Shop to you drop, del 4

Jag tänkte ge till kompisen som har en kräsen hund som inte alltid äter sin mat utan ibland vill ha nytt 🤣

Har man även en större hund så går en säck åt rätt så snabbt, så lätt värt det. :D Bara att tänka på ifall man redan har ett lager hundmat hemma som också måste ätas snart.
 
Kan ju hända att valpen har x antal täcken att växa i 🤣 oopsie 😅
Men resonerade så att hellre stå med en storlek som man kanske behöver sälja ännoch behöva köpa till fullpris 🤣
Så den söta valpen har än 2 hurtta täcken, och 4 nonstop täcken i sin garderob (2x2 i 2 olika storlekar).
😇
Och matten är en Arrak outdoor original jacka rikare.
Dock dröjer de väll ngn månad innan man vill dra på sig den, men får bli en till våren och beställa en skal variant :)
 
Fodret jag fick hem har utgångsdatum sent 2025, så det var verkligen ett kap jag fick! Nu har jag torrfoder i olika former och smaker ett bra tag framåt. :D Tur man har en soptunna till hund (på gott och ont)!

Kan ju hända att valpen har x antal täcken att växa i 🤣 oopsie 😅
Men resonerade så att hellre stå med en storlek som man kanske behöver sälja ännoch behöva köpa till fullpris 🤣
Så den söta valpen har än 2 hurtta täcken, och 4 nonstop täcken i sin garderob (2x2 i 2 olika storlekar).
😇
Och matten är en Arrak outdoor original jacka rikare.
Dock dröjer de väll ngn månad innan man vill dra på sig den, men får bli en till våren och beställa en skal variant :)

Det är lätt att skämma bort en valp, var mycket jag fick hålla hårt i så pengarna inte blåste iväg. :idea: Tur nog brukar det vara rätt så lätt att bli av med täcken och selar senare om man inte behöver dom mer!
 
Fodret jag fick hem har utgångsdatum sent 2025, så det var verkligen ett kap jag fick! Nu har jag torrfoder i olika former och smaker ett bra tag framåt. :D Tur man har en soptunna till hund (på gott och ont)!



Det är lätt att skämma bort en valp, var mycket jag fick hålla hårt i så pengarna inte blåste iväg. :idea: Tur nog brukar det vara rätt så lätt att bli av med täcken och selar senare om man inte behöver dom mer!
Ja, och kompisen som har en dsg tik har redan tjingat de täcken jag har i strl 35 om han växer ur de.
 
Beställde hem ett regntäcke idag från Hurtta. Jag hoppas innerligt detta täcke är bättre än vad Hurttas tidigare regntäcken har varit.
Blev en Hurtta ECO Mudventure Hundtäcke - Eggplant då Dogmania hade ett ok rea pris. Hade egentligen önskat en Piakka men fanns inte i rätt storlek tyvärr. 🥲
 
Beställde hem ett regntäcke idag från Hurtta. Jag hoppas innerligt detta täcke är bättre än vad Hurttas tidigare regntäcken har varit.
Blev en Hurtta ECO Mudventure Hundtäcke - Eggplant då Dogmania hade ett ok rea pris. Hade egentligen önskat en Piakka men fanns inte i rätt storlek tyvärr. 🥲
Kikat på xxl o nonstop? De har typ halva priset mot ordinarie?
 
Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall :D första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar 🙄
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.
 
Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall :D första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar 🙄
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.
Åh, henne tror jag att jag följer. De är så sjukt fina! Villhöver ett till Nisse sen. Men han har iofs redan ett helt gäng 🤣
 
Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall :D första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar 🙄
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.

Jag är själv lockad att köpa ett handgjort halsband till min, finns en samisk hantverkare som gör såna och vore passande till min LV! Dom kostar en del men lätt värt det, blir ju liksom deras egna och unika halsband som dom får. :)
 
1000010736.jpg

Nejdå inte alls lite shopoholic 🤣 Nisse fick ett hexa halsband, med matchande 2m koppel och ett 4m koppel.
 
Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall :D första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar 🙄
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.
Tror jag vet vem, så fina 😍 Vad valde du för färg på det?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 076
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 881
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp