@Tassetass Hot mama
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Tassetass Hot mama
Kappa till skorna:
/Mvh redo för Nya Zeeland
Åh vad roligt! Vart ska du/vad ska du göra? Har lite packningspanik då temperaturen på platserna jag ska vara kan variera mellan +35 och +10, haha!Det är vad jag har shoppat, en resa till Nya Zeeland! Min är dock inte förrän i juni så bikini lär inte vara nödvändigt.
Åh vad roligt! Vart ska du/vad ska du göra? Har lite packningspanik då temperaturen på platserna jag ska vara kan variera mellan +35 och +10, haha!
Auckland, Bay of islands, Christchurch, Kaikoura, Abel Tasman, troligtvis Franz Josef (kallt!!), Wanaka, Queenstown, Milford Sound och eventuellt några till oplanerade stopp Men jag räknar med varmt väder så får jag väl klä mig i tredubbla lager om vi hamnar i nåt köldhålVart skall du? Visserligen kan vädret variera väldigt men i februari skulle jag inte oroa mig för mycket för kalla temperaturer, men någon varmare tröja kan säkert vara trevligt. Auckland vintertid betydde att jag klädde mig i mössa och långärmad tröja typ, that's it.
Jag skall främst till Auckland och hälsa på min gamla värdfamilj som jag var au pair hos, sedan pratade vi om att göra några helgturer kanske, så får se vart jag hamnar. Främst är jag ute efter att få träffa dem igen dock!
Hoppas ni får en fantastiskt fin resa nu, jag vill se mängder av bilder sen!
Auckland, Bay of islands, Christchurch, Kaikoura, Abel Tasman, troligtvis Franz Josef (kallt!!), Wanaka, Queenstown, Milford Sound och eventuellt några till oplanerade stopp Men jag räknar med varmt väder så får jag väl klä mig i tredubbla lager om vi hamnar i nåt köldhål
Vad roligt, verkar vara ett fantastiskt land! Lovar att dela med mig av bilder!
/Slut på trådkap