Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den röda klänningen var riktigt fin!!!

Ja visst är den? Jag älskar färgen, klarröd men utan att dra åt det orangea hållet liksom. Nu hoppas jag bara att den passar också...

Var inne en sväng på Hööks igår och skulle köpa stigläder och lite småkrafs. Passerade såklart "halva priset på reapriset-hyllan" och råkade se ett par ridstövlar i min storlek (41, extra höga, normal vidd) och voilà: de satt som en smäck. Var ju bara tvungen att köpa när urpsungspriset var 1700:- och jag fick dem för 400 spänn.

2015-01-11-0007_54b1b0a3ddf2b31860d7aa2d.jpg

Men gud vilket kap! Kanonsnygga stövlar :)

bosch-pha-1151.jpg

Varmluftstång i resestorlek

54614.jpg
bb_p.jpg
54639.jpg

Hudvårdsprodukter från Paula's choice. Min hy är katastrof just nu så hoppas mycket på dessa!

Hår- och hudvård på g! Mycket exalterad över att få hem lite schyssta grejer.

Världens bästa ansiktsskrubb...
BB08200.jpg

...och fotkräm
1364-109-0120_1.jpg

Hårräddare!
39-419_1.jpg

39-89_1.jpg

Jag råkade kika in på Lindex idag och fick syn på en lite rolig, svartglittrig tröja. Brukar aldrig ha glittrigt men provade för skojs skull, övertygad om att det skulle se helkonstigt ut.
Alltså. Jag blev kär. Det var omöjligt(!) att lämna affären utan den. Den satt toksnyggt och var extremt bekväm :love:

Såhär ser den tydligen ut. Kände dock inte igen den på affärens bild. Mycket, mycket snyggare i verkligheten! Och jättemjuk. Och lite luddig. Supermjuk verkligen.
S0000007206239_F_W30_20141016141031.png

Ja visst är den? Jag älskar färgen, klarröd men utan att dra åt det orangea hållet liksom. Nu hoppas jag bara att den passar också...

"Passar" var väl en överdrift kanske, men klänningen var i alla fall ännu snyggare i verkligheten än på hemsidan. Nu ska jag bara lägga upp den en sisådär 4 meter också så blir det nog ännu bättre :D

(och ja, jag lovar att jag ska putsa spegeln också)

2015-02-19_114010_54ea4f59ddf2b359dd6c18cf.jpg

Jag fick idag syn på en tröja som jag suktat efter i någon månad. Tidigare kostade den 500kr, idag, 150kr. Den fick utan tvekan följa med mig hem och åh vad mysig den är :love:
hmprod

Nu ska jag bara fundera på om den går att ha "ute på stan" på något snyggt sätt eller om den får vara enbart hemmamyströja :p

Skulle bara köpa lite foundation, men slutade med att jag spenderade nästan £200 på kläder och smink :o

Mest kär är jag i denna kjolen (som är bra mycket snyggare på mig än modell) - midjehög A-linje formad kjol som går t knäna, med diskret mönster, och FICKOR :love:

3057043401_1_1_1.jpg

Köpte även denna blusen + en till som jag inte hittar bild på. Allt från Zara.
4437252401_2_3_1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar