På deras egna Hemsida, koden är GRATISTEST. Beställde en precis
Jag har även beställt. Utgångsdatumet var september på mina, bra att ha i åtanke innan man beställer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På deras egna Hemsida, koden är GRATISTEST. Beställde en precis
Jag tänkte ge till kompisen som har en kräsen hund som inte alltid äter sin mat utan ibland vill ha nyttJag har även beställt. Utgångsdatumet var september på mina, bra att ha i åtanke innan man beställer!
Jag tänkte ge till kompisen som har en kräsen hund som inte alltid äter sin mat utan ibland vill ha nytt
Kan ju hända att valpen har x antal täcken att växa i oopsie
Men resonerade så att hellre stå med en storlek som man kanske behöver sälja ännoch behöva köpa till fullpris
Så den söta valpen har än 2 hurtta täcken, och 4 nonstop täcken i sin garderob (2x2 i 2 olika storlekar).
Och matten är en Arrak outdoor original jacka rikare.
Dock dröjer de väll ngn månad innan man vill dra på sig den, men får bli en till våren och beställa en skal variant
Ja, och kompisen som har en dsg tik har redan tjingat de täcken jag har i strl 35 om han växer ur de.Fodret jag fick hem har utgångsdatum sent 2025, så det var verkligen ett kap jag fick! Nu har jag torrfoder i olika former och smaker ett bra tag framåt. Tur man har en soptunna till hund (på gott och ont)!
Det är lätt att skämma bort en valp, var mycket jag fick hålla hårt i så pengarna inte blåste iväg. Tur nog brukar det vara rätt så lätt att bli av med täcken och selar senare om man inte behöver dom mer!
Kikat på xxl o nonstop? De har typ halva priset mot ordinarie?Beställde hem ett regntäcke idag från Hurtta. Jag hoppas innerligt detta täcke är bättre än vad Hurttas tidigare regntäcken har varit.
Blev en Hurtta ECO Mudventure Hundtäcke - Eggplant då Dogmania hade ett ok rea pris. Hade egentligen önskat en Piakka men fanns inte i rätt storlek tyvärr.
Non stop passar tyvärr inte.Kikat på xxl o nonstop? De har typ halva priset mot ordinarie?
Aha typiskt!Non stop passar tyvärr inte.
Åh, henne tror jag att jag följer. De är så sjukt fina! Villhöver ett till Nisse sen. Men han har iofs redan ett helt gängValpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.
Åh, henne tror jag att jag följer. De är så sjukt fina! Villhöver ett till Nisse sen. Men han har iofs redan ett helt gäng
Jag förstår sig fullt! Har en annan som jag följer som också gör galet fina halsband i läder. Men sådant får vänta tills han är vuxenOtroligt fina! När hon släppte retrieverkoppel som modell var jag bara tvungen att beställa ett
Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar
Beställde av en tjej som gör jättefina, flätade halsband i läder eller biothane på Instagram.
Tror jag vet vem, så fina Vad valde du för färg på det?Valpen har fått ett alldeles eget halsband/koppel. Eller ja, det är beställt i alla fall första grejen som är bara hennes - nackdelen med att redan ha köpt allt som behövs till tidigare hundar
Snyggt! Och bra att någon hedrar trådens namnVisa bifogad fil 149974
Nejdå inte alls lite shopoholic Nisse fick ett hexa halsband, med matchande 2m koppel och ett 4m koppel.
Tror jag vet vem, så fina Vad valde du för färg på det?
Wow, kommer bli så fint du får visa bild sen när du fått det!Jag valde brunt + brunt läder, med mörk gammelrosa, rosabeige och beige paracord
Tänker att det blir fint till en vetefärgad gul labrador!
Visa bifogad fil 149986