobjektiv eller 50/1,4. Funderar dock på att byta ut mitt tele. Har ett 80-200/2,8 i dagsläget men är lite nyfiken på ett fast 300mm... Först ska jag dock köpa mig en D700, tror jag. Nytt kamerahus ska det bli i år, frågan är bara vilket.

jag har ett 70-200/2.8 och ett 50/1.8. Har köpt 24-70/2.8 då sambon tycker det är jobbigt att använda 70-200 när vi är på semester eller när han tar bilder av mig och hästen. Det är för tungt att släpa på tydligen. ;)

Vill också ha ett 300. :d

image1xl.jpg

Var köper man strandplagg liknande denna ovanför? Skulle vilja ha något väldigt liknande men helst inte i leopardmönster :p

@Frokennorlin Tack :) Jag söker dock efter en som alltså är öppen fram och går att knyta, lite som en kimono...

Kanske skulle varit tydligare med att jag sett även de varianterna på nämnda ställen. Mest på Lindex faktiskt (de är dock värdelösa på sin hemsida, både med att ha grejerna uppe och hur de presenteras). Fast eftersom jag är lite dålig på tidsperspektiv är jag osäker på under vilka år jag sett dom :angel:

Har köpt ny dator. Sjukt "onödig" och inte minst dyrt inköp men jag måste verkligen ha en hyfsad dator och min gamla mac sjöng på sista versen. Blev en McBook Air. Alla känner väl till den så bild känns överflödig :P

Jag har börjat längta efter sommaren och köpt två vita linnen. Tänker mig dem tillsammans med blont hår, bikini-överdel, ljusa jeansshorts och solbränna!

11038108_10152749311105678_4585431162327535375_n.jpg

//r

=) Jag köpte dem i en second hand-butik, men det med spets på är från HM, Garden Collection står det på det. Det andra är från Bik Bok tror jag det var =).

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar